piątek, 15 marca 2024

Cekiny nie wychodzą z mody / Bonprix

 Hejka!


Oj tak cekiny zdecydowanie nadal nie wychodzą z mody ja zdecydowanie je uwielbiam. Zresztą jeżeli mnie znacie to wiecie wszystko, że dla kocham wszystko co się świeci! Dlatego dziś pokażę Wam cudną stylizację z ubraniami od Bonprix!

Zdecydowanie jest to jeden ze sklepów, w którym robię dość często zamówienia? Wysyłka jest naprawdę ekspresowa i ubranka są starannie zapakowane i nigdy nic nie przyszło mi uszkodzonego podczas transportu. Oprócz tego wybór rzeczy jak i akcesoriów jest bardzo szeroki przez co każdy/a znajdzie coś dla siebie! Nie przedłużając zapraszam już do oglądania!

 

Tak jak wspomniałam wcześniej tematem przewodnim dzisiejszej stylizacji są cekiny. Ze strony Bonprix wybrałam te piękno spódnico shorty i kozaczki za kolano, które pięknie pasują do całej stylizacji. Dodatkowo znalazłam też piękną marynarkę i całość dopełniłam równie wpasowującym się body. Dajcie znać jak Wam się podoba moja propozycja!

 

Bonprix - kozaki  

Bonprix - shorty 

 

1 komentarz:

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger