poniedziałek, 8 maja 2017

Recenzja kuracji z witaminą A od DermoFuture Precision



Dzisiejszy wpis poświęcony będzie nowości, która dopiero wchodzi na rynek. Mianowicie jest to kuracja rewitalizująca z witaminą A od DermoFuture Precision. Jak powszechnie wiadomo, witamina A to witamina młodości - zmniejsza proces starzenia się skóry, poprawia strukturę i spoistość naskórka. Czy serum naprawdę działa tak, jak obiecuje producent? Zapraszam do dalszej części posta.




Serum używam od 26.04.17r co wieczór, po dokładnym demakijażu i na oczyszczoną skórę twarzy. Można też nakładać ją na dekolt i szyję, jednak ja pominęłam ten "punkt". Stosuje się ją dość prosto, gdyż ma wygodny aplikator w formie zakraplacza (pipety). Dzięki temu możemy nałożyć dokładnie taką ilość produktu. jaką chcemy, co moim zdaniem jest dużym plusem. Kolejną zaletą jest zapach - delikatny, niedrażniący i ulatniający się po wchłonięciu kuracji, czyli w moim przypadku po około 5/10 minutach. Jeśli ktoś ma skórę bardzo suchą, producent zaleca by później nałożyć krem na noc, jednak ja polecam to każdemu.


Kosmetyk znajduje się w 20ml buteleczce, konsystencje ma dość płynną i tłustą. Pierwsze wrażenie? Nieco wysusza skórę, jednak nadrabia tym że bardzo ją wygładza a po nałożeniu kremu nawilżającego skóra jest wygładzona i nawilżona. Ja używam kremu Barwa Siarkowa, który mogę Wam z czystym sumieniem polecić. Wracając jednak do serum, to jestem z niego bardzo zadowolona - wiadomo, nie ma spektakularnego efektu. ale po dłuższym używaniu myślę że może dać efekt "łał" :). Co ważne, naprawdę rozjaśnia przebarwienia słoneczne, potrądzikowe i hormonalne. Zauważyłam też że powoli zwęża pory. Kuracja na stronie producenta kosztuje aktualnie 42,90zł, dostać ją możecie póki co jedynie tam, z racji tego, że to nowość na rynku. Myślę jednak, że już niedługo wejdzie do sklepów stacjonarnych.


Co sądzicie o tym kosmetyku? Spotkałyście się już z firmą DermoFuture? :)

69 komentarzy:

  1. Produkt bardzo ciekawy, ale niestety nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt. Co prawda nie przepadam za pipetą - niby łatwiejsze nakładanie, ale po prostu jej nie lubię. Jednakże sądzę, że jak produkt wyjdzie już do sklepów stacjonarnych to wypróbuje :) Jeszcze nigdy nie spotkałam się z firmą DermoFuture, ale widzę, że czas najwyższy to zmienić :) Mam nadzieję, że mi da takie same efekty jak Tobie (lub lepsze ;) ).
    Pozdrawiam, Żaneta z milionyksiazek.blogspot.com oraz czterykierunkiswiata.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmmm, nigdy nie mialam okazji uslyszec o tej firmie, ale ostatnio mam problemy z cera, wiec why not ;)

    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia!
    new post <3
    http://justemsi.blogspot.com/2017/05/the-2017-met-gala.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak będę widziała w sklepach stacjonarnych to może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ich odżywkę do paznokci, jest cudna! Więc nie dziwie się, że ten produkt też jest dobry. Zresztą Dermo tworzy produkty nie kosmetyczne, a lecznicze, więc pewnie dlatego są tak pozytywne efekty. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypróbowałam już dwa inne sera Dermofuture i są spoko, ale bez szału, znam lepsze. Muszę jednak jeszcze jakiś czas potestować, zanim przygotuję porządną recenzję, zobaczymy jak to wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy nie używałam, ale jak spotkam to wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tej firmie i kosmetyku, nigdy nie używałam, ale zaciekawiłyście mnie:D
    Pozdrawiam, jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super cool!! ❤

    Follow each other? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze dobrze zadbać o skórę :) szkoda tylko że przy okazji nie ma właściwości nawilżających ale jeśli jest skuteczny to chętnie sprawdzę ;)
    będzie może dalsza część o tym jak się sprawdza po dłuższym czasie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się dodac drugą część po miesiącu/dwóch użytkowania :)

      Usuń
  11. Ja wlasnie testuje serum mlodosci;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię tego typu dozowania produktu, ale nawilżanie mi potrzebne! Może się jakoś tym podratuje bo moje ulubione kosmetyki przestają sobie radzić. Widocznie zbyt długie stosowanie.. dzięki za inspiracje! :):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy produkt. będę na niego polować, jak pojawi się w sklepie. W naturze widziałam , jakieś produkty tej firmy. Może i tam się pojawi i ta seria.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z pewnością mi by sie przydał, bo mam przebarwienia które nie chca zejść. Ważne że działa! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie, nie spotkałam się z tą firmą. Od jakiego wieku można go używać?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja używam serum nawilzającego :) to wydaję sie fajne
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, super post! Idę czytać następne! :D ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zwężanie porów mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam okazję testować ten produkt i jestem bardzo z niego zadowolona, co prawda testuje z witaminą K ;) Ale bardzo fajne są te produkty jak dla mnie ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wcześniej nie spotkałam się z tym produktem :P. Jak kiedyś znajdę stacjonarnie, to może przetestuje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda naprawdę ciekawie. Skuszę się na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam wcześniej do czynienia z tym produktem, może dlatego, że o nim nie słyszałam, ani nie miałam okazji do zakupu. Mimo wszystko prezentuje się bardzo zachęcająco.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale wydaje się być ciekawa. W przyszłości może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja mama ostatnio kupiła ten produkt. Nie pasował jej więc dała go mi do przetestowania. Jestem zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Testowałam i nawet fajnie się spisała ta kuracja... piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie testowałam takich produktów i nie wiem co mogę powiedzieć, aczkolwiek Twoja recenzja jest bardzo zachęcająca i bardzo fajnie piszesz, a przede wszystkim śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy raz słyszę o tym kosmetyku :D Produkt wydaje się być ciekawy, ale jak na razie nie na moją kieszeń, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tego produkty, ale z miłą chęcią wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie widziałam nigdy wcześniej ;) Efekt może być ciekawy ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejku jak będe mogła to lecę i kupuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Taka kuracja to świetna sprawa, muszę się zastanowić nad kupnem ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam pojęcia o tym specyfiku :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie i firmie :) Chętnie wypróbuję
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Dermo future eliksir pod oczy jest rewelacyjny. Jednak z tego co czytam to nie jest kosmetyk dla mnie. Mam suchą cerę jesli jeszcze ją bardziej wysusza mówię nie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Interesujący produkt, chętne wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Produkt ciekawy, ale obecnie testuje olejek Różany :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawy produkt i świetna recenzja.
    Serdecznie pozdrawiam
    ZAPRASZAM NA SWOJEGO BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  38. z chęcią wypróbuję... najbardziej przemawia do mnie to rozjaśnianie przebarwień

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie znam, mam spory zapas olejków, serum itp więc nowych póki co nie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Nigdy nie słyszałam o tej firmie. Bardzo ciekawy i spoisty post. Uwielbiam kosmetyczne wpisy. Myślę że warto się skusić na ten produkt. Mam odwieczny problem z sucha skóra na twarzy i ten produkt chyba jest mi wskazany. Dzięki!
    Www.darjikas.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie slyszalam o tym olejku, bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Również testuję tą kurację i nie długo myślę, że i moja recenzja pojawi się na blogu.Uwielbiam olejki i kosmetyku tego typu.Jestem z niego tak samo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. przydało by mi się rozjaśnienie przebarwień!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Pierwszy raz słyszę o tej kuracji, może właśnie dlatego że dopiero weszła/wchodzi na rynek ! Myślę, że również jej spróbuję ":D

    Obserwuję i liczę na rewanżyk :*
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo polubiłam się z witaminą A w formie maści.
    Maść niestety jest dość tłusta, a więc nie mogę zamieścić jej na całej twarzy. Szczególnie na czoło, a tam mam najwięcej przebarwień :(

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo mnie zaciekawiłaś tym produktem! :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawy produkt, nie słyszałam o nim wcześniej:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak zawsze potrafisz przyciągnąć do siebie uwagę swoim blogiem. Jesteś bardzo oryginalna. flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Kurde! <3 Masz cudownego bloga kochana! ^^ Zdjęcia same przyciągają do przeczytania recenzji :3 buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  50. Też mam ten kosmetyk tylko w wersji odmładzającej z biotyną :)
    http://altealeszczynska.blog

    OdpowiedzUsuń
  51. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale kosmetyki wyglądają na prawdę obiecująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie spotkałam się z tą marka osobiście, ale miałam okazję już poczytać troszkę pozytywnych opinii i czuje się bardzo zachęcona poznać się z firmą bliżej
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  53. Właśnie potrzebowałam takiego wpisu!

    Super blog, dodaję do zakładek ulubionych!!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja chyba mam już swój idealny produkt na przebarwienia czyli biooil - naprawdę polecam. O tym produkcie nie słyszałam choć mimo, że mam swojego ulubienca i tak z miłą chęcią bym przetestowala :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie spotkałam się wcześniej z tą firmą, ale ich produkty wyglądają ciekawie :) Ciekawy post.
    http://pogusiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Widziałam juz na kilku blogach ten kosmetyk, mam swoich spore zapasy ;)) obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  57. Kurczę zachęciłaś mnie muszę koniecznie przetestować :) mam dość suchą cerę ale jak mówisz że jak się nałoży krem to nie wysusza to w takim razie muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ciekawy produkt. Na pewno wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  59. Właśnie takiego produktu szukałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jestem ciekawa tego produktu bo bardzo lubią produkty w tej formie
    Chyba się na niego skusze (:

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie znam tego produktu ale chętnie wypróbuję po Twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Właśnie zastanawiam się nad jakimś serum do twarzy ale nie wiem co wybrać. Twój opis zaciekawił mnie tylko piszesz że skóra się po nim wysusza a ja mam suchą skórę i nie wiem czy mogłabym go używać?

    OdpowiedzUsuń
  63. Kiedyś znajoma mi o tym mówiła, dzisiaj natrafiłam na Twój wpis o tej kuracji i chyba się zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger