czwartek, 18 stycznia 2018

Rosegal valentines day sale


Hejka 
Przeglądając ostatnio stronę Rosegal natknęłam się na wiele fajnych rzeczy a, że zbliżają się Walentynki to możemy się natknąć na rzeczy, które są przecenione nieraz nawet o połowę ceny. Dlatego jeżeli jesteście ciekawi co tym razem mi się spodobało to zapraszam do oglądania :)


                     KLIK                                            KLIK                                              KLIK 


                    KLIK                                         KLIK                                                    KLIK 


A Wam co najbardziej się podoba ? 

53 komentarze:

  1. Czarna bluzeczka mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne torebki , podoba mi się również sukienka koronkowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta czarna sukienka jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bordowa sukienka zdecydowanie w moim stylu, zresztą jak wszystkie bordowe rzeczy :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebieska koszula ma ciekawy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na tą sukienkę z koronki czekam - jestem ciekawa jaka w rzeczywistosci bedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka bordo jest naprawdę piękna, uwielbiam ostatnio ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta bordowa sukienka z koronki jest przepiękna <3
    Aż muszę oglądnąć te stronkę :D

    Buziaki
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. great collection dear love your bag keep posting..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się te torebki. Lubię takie dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko bardzo ładne💗

    Filusweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bordowa sukienka jest śliczna ☺ Koronki wyglądają bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. torebka i czarna sukienka bardzo ladne. ciekawa jestem gatunku tej bordowej koronkowej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czarna sukienka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne torebki i sukienka rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  16. koronkowa sukienka w bordowym kolorze jest genialna! <3 uwielbiam tego typu sukienki :) podoba mi się jeszcze czarna bluzeczka z odkrytymi ramionami i śliczną koronką na dekolcie :) jednak szkoda, ze dół jest luźny, a nie obcisły.. niestety luźne bluzeczki zwłaszcza na brzuchu nie pasują do mojej figury.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnia torebka bardzo ładna :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Koronkowa bordowa sukienka bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się ta pierwsza torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ubranka! Na walentynkową randkę wybrałabym koronkową sukienkę, kobieco i seksownie 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Warto się rozejrzeć na wyprzedażach :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne rzeczy, poklikane ❤
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna wishlista :) Mnie najbardziej do gustu przypadły torebki!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Torebki...jestem w nich zakochana! Zapraszam do mnie Www.oszczednie-modnie-zklasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Torebka z ćwiekami to ewidentnie coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Torebki i ostatnia czarna sukienka piękne!
    drawing-myhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Sukienki bardzo ładne, w moim stylu;>

    OdpowiedzUsuń
  28. Czarna sukienka najbardziej mi się podoba. I bordowa też. Ogólnie piękne wszystkie rzeczy, tak, tak. :)

    http://www.karina.stankowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam motyw koronki na ubraniach więc moim faworytem zdecydowanie jest czarna bluzka. Ale torebki też chętnie bym przygarneła ich nigdy nie jest za mało. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bordowa sukienka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czarna sukienka oraz czarna bluza wyglądają cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ostatnia torebka i czarna sukienka - trafiły w mój gust. :D Aż żałuję, że jest za zimno na sukienki, no ale na wyjścia się nada.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Koliak
    http://www.codziennekontrowersje.pl/

    OdpowiedzUsuń
  33. Czarna sukienka i torebki są rewelacyjne. Idealne na walentynkowy wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  34. pierwsza czarna bluzka jest super. ;) sama czegoś szukam wyjątkowego teraz, ale chyba jednak boję się zamawiać nie przymierzając wcześniej. ;/
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Z tego setu torba z ćwiekami najciekawsza jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Chyba jestem wybredna, bo nic mi w oko nie wpadło :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zamówiłam ostatnio podobną bluzkę do tej pierwszej czarnej z gołymi ramionami

    OdpowiedzUsuń
  38. bordowa koronkowa sukienka i ta bluzeczka w krateczkę cudne <3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Koronkowa sukienka jest śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Torebki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger