czwartek, 12 października 2017

Lovelywholesale #1


Cześć!
Dziś chciałabym zaprezentować Wam dwie bluzki, które zakupiłam na stronce lovelywholesale.com. Na stronce znajdziemy bardzo dużo ubrań, dodatków, biżuterii w przystępnych cenach. Zdecydowałam się na jeszcze kilka rzeczy, o których napisze w kolejnych postach. Ubrania wyglądają tak jak na zdjęciach na stronie, łatwo dobrać rozmiar, materiał przyjemny w dotyku, napisy nie ścierają się po pierwszym praniu jakby można było się tego spodziewać.

Chciałabym zacząć od luźnego stylu, tak więc: pierwsza bluzka z napisem "SLAYER", idealna na lato, świetnie prezentuje się do spodni białych lub moro. Na dole posiada rozcięcia, które świetnie zgrywają się z całością. Obejrzeć możemy ją TUTAJ




Druga bluzka, z serii tych "zwykłych z fajnym napisem". Idealna na co dzień, pasuje praktycznie do wszystkiego. Ponadto baardzo wygodna:) Obejrzeć możemy ją TUTAJ 





Znacie tą stronę? Przeglądałyście ich asortyment? :)

41 komentarzy:

  1. jak dla mnie druga propozycja jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne bluzki takie "z pazurem" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem zaglądam na stronkę :) Druga bluzka bomba

    OdpowiedzUsuń
  4. Od kilku lat współpracuje z Lovelywholesale, większość ciuszków z tej strony okazało się prawdziwymi perełkami! <3
    Fajne, sportowe bluzeczki.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam strony poki co ale hard-rockowe zamowienie widze 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam tej strony, zajrzę na nią w wolnej chwili. Jednak te bluzki, które pokazałaś nie przypadły mi do gustu :( Po pierwsze nie przepadam za bluzkami z napisami - one nas jakoś określają i szufladkują, a tego nie lubię; po drugie - to dotyczy tylko pierwszej bluzki - krępują mnie bluzki z tak szerokim wycięciem pod pachą, bo nie lubię, gdy widać mi stanik ;)
    Jak wiadomo - o gustach się nie dyskutuje :D

    Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do siebie! Mam osobistego bloga, który opisuje choroby takie jak depresja, nerwica i zaburzenia odżywiania i z pogranicza osobowości (borderline). Na blogu spisuję swoje przemyślenia, doświadczenia z lekarzami i rejestruję postępy terapii. Oto link: www.borderlinemary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mój styl, zwłaszcza że bluzeczki są czarne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie jest to mój styl. A sklep znam jednak zakupów w kim jeszcze nie robiłam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za czarnymi bluzkami/t-shirtami z nadrukami, ale fajnie, że Ty jesteś z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe propozycje. Druga bluzeczka super

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mój styl ale Ty wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie bardzo fajne :d jak slonecznie ❤❤
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Stronki nie znam, chyba pierwszy raz o niej słyszę :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzki zupełnie nie w moim stylu, ale strona bardzo fajna, znalazłam kilka rzeczy dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. stronkę kojarze, ale jeszcze nic nie bralam. moze kiedys sie skusze. a ciuchy spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne te bluzeczki, w takim rockowym klimacie :) ramoneska świetnie by tutaj współgrała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mój styl ale prezentują się całkiem fajnie
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  18. Stronka jest mi nieznana więc chętnie zajrzę co mają ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  19. Zajrzałam na stronkę i zrobiłam małe zamówienie - dziękuję<3
    Pierwsza koszulka skradła moje serce :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny wybór. Pasuje Ci taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie robilam jeszcze zakupów w tym sklepie, ale maja ciekawy asortyment.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie robiłam nigdy zakupów w tym sklepie, choć wiem o jego istnieniu ;) Bluzeczki mi się spodobały. Szczególnie ta pierwsza, która nada każdej stylizacji rockowego pazura! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sklep jest dla mnie nowością😊 twoje zakupy Mi sie podobają więc zajrzę tam z przyjemnością😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też pierwszy raz widzę ten sklep- koszulki nie moje klimaty, ale wyglądasz w nich dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tej strony. Niestety to zupełnie nie mój styl, ale Ty fajnie wyglądasz w tych bluzkach

    OdpowiedzUsuń
  26. Pasują do Ciebie te bluzki :D A sklepu niestety nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj nic w moim stylu. Lubię eleganckie rzeczy. Sklep znam ale mam mieszane uczucia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tej stronki lecz jak będę miała wolną chwilę to na pewno zajrzę. Co do samych koszulek bardziej podoba mi się ta druga. Ja nie noszę za często bluzek z napisami, ale super że Tobie się podobają.
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger