piątek, 20 listopada 2020

L’Oréal Paris Infallible Les Macarons


 Jeżeli jesteście ze mną na bieżąco to doskonale wiecie, że kocham matowe wykończenia pomadek. Dlatego dziś chciałabym Wam pokazać produkt marki  L’Oréal Paris Infallible Les Macarons, która teraz jest dostępna w promocyjnej cenie na Notino. Zapraszam serdecznie na recenzję.


Miałam już kiedyś pomadki marki Loreal i byłam bardzo zadowolona z ich jakości dlatego, gdy tylko zobaczyłam, że na pojawiała się ta seria na stronie to postanowiłam ją wypróbować. Ja mam ją w kolorze 822 Mon Carmel. Jest to cudowny nudziak z różowo-brązowymi nutami. Myślę, że idealnie sprawdzi się większości osób. W kolekcji znajdziemy także inne odcienie takie jak czerwienie, róże, a nawet fiolety dla fanek mocnego podkreślenia ust. 



Szminka ma bardzo przyjemny i cukierkowy zapach aż chce się jej używać, a jej formuła jest dość gęsta jednak po nałożeniu nie wyczuwalna podczas noszenia. Daje ona ładny matowy efekt, a przy tym nie wysusza naszych ust. Jestem także zadowolona z jej trwałości i to jak szybko zastyga na ustach. Chętnie przetestuję także inne kolorki z tej serii. 

1 komentarz:

  1. Kocham pachnące szminki. Zrobiłaś przepiękne zdjęcia. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger