środa, 4 października 2017

Back to School - Shinybox edycja wrześniowa

Witajcie!
W dzisiejszym poście mam dla Was openbox wrześniowej edycji pudełka Shinybox. Już sam wygląd opakowania zachęca do obejrzenia zawartości. Jesteście ciekawi co tym razem znalazło się w środku? Zapraszam na post.

Pudełko Back to School zawiera 8 produktów z tego aż 6 pełnowymiarowych. Jestem bardzo zadowolona z tego, że znalazło się w nim więcej kolorówki niż pielęgnacji. 


Pierwszym produktem, który znalazłam jest proszek mineralny od Bellapierre. Muszę przyznać, że nigdy nie słyszałam o tej marce i byłam bardzo ciekawa jak mi się sprawdzi. Użyłam już go kilka razy i mnie mile zaskoczył. Możemy go stosować zarówno do makijażu oczu jak i  rozświetlenia twarzy i ciała. Cena 60 zł / 2g

 Kolejnym kosmetykiem jest zestaw do konturowania marki Smart Girls Get More. Zawiera 2 bronzery - jeden do konturowania, a drugi do ocieplania twarzy, róż oraz rozświetlacz. Nie miałam nigdy nic z tej firmy, ale myślę, że ten zestaw będzie idealny na jakieś wyjazdy, bo zawiera wszystko co potrzebne do wykonturowania twarzy w jednym małym opakowaniu. Cena: 13,99 zł / szt.

W pudełku znalazłam także lakier do paznokcie od Delia Cosmetics. Mam go w pięknym morskim kolorze o numerze 184. Jeszcze go nie używałam, ale mam nadzieję, że na paznokciach będzie miał równie piękny i intensywny kolor jak w opakowaniu. Cena: 6,50 zł / szt.


Produktem, z którego bardzo się ucieszyłam jest baza pod cienie firmy Cashmere. Wielka szkoda, że produkt ważny jest tylko do stycznia 2018 roku. Niestety do tego czasu nie będę w stanie jej do końca wykorzystać. Jeżeli chodzi o sam produkt to bardzo fajnie wyrównuje koloryt powieki, a także zapobiega rolowaniu się cieni. Cena : 22 zł / 7g.

Ostatnim już kosmetykiem z kolorówki jest cień do powiek Pierre Rene. Ja z tą marką miałam już styczność, produkty świetnie mi się sprawdzały i na tym także się nie zawiodłam. Pigmentacja jest bardzo dobra, a i sam odcień przypadł mi do gustu. Cena: 6,99 zł / szt


Z kosmetyków typowo pielęgnacyjnych w środku znalazło się odświeżające, antybakteryjne mydło do rąk od CleanHands. Skutecznie odświeża on i oczyszcza ręce, a także usuwa brud i bakterie. Cena: 6,49 zł / 250 ml.

Wielka szkoda, że w pudełku nie znalazło się pełnowymiarowe opakowanie maski Novex. Moje włosy po niej stały się miękkie i końcówki nie były już tak wysuszone. W celu lepszego efektu należy ją nałożyć i zostawić na 10 min, a następnie dokładnie spłukać. Cena za pełnowymiarowe opakowanie to 46,68 zł / 1kg


W pudełko znalazła się także niekosmetyczna rzecz, idealna dla pasjonatów makijażu jest to autorski produkt Shinybox Face Chart. Moim zdaniem można się nim fajnie pobawić i puścić wodzę fantazji. Niestety produkt ten przynajmniej w moim przypadku jest zbyteczny. Cena: 20 zł / szt


Dodatkowo jako ambasadorka Shinybox w prezencie otrzymałam torbę od brytyjka.pl. Jest bardzo ładna, a zarazem praktyczna. 

Moim zdaniem zawartość pudełka była bardzo ciekawa.  A Wy co o nim sądzicie ? 




33 komentarze:

  1. Produkty prezentują się super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same ciekawe rzeczy tam są, przydatne każdej dziewczynie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko w tym miesiącu super, produkty bardzo przydatne:) Oby się sprawdziły!
    https://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze podobają mi się pudełka tak tym razem mi coś nie pasuje :/ Nie lubię produktów firmy Delia :/ mam nadzieję jednak,że wam się sprawdzi :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pudełko:)Kilka razy zdarzyło mi się słyszeć o firmie Smart Girls Get More, i pytanie jak ta paletka jakosciowo?
    Adatoniewypadaaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla początkujących myślę, że będzie bardzo dobra nie zrobimy sobe nią krzywdy.

      Usuń
  6. Kilka rzeczy wpadło mi w oko. Do takich pudełek byłam sceptycznie nastawiona, ale postanowiłam spróbować, zobaczymy, a nuż mi się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pudełko, jak i jego zawartość :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiałam się nad jego zakupem, ale zrezygnowałam, bo bałam się zawartości. Teraz widzę, że przypadł by mi do gustu♡
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełko piękne, zamówiłabym dla niego całą zawartość. Ja wolę jednak dopierać produkty pod skórę, ponieważ dużo produktów ją podrażnia i uczula. Świetna paczuszka, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie, że ciekawe! Ja najbardziej chciałabym wypróbować trio do konturowania twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne zdjęcia robisz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe to pudełko ;)
    Cudownego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie z całego pudełka najbardziej spodobał mi się karton, żaden produkt nie jest dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna zawartość ! :)
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  15. Pudełeczka od ShinyBox zawsze zaskakują zawartością ;) Super !

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię kolorowke ale nie jestem w pełni zadowolona z tego pudelka, liczyłam na coś więcej

    OdpowiedzUsuń
  17. super, że zostałaś ambasadorką. Bardzo ładna torba.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    mvgdalena - klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Trafiam na zawartość tego pudełka już na drugim blogu. Jakos ostatnio mam wrażenie, że nie są już one tak zaskakujące jak na początku, nie uważasz :(?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam kiedyś openboxy sprzed 2 lat i były dużo lepsze :(

      Usuń
  19. Też chcę takie pudełko!
    https://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawe kosmetyki :-)
    https://stylanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oo same perełki :) Bardzo przydatne takie pudełeczko. Lakier ma śliczny kolorek! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bym wolała wiedzieć wcześniej co zamawiam, żeby potem mi się nie zmarnowało :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super pudełeczko, również je dostałam :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku niesamowite rzeczy Najbardziej do gustu wpadł mi lakier do paznokci :)

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny box. super na prezent dla kogoś, albo w gorsze dni prezent-niespodzianka dla samej siebie ;) z tego boxa najbardziej spodobał mi się lakier - jego kolor super

    OdpowiedzUsuń
  26. Super! Takie boxy to mega frajda, uwielbiam w nich to ze zawsze zaskakują swoją zawartością. Miła notka.
    Pozdrawiam

    www.nouw.com/krzeczaa

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger