niedziela, 5 listopada 2023

Hello November /Bonprix

 


Hejka!

Ten kto mnie zna i śledzi od dłuższego czasu ten wie, że jest to szczególny dla mnie miesiąc, ponieważ obchodzę w  nim swoje urodziny. Ja sama nie mogę uwierzyć jak ten czas leci tak błyskawicznie szybko, że już za kilkanaście dni stuknie mi 23 lata. Jestem ciekawa, które wy już świętowaliście lub będziecie w tym roku?



 A tymczasem dziś przychodzę do Was z moim pomysłem na urodzinową stylizację. Nie wiem jak Wy,ale ja zdecydowanie uwielbiam skórzane elementy w stylizacjach i dziś chciałabym Wam pokazać to cudeńko od Bonprix. Można je stylizować na naprawdę wiele sposobów i ja dobrałam do nich białe body oraz czarny elegancki płaszczyk, który dopełnił całą stylizację.

Szorty - Bonprix

Jeżeli chodzi o markę Bonprix to swoje zakupy robię tam naprawdę od lat i zawsze udało mi się trafić z rozmiarem i krojem ubrań. Asortyment jest naprawdę szeroki i zawsze jest to dla mnie nie lada wyzwanie, bo ciężko mi się na coś zdecydować bo uwierzcie mi jest tyle ciekawych rzeczy, że wybór jest naprawdę trudny. Jestem ciekawa czy i Wy robiliście tam zakupy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger