niedziela, 12 listopada 2017

Woski / Yankee Candle

Hejka!
Za oknem u mnie pochmurno i wietrzenie, dlatego też większość czasu spędzam w cieplutkim domu przy herbatce i milusim kocyku. Bardzo lubię w takim czasie odpalać woski, umilając sobie przy tym atmosferę i odpoczynek, odprężającym zapachem. Używam wosków Yankee Candle, które nie dość, że bardzo intensywnie pachną wypełniając cała przestrzeń swoją wonią to idealnie sprawdzają się w swojej roli na takie dni. Woski te możecie dostać kupując przez internet jak i stacjonarnie. Moje pochodzą ze sklepu producenta, znajdziecie je TUTAJ, niedawno otrzymałam od nich paczkę z nową świąteczną serią wosków. 


Christmas Magic - zapach ten chyba najbardziej podoba mi się z całej kolekcji. Przypomina mi woń świeżo upieczonych pierniczków. Wprowadzi do naszych domów pogodną i świąteczną atmosferę 

Spiced White Cocoa - jest to połączenie białej czekolady, karmelu i toffi. Dla ulubieńców słodkich zapachów, sprawdzi się on idealnie na jesienne wieczory. 


The Perfect Tree - jak sama nazwa wskazuje jest to zapach świątecznego drzewka choinki. Jest on bardzo orzeźwiający i przyjemny. 

Crackling Wood Fire - dopełniającym zapachem kojarzącym mi się z Wigilią w rodzinnej atmosferze jest ten z nutką wanilii i gałki muszkatołowej. 


A Wy lubicie woski? Jakie są Wasze ulubione zapachy ?


69 komentarzy:

  1. Te woski są świetne! Ten czerwony idealnie pasuje do świąt :D
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam świece zapachowe, ale chciałabym spróbować zabawy z woskami! /do nich potrzebne jest to całe urządzenie, prawda? Polecasz jakieś małe, ale dobre? Pozdrawiam! Ola z
    https://wroclawianka-czyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swój kominek zakupiłam w Pepco za jakieś 10 zł :D

      Usuń
  3. Właśnie zaczynam żałować, że tak rzadko bawię się w woski, w świece zapachowe. Właściwie w ogóle tego nie robię, a może czas zacząć rozpylać jakiś zapach w moim pokoju.
    Pozdrawiam,
    Ola z bloga pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie zapachy idealne dla mnie. Wanilia, to mój żywioł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat christmas Magic wyglada idealnie i pasuje jak najbardziej do swiat. Zastanawiam sie, czy zapach jest intensywny. Na dluzsza mete nie wytrzymalabym z zapachem pierniczkow. Ale caly zestaw jsk najbardziej jest swiateczny. Lubie sobie odpalic swieczki. Powoduja fajny klimat. Takich rzeczy moglabym miec myyyyliony. Jestem uzalezniona od swieczek w kazdej postaci

    OdpowiedzUsuń
  6. Musza cudownie pachniec!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście bede wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam woski i ich zapachy ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham te woski! Właśnie muszę się wybrać po kolejne i już wiem, które zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię wszelkie wyroby typu świeczki czy woski ale jedynie przez klimat, jaki tworzą. Zapach większości zdecydowanie mnie mdli.

    Pozdrawiam,
    morninglarrk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Spiced White Cocoa - to byłby zdecydowanie zapach dla mnie :D Uwielbiam połączenie słodkich zapachów, sprawia że od razu czuję się spokojniejsza i szczęśliwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zbieram się już dłuższy czas do ich zakupu i teraz już wiem gdzie ^-^
    Święty post
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogólnie bardzo uwielbiam świeczki, najlepiej te zapachowe. Z powyższą firmą nie miałam jeszcze styczności, ale czytam bardzo dużo pozytywnych opinii. Najprawdopodobniej na święta zagoszczą na moim stole :)

    www.curlyclaudie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam woski, ale nie z Yankee, za to mam od nich świeczkę i gdy się ją zapala, to zapach unosi się w całym domu. ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Koniecznie muszę wypróbować ich produkty :) myślę że na gwiazdkę sprawie sobie te woski :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już tyle słyszałam o tych woskach, że muszę sama kupić! Najbardziej kusi mnie zapach Christmas Magic *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. ale super!
    pozdrawiam
    riwlawn.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Oni mają takie fajne nazwy zapachów, zawsze lubię czytać nazwy na etykietkach, bo widać, że bardzo pomysłowo ktoś je wymyślił;>

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam te woski a kokosowy wręcz powala zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam świecie, zapachy, woski wszystko co ulila uczenie się do późna bądź wieczór babski 😃
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja muszę poszukać wosku o zapachu kokosa ponieważ uwielbiam jego zapach jak i smak.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Wosk o zapachu kokosa, serio? Matko, dlaczego u mnie w mieście nie ma takich zapachów?
    Ostatnio szukałam czegoś nowego, ale same intensywne, słodkie zapachy albo po prostu śmierdzące hahaha. Mam wrażenie, że do mojej galerii wysyłają te najgorsze.
    Od siebie mogę polecić zapach vanilla cupcake :>

    https://szopit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Biała czekolada przemawia do mnie najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham takie woski <3
    Najbardziej przemawia do mnie zapach choinki <3

    https://martini2000.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Te świeczki mam zamiar kupić :)
    miedzykropkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. lubię świeczki, najbardziej lubię zapach pieczonego jabłka z cynamonem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam wszelkiego rodzaju świeczki, moim ulubionym zapachem jest guma balonowa😉

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam chyba wszystkie ich zapachy ;) szkoda że duże słoiki są takie drogie :(

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam zapachowe świeczki :) te które pokazałaś na pewno sprawdzą się w te długie jesienne wieczory ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Woski od YC są cudowne,każdy znajdzie zapach dla siebie!
    Cudowne!💕💕💕

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham woski i świeczki <3 A teraz już pora zainwestować w nowe, świąteczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie zapachy, która kojarzą się z wigilią z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Myślę, że te związane ze świętami Bożego Narodzenia i Wigilią najlepsze do wypróbowania :) niby dopiero listopad, ale ten czas coraz bliżej i bliżej, nie mogę się już doczekać :D
    pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Wosków nie używałam, ale świeczki są genialne �� Są naprawdę wydajne, palą się godzinami. Plus niesamowity zapach, ktory roztacza się w całym domu ��

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam i w czasie jesienno zimowym nie wyorażam sobie bez nich wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam Yankie ! Chyba mają najlepsze zapachy na świecie ;D Musze zainwestować w lepszy kominek ... chyba ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Kocham woski, najbardziej lubię zapachy czekoladowe, zapachy perfum, waniliowe pudrowe i cynamonowe, najczęściej wybieram te słodkie zapachy, ale nie zbyt mdłe. Kwiatowych np. zbytnio nie lubię. Bardzo zainteresowała mnie White cocoa w Twoim zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja uwielbiam yankee candle i w swojej kolekcji posiadam chyba z 20 zapachów. Nie umiem określić, który, bądź które są moimi ulubionymi, gdyż mam bardzo specyficzny gust. Jeżeli chodzi o nową świąteczną serię to najbardziej na sucho podoba mi się spiced white cocoa :)

    OdpowiedzUsuń
  39. No coz woskow nie uzywam bo jakos za nimi nie przepadam ale slyszlaam same dobre opinie :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nigdy nie paliłam wosków :) Biała czekolada brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja uwielbiam praktycznie wszystkie zapachy oprócz różanego :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam te woski. Świetnie pachną. Polecam zwłaszcza zapachy owocowe.

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam woski świece i pachnidla <3 te musza pachniec wspaniale !

    OdpowiedzUsuń
  44. Lubie woski od Yankee ale tych zapachów akurat nie znam

    OdpowiedzUsuń
  45. O kurczę! Nie mam tych świątecznych a z chęcią bym je popaliła :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zawsze byłam ciekawa tych wosków, chyba wreszcie muszę je wypróbować!

    http://kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie przepadam za mocnymi zapachami... Wolę świeczki o delikatnym zapachu. Za to uwielbiam światło ze świec :)) www.borderlinemary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Muszę się w końcu wybrać po nowe woski:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jeju kocham woski!! Ten pierwszy świąteczny byłby idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Te zapachy muszą być obłędne! <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak czytam na blogach wpisy woskowe, to widzę jakie mam zaległości. Kiedyś byłam z wszystkimi nowościami na bieżąco, a teraz... :p

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam wszystkie woski tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  53. Muszę się zaopatrzyć w woski :) w końcu zima się zbliża :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Muszę je kiedyś wreszcie spróbować, zapraszam do siebie na ostatni wpis: Matowa szminka w musie

    OdpowiedzUsuń
  55. Te woski mnie kuszą już długi czas...

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja w tym roku zrobię sobie prezent pod choinkę I kupię w końcu kominek I duuuużo wosków. Uwielbiam, gdy w pokoju otulają mnie piękne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  57. na pewno pieknie pachną. nigdy nie mialam wosków z YC. moze sie skusze na swieta :D

    OdpowiedzUsuń
  58. rzadko kiedy używam wosków, wolę świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Puki co nie kupowałam świec tej firmy ale od dłuższego czasu zastanawiam się nad ich kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ciekaw a jestem tego zapachu christmas magic. Niebawem święta i ten zapach był by bardzo na czasie. Czytałam już o tych woskach i w sumie opinie o nich są podzielone. Ja chętnie przekonała bym się jak to z nimi jest

    OdpowiedzUsuń
  61. Uwieeeelbiam woski Yankee candle :)

    OdpowiedzUsuń
  62. słyszałam, że te woski są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Ogólnie uwielbiam woski za te ich zróżnicowane zapachy, ale zabawne jest to, że co roku mówię kupie sobie kilka kostek Yankee Candle i do tej pory jeszcze ich nie kupiłam. Mam nadzieję, że niebawem się to zmieni. Z Twoich czterech zapachów najbardziej zaciekawił mnie zapach drzewka świątecznego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger