środa, 17 lutego 2021

BodyBoom FaceBoom maseczka odżywcza w proszku


 Hejka kochani!

Już od dawna bardzo kusiły mnie kosmetyki marki FaceBoom, które od niedawna weszły także w ofertę Notino. Gdy je tylko zauważyłam to postanowiłam wypróbować gumową maskę peel-off. Jeżeli jesteście ciekawi jak mi się sprawdziła to zapraszam na recenzję. 



Pierwsza na co zwróciłam uwagę to przepiękna szata graficzna tych produktów i ich cukierkowe opakowania. W środku znajduje się proszek, który należy zalać małą ilością wody, a następnie wymieszać. Trzeba ją szybko nakładać na twarz, ponieważ bardzo szybko wysycha. Trzeba ją nałożyć grubą warstwą i poczekać, aż wyschnie. 

Jeżeli chodzi o efekt jaki zauważyłam po ściągnięciu maski to cera stała się bardziej zmatowiona i wygładzona. Moje pory zostały także ładnie oczyszczone, a buzia była gładka w dotyku. Jednym minusem tej maseczki jest dość wysoka cena jak za maseczkę jednorazową, jednak myślę, że jest na prawdę warta swojej ceny. W planach mam także wypróbować piankę do mycia twarzy. Używaliście jej kiedyś? Koniecznie podzielcie się opinią w komentarzu! 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger