wtorek, 10 października 2017

BIONIGREE


Wiele z Was pewnie zna markę Bionigree, która słynie z wyrobu naturalnych kosmetyków. Ja miałam okazję testować genialne serum oczyszczające do skóry głowy z olejkiem z czarnej porzeczki. Z serum polubiłam się od samego początku, opakowanie ślicznie wygląda, szklana buteleczka z pipetą nadaje wiele uroku. Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej na jego temat, zapraszam do dalszej części posta.


Po otwarciu buteleczki czujemy bardzo mocny, ale za to przepiękny zapach, a po zaaplikowaniu serum na głowę zapach czuć w całym pokoju. Na szczęście pachnie tak ładnie, że nikomu to nie powinno przeszkadzać. Serum ma za zadanie oczyścić skórę głowy, łagodzić podrażnienia skóry, rozpuszczać łój zalegających w meszkach włosowych, a także regulować pracę gruczołów łojowych. Idealne jest więc dla osób, które walczą z łupieżem bądź przetłuszczającymi się włosami. Skóra wchłania substancje odżywcze zawarte w serum, co możemy poczuć poprzez lekkie mrowienie i uczucie chłodzenia. W żadnym wypadku nie zapewnia to dyskomfortu - wręcz przeciwnie, jest to bardzo odprężające. Włosy po użyciu serum są lekko uniesione u nasady, a także można zauważyć zwiększenie ich objętości. Efekty widać już po 2 użyciu! Serum należy nałożyć na co najmniej 30min przed umyciem głowy. Można je też zaaplikować kilka godzin wcześniej, a nawet zostawić na noc i umyć dopiero rano. Serum jest wydajne, dobrze rozprowadza się po skórze głowy, ma lekko tłustą konsystencję. Profilaktycznie serum można używać raz w tygodniu, jednak przy problemach ze skórą głowy możemy je aplikować od 1 do 5 razy na tydzień.


Osobiście wykorzystałam już blisko pół opakowania i z działania serum jestem bardzo zadowolona. Skóra jest odświeżona, włosy lepiej się układają, a także przestały się zbytnio przetłuszczać. Delikatny zapach produktu utrzymuje się nawet po umyciu włosów szamponem. Polecam to serum wszystkim, którzy mają jakiekolwiek problemy ze skórą głowy a także tym, którzy profilaktycznie chcą zadbać o włosy. Produkt zdecydowanie warty swojej ceny zwłaszcza, że to pierwsze naturalne serum oczyszczające z czarną porzeczką o polskim pochodzeniu :)

Co sądzicie o tym serum? Znacie markę, bądź używacie któregoś z ich kosmetyków? :)

45 komentarzy:

  1. Miałam serum nawilżające do skóry głowy i działało, jednak mi bardzo przeszkadzał jego zapach. Za intensywny jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam tego serum i spisało się u mnie świetnie. Byłam zadowolona z efektów, jakie mi zagwarantowało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, ale dużo czytałam dobrego

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie uzywalam kosmetyku do wlosow w takiej formie, a czesto skora glowy przyzwyczaja mi sie do szamponow. Taka kuracja chocby 1 x w tygidniu by mi sie przydala.o firmie czytalam duzo pozytywnych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam nigdy o serum do skóry głowy, ale to świetny pomysł - skoro do skóry twarzy używamy serum, to czemu by nie do głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mialam od nich szampon i bylam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam ale musze poznac po moim ostatnim spotkaniu z pewnym szamponem , który narobil mojej skorze tylko problemow

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam serum i byłam z niego naprawdę zadowolona, więc czekam na drugą buteleczke będę używać profilaktycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubie i podoba mi sie zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy go nie używałam, ale z całą pewnością po niego sięgne :) Mam nadzieję, że po takim oczyszczaniu włosy będą się rzadziej przetłuszczały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmagam się zarówno z nawracającym łupieżem jak i strasznie przetłuszczającymi się włosami. Korci mnie, aby wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam ani marki ani kosmetykow z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam ale chętnie przetestuje coś z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znałam tych kosmetyków, ale dzięki za recenzję

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwsze słyszę o tym serum :) ale chyba zdecyduję się na jego przetestowanie :) pozdrawiam
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam wieczny problem z łupieżem, więc może to serum mi pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwszy raz słysze o tej marce ale bardzo lubie nowosći :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię to serum i chętnie z niego korzystam ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze go nie mialam.:)
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam produktu jak i firmy, widać że lubisz pisać o czymś przydatnym i dlatego pisz dalej coś w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię kosmetyki naturalne i z miłą chęcią przetestuje ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Markę znam ale jeszcze nie miałam możliwości wypróbowania żadnego kosmetyku. Po przeczytaniu recenzji stwierdzam, że ten serum idealnie nadałby się w walce z moimi przetłuszczającymi się włosami. Muszę koniecznie wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  23. Opisane przeze mnie serum to dla mnie nowość ;O Na pewno wypróbuję !

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  24. Z chęcią wypróbuję to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ograniczy wypadanie włosów? Jak myslisz?

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie to wypróbuję, wszystko, co dla głowy, włosów, bądź twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie słyszałam o firmie, jednak to serum z pewnością mi się przyda. :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Już od dłuższego czasu zastanawiam się nad tym serum, bo wszyscy bardzo chwalą efekty!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawa sprawa z tym serum. Skoro jest to kosmetyk naturalny, to z wielką chęcią po niego sięgnę! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie, ale przyznaje, że zaciekawiłąś mnie tym produktem :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://www.this-iss-it.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja używam kosmetyków Nivea od kilku lat .

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ciekawe serum muszę wypróbować na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Skusiłabym się na takie serum! :)
    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  34. Chętnie przetestuję :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Używałam tego serum i byłam bardzo zadowolona z efektów stosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie slyszalam o tej firmie,ale musze dokladnie o nich poczytac, bo pielegnacja wlosow to mohe hobby :) www.borderlinemary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zachęciłaś mnie swoją recenzją do kupna. Słyszałam o tej marce pozytywne opinie,ale jak narazie nie zdecydowałam się na kupno. Po Twoim opisie jednak widze, że to serum to produkt dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam wrażliwą skórę głowy, więc boję się eksperymentować.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajna recenzja i zachęcająca. Ja boję sie nowych kosmetyków, bo nie wiadomo na co się trafi, ale dzięki twojej recenzji przekonałam sie aby kupić ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ostatnio oglądałam jakiś program gdzie mówiono że nasza skóra nie lubi takiego traktowania XS ale i tak z chęcią bym przetestowała

    OdpowiedzUsuń
  41. Jako, że mam mamę fryzjerkę to sprawy włosowe oddaje w jej ręce ale muszę przyznać, że ciekawa recenzja i bym z chęcią skusiła się na to :)

    OdpowiedzUsuń
  42. właśnie często zapominamy o dokładnym oczyszczaniu skóry głowy, te kosmetyki brzmią super :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Miałam serum i byłam z niego bardzo zadowolona. Świetnie oczyszcza skórę głowy a przy tym przyjemnie chłodzi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger