piątek, 10 listopada 2017

Buty i torebki / Bonprix

Hejka!
W dzisiejszym poście przychodzę do Was po raz kolejny z jesienną stylizacją.Tym razem ubrania pochodzą ze sklepu Bonprix. Strona ta posiada szeroką ofertę cichów, butów i dodatków, dzięki czemu każdy znajdzie na niej coś co z pewnością mu się spodoba. Rzeczy, które wybrałam są bardzo dobre jakościowo i dopracowane w każdym calu. Dodatkowo przesyłkę otrzymałam już po jednym dniu od złożenia zamówienia. Nie spodziewałam się, że dotrze do mnie w tak krótkim czasie. A teraz chcę już Was zaprosić na moją stylizacją z dodatkami ze sklepu Bonprix. Miłego oglądania!







buraczkowa torebka - KLIK
czarna torebka - KLIK
botki - KLIK

Mieliście kiedyś okazję coś zamówić z Bonprix? Podzielcie się opiniami w komentarzu :)

72 komentarze:

  1. Cała stylizacja jest przepiękna kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz cudownie. Stylizacja jest super :) Piękne włosy!
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie, lubię Twój styl.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądają te buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna kurtka ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Te buty są bardzo w stylu mojej mamy, czasami z resztą robimy wspólne zamówienie na bon prix :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka jest świetna. Kocham ramoneski a ta jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zestawienie i powiem Ci, że ta fryzura jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nic z bonprixia nie mam, czas chyba to zmienić, bo ubrania w sieciówkach są co raz gorszej jakości, nie wiem czy też to zauważyłyście... kurtka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochalam sie w tych botkach! Są świetne *-*
    ----
    https://styluliczny.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja jest naprawdę bardzo fajna. Torebka jest moim ulubieńcem.

    OdpowiedzUsuń
  12. stylizacja jest przepiękna :) ale najbardziej mi się podoba ta buraczkowa torebka <3<3<3 CUDO!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku cudnie wyglądasz , i przedstawiłaś to wszystko w tak fajny i lekki sposób, że nie wiem co podoba mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja! Bordowa torebka jest cudna!
    drawing-myhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna stylizacja.
    i bardzo podoba mi się pierwsza torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja :-) Wszystko w połączeniu wygląda fajnie :-)
    www.woceanieslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta bordowa torebka jest genialna! Też taką chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne torebeczki ;) Obie chętnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjne zamówienie - wszystko bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebka zdecydowanie ta mniejsza, raz że kolor cudowny, a dwa, że można coś znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza zdecydowanie najlepsza!
    Druga średnio mi sie podoba. Nigdy nie zamawialam z tego sklepu ale moze kiedys to zmienie 😊


    Www.strong-power.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nic nie zamawiałam z Bonprix,ale buty wyglądają świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jeszcze nic od nich nie zamawiałam, ale ta Twoja duża czarna torba jest super! Chyba przeproszę się z dużymi torbami, bo w małe nie mogę pomieścić swoich podręcznych rzeczy;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cudownie wyglądasz! Fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bonprix to solidna marka już od wielu lat, jeszcze pamiętam jak byłam młodsza, a moja mama zamawiała ciuchy z katalogów :)
    A stylizacja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyglądasz w tej kurteczce :)) Świetna ta fryzurka ;D
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    mysterious-bunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja, torebki super :) Oczywiście fryzura też zwróciła moja uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super stylizacja i piękne torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglądasz, a te botki to sztos.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne ubrania! Najbardziej wpadła mi w oko torebka 😍 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajna stylizacja😃 Pasuje do Ciebie w 100% 😃
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: https://swiatwedlugidoli.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy nie zamawiałam nic Bonprix, ale stylizacja super ! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Super stylizacja torebka czerwona mój styl moja mama kupuję regularnie w Bonprix dla mnie xs ciut rozmiarówka zawyżona. Można wiedzieć jaka to piękna pomadka?

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie desa.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładna ta bordowa torebeczka. Ja często zamawiam ubrania z bonprix i nawet mam kilka stylizacji z nimi u siebie na blogu www.inspirujacaxlka.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudna stylizacja! Moja mam często kiedyś robiła zakupy na bonprix:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow cudowna stylizacja, a te botki podbiły moje serce. Normalnie chyba muszę zajrzeć na stronę tego sklepu!
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Rewelacyjna jest ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajna ta wiśniowa torebka:) Mój ulubiony kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Great post darling, So nice and interesting.
    You have amazing blog and I follow you!
    Hope you will visit my blog and maybe follow me.

    Have a nice day, all the best.
    Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  40. Podoba mi się całość :) Idealnie :) Wybrałabym czarną torebkę, chociaż druga też jest bardzo ładna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Podoba mi się druga torebka. Zamawialam z bonprix nie raz. Ba, sweterek mój ulubiony mam do dziś.a było to z 10 lat temu zamawiane.

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna kurtka i buty! A w tym sklepie to zamawiałam jakieś wieki temu i ubrania były spoko. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne zdjęcia i ładna stylizacja!! 😘😊

    OdpowiedzUsuń
  44. Czarna torba najładniejsza ♥
    Śliczne zdjęcia ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. ta pierwsza torebka mnie urzekła! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ta czarna torebka jest przepiękna, własnie czegoś takiego szukam.

    OdpowiedzUsuń
  47. Nigdy nic nie zamawiałam z Bon Prixu. Ostatnio u kogoś widziałam taką sukienkę wieczorową i mnie powaliło. A tutaj to buty są super.

    OdpowiedzUsuń
  48. promieniejesz :) cudowna stylizacja ;) pozdrawiam
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja raz zamówiłam Body i to był naprawdę dobry wybór, bo służy mi do dziś ;>

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja niestety mam tego pecha że większość rzeczy z Bonprix (najmniejsze rozmiary) są na mnie za duze :/ ale mam dwie pary buty i kilka dni temu zamówiłam plecak, także polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ramoneska swietna :) Miałam od nich dwie sukienki i byłam bardzo zadowolona. Wytrzymały kilka lat :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Z bonprixa ostatni raz zamawialm ponad 10 lat temu. Szczerze mówiąc zapomniałam o tym sklepie. Muszę to zmienić bo po Twoich wyborach widzę, że i j dla siebie coś znajdę.

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetna stylizacja wszystko że sobą tak pięknie współgra

    OdpowiedzUsuń
  54. Zamówiłam w sierpniu sukienkę, ale okazała się niewypałem :p Myślałam, że mam więcej czasu na odesłanie, ale okazało się, że tylko 14 dni (Zalando mnie zmrowiło do tego, że na zwrot mam 100 dni) i tak wisi w szafie :/

    OdpowiedzUsuń
  55. Wyglądasz świetnie! Botki bardzo mi się spodobały :) Całkiem zapomniałam o istnieniu tego sklepu, a szkoda! Zawsze znajdowałam tam coś naprawdę fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Super stylizacja. Bardzo podobają mi sie torebki

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger