piątek, 6 października 2017

Kosmetyki mineralne - Lilly Lolo

Hejka!
W ostatnim czasie miałam okazję przetestować linię kosmetyków mineralnych od Lilly Lolo. Nigdy nie stosowałam tego typu produktów dlatego byłam bardzo ciekawa jak sprawdzą się na mojej wrażliwej i przesuszającej się cerze. Chcecie dowiedzieć się czy zdały test? Zapraszam na recenzję :)


Opakowania tych kosmetyków przyciągają swoim estetycznym i eleganckim wyglądem. Zapakowane są one w plastikowe pojemniczki z czarnym matowym wieczkiem, a na jego wierzchu znajduję się delikatne logo marki Lilly Lolo. Jestem bardzo zadowolona z tego, że produkty sypkie są dobrze zabezpieczone przed wysypywaniem się z opakowania.


Krem BB
Ma bardzo dobry skład, nie zawiera parafiny co jest jego ogromnym plusem. Przechodząc już do samego kremu, mam go w odcieniu Fair czyli najjaśniejszym z całej gamy kolorystycznej. Moim zdaniem ten odcień idealnie sprawdzi się dla osób o bardzo jasnej karnacji, nie zawiera w sobie różowych ani pomarańczowych tonów. Najlepiej nakładać go szybko palcami, ponieważ produkt bardzo szybko zastyga na skórze. Ma on bardzo delikatne krycie i ujednolica koloryt, jeżeli komuś nie zależy na mocnym zakryciu niedoskonałości to myślę, że będzie on odpowiedni. Bardzo fajnie nawilża skórę dzięki czemu nie musimy się martwić uczuciem ściągnięcia. Cena: 75,50 zł / 40 ml.

Podkład mineralny
Gama kolorystyczna jest bardzo rozbudowana bo znajdziemy w niej aż 18 różnych odcieni, dzięki czemu każdy idealnie dobierze podkład do swojego koloru skóry. Ja posiadam go w odcieniu Blondie. Kolor nadaję się dla osób o posiadających żółte tony skóry. Bardzo fajnie radzi sobie z zakrywaniem większych jak i tych mniejszych niedoskonałości na twarzy. Możemy także budować krycie nie tworząc przy tym efektu maski. Podkład utrzymuje się na twarzy dobre kilka godzin bez żadnych poprawek, a także zawiera w sobie naturalny filtr SPF 15. Po nałożeniu skóra wygląda na gładką, zdrową i promienną. Myślę, że być może zastąpi moje nawet najlepsze podkłady drogeryjne! Cena: 81,90 zł.


Cień do powiek
Używałam go zgodnie z przeznaczeniem, a także jako korektor pod oczy w tej roli także sprawdził mi się wspaniale. Idealnie poradził sobie z przykryciem cieni pod oczami. W moim przypadku nie są one jakoś bardzo widoczne, ale nie raz jeżeli byłam niewyspana to ten produkt przychodził mi z pomocą! Dzięki swojemu żółtawemu odcieniowi ładnie zakrywał wszelakie oznaki zmęczenia. Mam go w odcieniu Cream Soda.  Jako cień super sprawdził mi się jako cień bazowy pod inne kolory. Cena: 36, 90 zł.


Pędzel Super Kabuki
Pędzel ten jest świetnym rozwiązaniem do nakładania podkładu mineralnego. Bardzo dobrze rozprowadza produkt na skórze, szczególnie kolistymi ruchami. Wykonany jest on z bardzo miękkiego syntetycznego włosia, dzięki czemu jest on bardzo przyjemny i nie podrażnia skóry. Cena: 91,90 zł 

Produkty Lilly Lolo możecie zakupić na stronie Cotasy.


A Wy używałyście już kiedyś kosmetyków mineralnych? Podzielcie się opiniami w komentarzach.



58 komentarzy:

  1. Możliwe, że są świetne ale ja jednak obawiam się zmieniać firmy. Trzymam się jednej już kilka lat. I cena jednak niska nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o nich, ale jeśli je gdzieś dorwę, to chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie testowałam ich kosmetyków, ale czytałam dużo pozytywnych opinii, widzę że u Was również pozytyw. Mam nadzieję, że kiedyś je przetestuję :)

    xxPozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/10/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Z mineralnych próbowałam te od annabelle minerals.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne kosmetyki, ale trochę drogie. Wiadomo za jakość czasami trzeba zapłacić, ale ceny tych kosmetyków nie są na moją kieszeń. Gratuluję rzetelnej recenzji

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale może kiedyś się skuszę.
    Pozdrawiam,
    Ola z bloga pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście nie mogę się przemóc aby zacząć używać minerałów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile cudownosci!:)
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne kosmetyki, pierwszy raz spotykam się z tą firmą. Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubie od nich puder mineralny

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedyne mneralne, które miałam były od Anabelle i byłam z nich zadowolona. W sumie nie wiem dlaczego dalej ich nie używam- Twoje fotki kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    Just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne opakowania + zachęcają do siebie tą recenzją szczególnie podkład bo jestem nadal w poszukiwaniu swojego ulubionego♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam lily lolo! Miałam już kilka produktów z ich firmy i jestem zachwycona 💕💕💕 już w weekend będzie post o ich nowych kosmetykach. Bardzo ładny blog.
    Obserwuje i będzie mi miło jak zajrzysz do mnie 💕

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tej firmie, a kosmetyków na razie nie zmieniam ;)
    Ale zdjęcia i wpis bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam nigdy do czynienia z tą marka, ale po Twojej recenzji na pewno wypróbuję, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaintrygowałaś mnie tymi produktami. Koniecznie sama przetestuję!:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy o nich nie słyszałam, wyglądają ciekawie jednak są jak dla mnie zbyt drogie. Piękne zdjęcia❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeny nie słyszałam o nich, ale mają przepiękne opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem bardzo ciekawa kosmetyków z tej firmy. tak, używałam kosmetyków mineralnych, ale z innej firmy. tę kojarzę, ale nie dane było mi testować, ale wszystko przede mną !

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używałam jeszcze kosmetyków z tej firmy, czas wypróbować

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Posiadam wszystkie z tych prezentowanych kosmetyków i jestem pozytywnie nimi zaskoczona. Myślałam że marka jest przereklamowana- jednak jest super! Krem BB uwielbiam i właśnie niebawem będę pisała o nim recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne

    https://hyggelifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jedyne co uzywam mineralnego to puder i faktycznie jest super. O tej marfce jeszcze nie słyszalam, ale bardzo mnie zaciekawiłas. Jedyne co odstrasza mnie od mineralnych produktów to cena, ale to tez przezwyciężę jak dostane awans haha:D Buziaki!:* paulacierpiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Przedstawia się to ciekawie ale te ceny to lekkie przegięcie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  26. Slyszalam o tej firmie, ale nie wiedzialam ze posiada takie cuda

    OdpowiedzUsuń
  27. No fajny zestaw, warty uwagi! Podoba mi się sposób z wykorzystaniem cienia do powiek do zakrycia cieni pod oczami, lubię niestandardowe rozwiązania<3

    OdpowiedzUsuń
  28. Od jakiegoś czasu sama raczę się kosmetykami LilyLolo i jestem pod ich ogromnym wrażeniem. Nie spodziewałam się, że tak bardzo się polubimy :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie słyszałam ani o tych kosmetykach, ani o tej firmie, ale robia naprawdę dobre wrażenie ☺


    Mój blog >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie słyszałam nigdy o tej firmie, czas to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Chyba się skuszę na podkład. Lubię takie dzięki którym można dobrze budować krycie bez efektu maski na twarzy którego z kolei nienawidzę.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie używałam jeszcze tych kosmetyków, ale boję się jednak przetestować coś nowego, trzymam się swoich sprawdzonych i ulubionych, może nadejdzie dzień kiedy je przetestuję :D
    Pozdrawiam

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie słyszałam o nich, ale skoro mają tyle pozytywnych opinii to czas poznać je bliżej :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam i bardzo sobie cenię. Kosmetyki są bardzo lekkie, dzięki czemu nie zapychają porów! Cieszę się, że Tobie również się sprawdziły :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Krem bb bylby dla mojej cery idealny ale cena wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie używałam nigdy kosmetyków mineralnych, ale zawsze chce spróbować mimo że i tak wybieram klasyczne. Produkty tej marki zawsze zachwycają mnie swoim ładnym wyglądem ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja właśnie próbuję się przełamać do tego, aby zacząć używać kosmetyków mineralnych, ale.. coś ciężko mi to idzie :D

    deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Dear, I'm in love with your blog posts and photos! We can be good blog friends ^_^ I'm following you on GFC #639, how about to follow me back, I would be glad? ♥
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Firma jest mi znana jednak nie mam. Ani jednego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie słyszałam o nich, ale z chęcią je przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  41. O tej marce czytam same pozytywy.
    Z checia bym wyprobowala na wlasnej skorze. Kiedy bede robic kolejne kosmetyczne zakupy na pewno wezme cos na probe od Lilly

    OdpowiedzUsuń
  42. Chętnie próbuję nowe firmy i tą z chęcią poznam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Jezzcze nigdy nie mialam okazji wyprobowac kosmetykow tej firmy. I nigdy nie mialam tych mineralnych. Ciesza sie bardzo dibra opinia wuec czemu nie sprobowac? Interesuje mnie bardzo puder.

    OdpowiedzUsuń
  44. Słyszałam o tej firmie wiele dobrego i chyba w końcu sama sie skuszę na ich kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  45. podkład BB i puder mineralny zawsze mają miejsce w mojej kosmetyczce :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Po krem BB I podkład z całą pewnością mogę sięgnąć. Bardzo podoba mi się to, że podkład zawiera filtr.

    OdpowiedzUsuń
  47. P9d9ba mi się ten pędzel, ale jego cena trochę odstrasza. 90zł to dużo, ale wiadomo, że za jakość trzeba zapłacić

    OdpowiedzUsuń
  48. Posiadam dwie próbki podkładu Lily Lolo również w odcieniu Blondie oraz Warm Honey. Podkład ma wiele plusów jednak dla mnie jego krycie jest troszkę za delikatne. U mnie lepiej sprawdza się Amazon Gold Pixie i Clare Blanc. Pędzel wygląda super:-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam ich wiele kosmetyków i uwielbiam!!

    OdpowiedzUsuń
  50. Wiele dobrego o nich słyszałam i zastanawiam się nad zakupem pudru. Wiem, że dobrze matuje. Natomiast ciekawa jestem tych cieni, gdyż przydałoby się mieć korektor na cienie pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
  51. Jeszcze nie miałam okazji przetestować kosmetyków tej marki, ale wydają się być bardzo dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger