środa, 27 czerwca 2018

Stroje kąpielowe


Witajcie!
Mimo, że pogoda jak na razie nie sprzyja i nie jest na tyle ciepło by móc się kąpać i opalać to jednak mam ogromną nadzieję, że jeszcze na tych wakacjach nadejdą takie dni, kiedy będzie słonecznie i ciepło. Dlatego też postanowiłam się zaopatrzyć w nowe stroje kąpielowe, które będę mogła założyć, na plażę czy basen. Z pomocą przyszła mi strona Zaful, która posiada szeroki asortyment bikini, stroi jedno jak i dwuczęściowych. A teraz pokażę, Wam moje typy, które najbardziej zwróciły moją uwagę.









59 komentarzy:

  1. Stroje nie w moim typie, bo Zaful ma według mnie dużo ładniejsze :D No, ale poklikałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się twoja ostatnia propozycja. Ten sklep ma bardzo ciekawy asortyment:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się ten czarny strój. Idealny do zdjęć, a poza tym w ciemnym odcieniu, przez co nawet będąc bladym będzie się w nim dobrze wyglądać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwa czarne zestawy z przedostatniego połączenia, są cudowne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwa ostatnie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne bikini. biało- czarne z palmami

    OdpowiedzUsuń
  7. Bialo-czarny z palemkami jest swietny :) lubie takie polaczenie kolorow.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dwukolorowe propozycje bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  9. drugi strój jest ładny, lubię takie fasony strojów kapielowych

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej wpadł mi w oko ten nudziakowy jednocześciowy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się tropikalny print :) poklikałam w linki :) Pozdrawiam :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  12. Dwie czarne propozycje bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jednocześciowy kostium nude w moim stylu jest.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się bikini z różową góra i białymi figami w listki

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja sięgam po jednoczęściowe stroje kąpielowe ale te pokazane przez Ciebie są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej cudowne stroje,wpadły mi w oko... Chyba skusze sie i zamowie któryś ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie są świetne <3
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć witam serdecznie patrzę właśnie przez okno i widzę szarość na dworze utrzymuje się tak już od kilku dni jest ochłodzenie Cieszy mnie to ale Przyznam że trochę już Denerwuje mnie ta pogoda dziś pewnie będzie padał deszcz bo nie bo jest takie ciężkie ale mimo wszystko staram się cieszyć tym dniem patrzę przez okno i widzę kołyszące się listki bzu na wietrze Co prawda nie ma już kwiatów bzu ale i soczystą zielenią listków można nacieszyć swoje oczy jeśli chodzi o stroje kąpielowe żaden nie wpadł mi w oczy z prezentowanych tutaj jeśli chodzi o mnie Ja mam zwykły jednoczęściowy czarny strój od kilku dobrych lat i wiecie co z tego powodu że ważę 160 kg to jest mi ciężko pokazać się w samym stroju kąpielowym na basenie więc zakładam na niego jeszcze taką cienką bawełnianą spódniczka wtedy czuję się nieco komfortowo Choć przyznam szczerze że chętnie na byłabym jakieś strój kąpielowy Ale ciężko mi znaleźć na siebie Pozdrawiam was serdecznie życzę Przyjemnego dnia ci życzę mnóstwa pozytywnych chwil w ciągu tygodnia


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie umiem kupować strojów na zagranicznych stronach :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam podobny do tego całego czarnego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja muszę wybrać jakiś strój na tegoroczne wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten biało-czarny w palemki jest idealny dla mnie ! <3 Wszędzie szukałam takiego dołu z paseczkami. Aż zajrzę na stronę. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne stroje. Jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten pierwszy strój skradł mi serce <3
    Pozdrawiam
    Stelladj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ten różowy jednoczęściowy mega mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  26. przedostatnia propozycja jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnie mi sie najbardziej podobaja

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się jednoczęściowy kostium w odcieniu pudrowego różu. Jest idealny do mojej jasnej karnacji.

    OdpowiedzUsuń
  29. Na szczęście pogoda się poprawia U mnie dziś świeci słońce. :D
    Drugi po prawej u góry i ten po lewej w środku podobają mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  30. Czarny skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne stroje kąpielowe, wszystkie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  32. Stroje piękne jednak mało z nich pasowałoby dla mnie. Lubię czuć się komfortowo wchodząc do wody więc u mnie bikini jest tylko na wylegiwanie się. Wolę również przymierzyć strój przed zakupem, więc niestety z tych pięknych strojów nie skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, śliczne :) Idealne na okres wakacji <3 <3
    Zapraszam do mnie : idont-bite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jednoczęściowy w kolore różu mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ale ładne, nie zamawiałam jeszcze, ale na którys bym się zdecydowała

    OdpowiedzUsuń
  36. Stroje może i ładne ale nie w moim typie niestety..

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajne propozycje, jednak już kupiłam strój :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bikini z górą w palemki najbardziej mi się spodobało. Wpadł mi w oko też jednoczęściowy strój w pudrowym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  39. Podoba mi się numer 3, choć nie lubię kupować stroju przez neta.

    OdpowiedzUsuń
  40. Marzy mi się w tym roku jednoczęściowy :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Ech, ale wybórrrr...nie wiedziałabym na które się zdecydować:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Podobają mi się ich stroje ale boję sie zamawiać :( Zawsze nie trafie w rozmiar :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystkie ladne :) moze kiedyś i ja taki zaloze :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Cały czarny i ten ostatni-są mega ładne. Już widzę je na sobie! ;>

    OdpowiedzUsuń
  45. Tym razem nie znalazłam nic dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajne propozycje. Wszystkie bardzo mi się podobają . Ja w tym roku postawiłam na jednoczęściowy strój kąpielowy.

    OdpowiedzUsuń
  47. Od razu wpadł mi w oko różowy jednoczęściowy strój za 17,99 :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger