środa, 4 kwietnia 2018

Eveline Mascara False Definition 4d


Hejka!
Dzisiaj przygotowałam dla Was test mascary marki Eveline. Chyba nie jedna z  nas poszukuje idealnego tuszu, który w 100% będzie mógł spełnić wszystkie nasze oczekiwania. Jednak każdy ma inne wymagania co do produktu, dlatego też będę starała się Wam powiedzieć, komu najlepiej przypadnie ten kosmetyk do gustu i czy jestem z niego wystarczająco zadowolona.

Tusz o pojemności 10 ml kupić można na stronie strefaurody.pl za około 12 zł.



Jeżeli chodzi o sam produkt to posiada on silikonową szczoteczkę, o dość specyficznym kształcie, posiada ona dużo włosków z kilkoma długościami. Szczoteczka ta jest dość giętka, jednak w żaden sposób nie przeszkadza mi ona w aplikacji produktu. Dodatkowo też dzięki niej dotrzemy nawet do tych najkrótszych rzęs.

Obietnica producenta: 

 Innowacyjny tusz z nabłyszczającym olejkiem arganowym sprawia, że Twoje spojrzenie nabierze blasku. Cudownie kremowy tusz otula rzęsy głęboką, lśniącą czernią, nadając im spektakularną objętość. Opatentowana, niezwykle giętka i elastyczna szczoteczka, o wyjątkowym kształcie dopasowuje się do rzęs pokrywając je od nasady aż po końce. 



Moja opinia:

Uważam, że po części wszystkie te obietnice zostały spełnione. Mascara faktycznie wydłuża i to z czego jestem najbardziej zadowolona nie skleja rzęs. Ja dodatkowo by efekt był bardziej widoczny używam odżywki do rzęs także od Eveline, dzięki temu wyglądają dużo lepiej. Co jeszcze zauważyłam? Na pewno to, że rzęsy są ładnie wymodelowane i wydłużone. Natomiast jeżeli chcemy, by były one odpowiednio pogrubione, trzeba nałożyć dwie warstwy tuszu.

Mam także dla Was kod rabatowy z hasłem "RUUDEGIRLS" -10% na cały asortyment :)

65 komentarzy:

  1. Mam z zielonym koleczkiem i bardzo lubię ten tusz 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie w tuszu najważniejsze jest to, aby się nie rozmazywał :) Dodaję Twój blog do obserwowanych i zapraszam na mój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tusze z Eveline, ale tego jeszcze nie miałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie tusze tej marki, u mnie super sie sprawdzają :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam problem z rzęsami ponieważ posiadam ich... dwa rzędy :P Dlatego jest mi ciężko dopasować tusz, może ten by mi się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie próbowałam jeszcze z tej firmy.. Ale skuszę się go przetestować

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam tusz z Astora choć ostatnio zaczęli wycofywać ta firmę nie wiedzieć czemu :( wiec może kiedyś skuszę się na ten tusz 😃 zapraszam tez do siebie thinafix.blogspot.com ☺️

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat potrzebuje nowego tuszu a ten jest tani więc się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  9. tego tuszu jeszcze nie znam, dzięki za recenzję

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna szczoteczka, lubię takie. Myślę, że u mnie ten tusz by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, że nie ma zdjęcia jak wygląda na oczach! Ja kupiłam dla mamy z tej samej serii, ale pomarańczowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytalam o tuszach Eveline i ciesza sie dobra opinia. Ciekawe, jak na oczku wygladaja :) u mnie to roznie bywa. Ale chyba na wydluzeniu mi zalezy, bo sa w miare geste :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie testowałam , ale chętnie się skuszę opinię widzę ma dobrą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo lubię tusze z Eveline

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam ich tuszu, ten wydaje się być ciekawy;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze tuszu z Eveline. Podoba mi się bardzo jego szczoteczka, miałam już tusz z taką szczoteczką i bardzo dobrze mi się z nią współpracowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tusze do rzęs od Eveline bardzo lubię, ale tej wersji jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. super, że tusz się sprawdził. lubię takie szczotki

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ją i jestem z niej bardzo zadowolona, jest tania i dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  20. moje rzesy potrzebuja maxymalnej objetosci a nie znam tuszy od Eveline tym bardziej tych nowszych ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tuszów z Eveline jeszcze nie miałam, ale dużo osób poleca. Podoba mi się akurat ten i może go zakupię :>

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmmm jak tak dobrze się spisuję to z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo sobie chwale tusze do rzęs firmy Eveline :) Akurat tego jeszcze nie uzywalam, ale będzie w kolejce czekał na swoją kolej, wypróbuje :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie wypróbowałabym ten tusz :) Lubiłam zawsze maskary tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam te mascare od eveline i bardzo ją lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam silikonowe szczoteczki, ta by mi odpowiadała, w dodatku wydłużenie kusi

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja musze kupic jakas mascare;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Akurat tego nie miałam, ale tusze Eveline bardzo dobrze mi się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hmm... ja mam swój sprawdzony tusz i nie zamienię go na żaden inny :) dlatego też nie eksperymentuję z innymi

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubie ich tusze, a dodatkowo silikonowe szczoteczki xd

    OdpowiedzUsuń
  31. Dawno nie miałam tuszu z Eveline. Może się skuszę na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam nigdy tej maskary, ale może się skuszę na jej zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mama tą maskarę, u mnie sprawdza się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawa jestem jakby sprawdziła się i u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja mam problem z kruszaca się maskara. Zawsze ten jeden problem, znalazłam niedawno swoją ulubioną. Maybelline Total temptation. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  36. Nigdy nie miałam okazji go testować, wygląda fajnie, ale kosmetyki tej firmy zazwyczaj mnie uczulają :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Mascara wygląda ciekawie. Na pewno daje cudowny efekt. Chciałabym zobaczyć jak wyglądają rzęsy po użyciu tej mascary.

    OdpowiedzUsuń
  38. Eveline ma dobre maskary! Moją ulubioną od nich jest Volume Celebrities :)

    OdpowiedzUsuń
  39. nie stosowałam jeszcze tego tuszu ;) na razie jestem wierna Wibo ale może w przyszłości i na ten się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Great post dear, I love your blog! <3
    ✩ I follow you, please follow me back! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <-------------- new post

    OdpowiedzUsuń
  41. kiedys mialam jakis tusz z eveline i bylam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  42. Gabriela, this is a cool review.It’s always cool discovering new products.Have a great weekend.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ta szczoteczka naprawdę wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Najważniejsze że nie skleja rzęs...to się chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  45. chyba się na niego skuszę, wypróbować ^^

    mój blog: https://gold-b3rry.blogspot.com
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja nie przepadam za marką Eveline i szczerze powiedziawszy już od lat nic od nich nie kupuję i nie używam

    OdpowiedzUsuń
  47. Lubie maskary Eveline, ten ma świetną szczoteczkę. Teraz mam w planach kupić nowość - Volumix - lubie zaokrąglone szczoteczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  48. Też bardzo cenię w maskarach, że nie sklejają rzęs. Czasem, żeby uzyskać lepszy efekt i żeby nie były ani trochę posklejane, rozdzielam je igłą;>

    OdpowiedzUsuń
  49. Całkiem fajny efekt proponujesz za ok. 12 zł:) Ja używam tuszu od Avon i jestem zachwycona jego działaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kiedyś napewno go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam inny tusz od Eveline Big Volume i bardzo go lubię, więc jestem ciekawa tej mascary :) podoba mi się jej prosta szczoteczka, bo takie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jak dotąd nie udało mi się odnaleźć idealnego tuszu :(

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo fajnie zapowiada się ten tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Eveline to moja ulubiona marka kosmetyków ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Czeka u mnie na testy w kosmetyczce, ciekawe czy będę zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  56. Chętnie zobaczyłabym efekt na rzęsach. Wlasnie wybieram sie na zakupy zeby kupic jakis tusz

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger