niedziela, 8 września 2024

Powiew Jesieni z Bonprix

 


Nie mogę uwierzyć, że to już koniec wakacji. Czas minął niesamowicie szybko. Jeszcze niedawno planowałam wyjazdy i odpoczynek, a teraz trzeba wracać do codziennych obowiązków. Na szczęście mam wiele wspomnień i nowych doświadczeń, które zostaną ze mną na długo. Jak Wasze wakacje? Też tak szybko zleciały? 

 





Dziś przygotowałam dla Was także stylizację już w jesiennym stylu z ubraniami ze strony Bonprix! Jeansowe spódniczki to mój zdecydowany must have! Uwielbiam je i dość często je noszę! Dajcie znać czy i Wy je lubicie!

O stronie Bonprix chyba nie muszę Wam wiele mówić, co jakiś czas robię tam zakupy i jestem naprawdę zadowolona z jakości tych ubrań jak i dużym asortymencie!

 Spódnica - KLIK

Torebka - KLIK

 Dajcie znać czy już kiedyś tam coś zamawialiście!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger