sobota, 16 grudnia 2017

Coraz Bliżej Święta!

Hejka!
Jak tam przygotowania do świąt? Ja już szczerze nie mogę się doczekać, jest to jedno z najbardziej wyczekiwanych świąt co roku. Uwielbiam zasiadać przy wigilijnym stole i cieszyć się miłą, świąteczną atmosferą w rodzinnym gronie. Lubię także jak w takim czasie jest śnieg, bo to dzięki niemu wszystko nabiera takiego bożonarodzeniowego nastroju, mam ogromną nadzieję, że zawita do nas właśnie i te spędzone chwile będą takie magiczne. 

Dzisiaj także przygotowałam dla Was stylizację z zamszową, wiązaną spódniczką. Do tego ubrałam czarny top i granatowy płaszczyk a całość dopełniła skórzana torebka i czarne botki z ćwiekami. Zapraszam do oglądania. 







spódnica - KLIK

A jak tam Wasze przygotowania do Świąt? 

51 komentarzy:

  1. U mnie przygotowania raczej tak na spokojnie
    Świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat mialyscie troche slonca do zdjec 😃 spodnica jest bardzo ciekawa. Wiazanie przyciaga uwage.

    OdpowiedzUsuń
  3. jejciu nie zmarzlas? :) ja powoli szykuje sie do swiat. musze prezenty popakowac, a pod koniec tygodnia bede uszka, pierozki, barszczyk i sernik po mojemu robic. nie ma to jak domowe jedzonko. kazdy uwielbia i co rok robie )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tężni lubię święta ^^ choć pogoda daje mocno w kość to kocham ten klimat :) u mnie przygotowania powoli do przodu . Fajna stylówka ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci śniegu! Mam nadzieję, że u mnie również się pojawi na święta :) Świetna stylizacja :)

    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna spódniczka ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite wyczucie stylu!
    Fajnie, gdyby ten śnie pozostawał na dłużej... :(
    Może wzajemna obserwacja? - > staying true to myself

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym, aby podczas Świąt było chociaż trochę śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ta spódnica. Ja jutro chyba ubieram choinkę, a pokój już mam ozdobiony. MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie wszystko na lajcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz! <3
    Ahhh, uwielbiam świąteczną atmosferę!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódnica bardzo ładna, miałam ją zamawiać ale miałam wrażenie jakby nie było materiału pod tymi sznurkami :D Ale następnym razem ją biorę bo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zamówiłam khaki ale S i się. nie zmieściłam!! Tak świetnie w niej wyglądasz, że jednak skusze się na M.

    OdpowiedzUsuń
  14. Również nie mogę doczekać się świąt!
    Pięknie wyglądasz ♥
    ULCIIAKK ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Dear,you are so cute! Love this outfit.
    I followed you :)
    https://anastasijakostic.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia i fajna stylizacja :* mi przygotowania idą powoli dosyć :/

    http://luxwell99.blogspot.com/2017/12/amazing-for-curly-hairs-hair-diffuser.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna stylizacja, mnie na szczęście ominie wielkie sprzątanie, bo do domu przyjadę dopiero w piątek przed samymi świętami

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje przygotowania do Świąt pełną parą - sprzątanie, gotowanie! Jest co robić :) Bardzo ładna stylizacja. Super spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie przygotowania do świąt dość słabo, nie mam czasu na nic ehh.. Super sesja!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny outfit !a co do świąt to jestem daleko w tyle, nic mi się nie chce. trochę sprzątam, ale chciałam zrobić takie porządki super extra :D i raczej zaczne od jutra, w szafkach chciałam posprzątać, ale lenistwo wygrywa :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja w tym roku jak co roku zaspałam i mam tylko tydzień na ogarnięcie świąt i przygotowanie wszystkiego. Nawet prezentów jeszcze nie mam. A spódnica bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie przygotowania już pomalutku wrą :D oo widzę trochę śniegu u Ciebie spadło :) śliczna stylizacja :) podoba mi się ta spódniczka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Też bardzo lubię rodzinną atmosferę i to, że każdy jest dla siebie taki miły, można powiedzieć parę słów od serca. Like it!:D
    Przygotowania do świąt... są, są^^

    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świąteczny klimat jest niezastąpiony. Potrafi zrekompensować wszystkie smutki mijającego roku.
    Piękna, elegancka stylizacja. Choć może dodałabym jakiś gruby szalik, patrząc na ten otaczający Cię śnieg... :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja w tym roku wcale nie czuję uroku i magii świąt :< A co do stylizacji to jak zwykle wyglądasz cudownie! Spódniczka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja już ubrałam choinkę i powoli zaczynam czuć święta. A tak po za tym pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zestawienie:) przygotowania powoli do przodu :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja codziennie mam się zabrać do pieczenia pierniczków i jakoś nie mam czasu :( ale jutro to już chyba koniecznie! Piękną masz tą spódniczkę ��

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie wszystko w proszku,niestety. Bardzo podoba mi się ta stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawa spódnica. ;)
    A moje przygotowania do Świąt jeszcze w lesie. Przedemną jeszcze wiele pracy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. No już coraz bardziej czuje ze święta Tuz Tuz..

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna jest ta spódniczka. Przymierzam się do jej zamówienia już od jakiegoś czasu i w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Płaszczyk bardzo ładny. Ogólnie ładna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Również uwielbiam zasiadać przy stole wigilijnym z rodziną. Świetny post :* http://dominatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Zamszowa spódniczka bardzo fajna, ostatnio zastanawiałam się nad zamówieniem podobnej;>

    OdpowiedzUsuń
  36. O tak śnieg musi być, niesie ob że sobą cała magię świąt:). ŚWIETNA jest ta spódniczka. Wspaniale wyglądasz:*

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Całkiem mi się podoba ta spódniczka. Szyta jak na Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajna stylizacja i ogólnie SUPER ciuszki 👍

    OdpowiedzUsuń
  39. Dobrze, że grudzień jest taki łagodny - można ubrać się w spódniczkę, zamiast grubych legginsów i swetra :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna stylizacja :) u mnie przygotowania zawsze na ostatnia chwilę i robi sie spore zamieszanie :") Jednak uwielbiam ten czas i strojenie choinki w poranek wigilijny :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna stylizacja :) u mnie przygotowania zawsze na ostatnia chwilę i robi sie spore zamieszanie :") Jednak uwielbiam ten czas i strojenie choinki w poranek wigilijny :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Kilka dni przed wigilia a ja jeszcze szukam prezentów ;D

    Spódnica mega !

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna spódniczka! <3 Zakochałam się :)))

    OdpowiedzUsuń
  44. Lubię oglądać Twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Genialna spódniczka. Lubię ten zamszowy motyw. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna stylizacja. Chciałam kiedyś kupić taką czarną spódniczkę ale niestety nie było już mojego rozmiaru.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale ślicznie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Święta, święta i po świętach!
    Spódniczka cudna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger