czwartek, 26 lipca 2018

Beauty Glow Primer / Bell HypoAllergenic


Witajcie!
W dzisiejszym poście przygotowałam dla Was recenzję bazy rozświetlającej marki Bell. Mam wam jeszcze do pokazania trochę ich kosmetyków, które testuję już jakiś czas, więc wyczekujcie w kolejnych dniach recenzji o tych produktach na naszym blogu. Jeżeli jesteście ciekawi mojej opinii na temat tego kosmetyku, czy jestem nim zachwycona, czy raczej mnie rozczarował to zapraszam do czytania. 


Zacznijmy może od wyglądu tego kosmetyku. Produkt ten zapakowany jest w przepiękne filetowo-perłowe opakowanie z pompką, która zdecydowanie ułatwia nam aplikację i posiada standardowo 30ml. Baza ta ma dość gęstą i silikonową konsystencję, przez co nie możemy jej używać codziennie, ponieważ może nas zapchać. Nie posiada ona żadnego zapachu i ma jasnofioletowy kolor z małymi drobinkami, które po aplikacji na buzię są kompletnie niewidoczne. Możemy ten produkt używać solo przez co skóra wygląda na wygładzoną a wszelakie pory zniwelowane. Dodatkowo cera staje się  promienna i bardziej wypoczęta, Ja jednak częściej używam go jako bazy pod podkład, dzięki niej zauważyłam, że koloryt skóry został odpowiednio wyrównany. Nie dostrzegłam jednak żeby makijaż trzymał mi się dłużej, mimo tego i tak podoba mi się efekt jaki daje mi ten kosmetyk. 



Mam skórę suchą i bardzo cieszę się z tego, że baza ta nie podkreśla suchych skórek. Myślę też, że nada się ona do różnych typów cery. Nie wyświeca się ona zbyt mocno w ciągu dnia, tylko to co możemy zauważyć to delikatny glow, ja sama bardzo lubię używać takich baz zwłaszcza latem przez to, że są bardzo lekkie i komfortowe w noszeniu. Uważam, że za cenę 25 zł jest to świetny kosmetyk i warto go przetestować na swojej skórze! 

42 komentarze:

  1. Ciekawe cozy by udźwignęła mieszaną cerę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie korzystam z baz, ale warto o niej pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuje się skuszona na spróbowanie tej bazy

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłam mnie ta baza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozświetlenie i marka Bell to duet idealny. Rozświetlona cera to zdrowa cera ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ladne opakowanie ♡
    Bardzo lubie Bell ♡
    Musze wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam bazy rozświetlające! Idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham bazy rozświetlające, do opalonej skóry w sam raz

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe czy hest próbka do kupienia.
    Bo ja do takich to jak pies do jeża po pewnym incydencie kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  10. delikatny glow to to co bardzo lubię :) super, ze baza nie podkreśla suchych skórek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię wszelkiego rodzaju bazy pod makijaż. Mam w swojej magicznej walizce kilka i stosuję je w zależności od okazji i makijażu. Tej akurat nie znam, ale będę miała ją na uwadze, gdy skończą się moje zapasy. Dużo już słyszałam, że marka podniosła bardzo standardy i jej kosmetyki są teraz dużo lepsze niż kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wypróbować tą bazę :-) ciekawe czy przypadnie mi do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym przetestować tę bazę. Bardzo lubię produkty z pompką, ważny jest komfort wydobycia produktu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Delikatne glow, to efekt, który bardzo do mnie przemawia. Ja mam cerę mieszaną, świecę się miejscami, więc taki delikatny efekt jest u mnie wskazany jeżeli chciałabym się trochę rozświetlić :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super sprawa w bardzo przestępnej cenie, z chęcią wypróbuje ;)
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnóstwo osób poleca produkty tej firmy. Będę musiała spróbować, szczególnie, że ceny są zachęcające

    OdpowiedzUsuń
  17. moze i ja sie kiedys skusze czemu nie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy produkt :) ciekawe jak się sprawdzi na cerze tłustej i mieszanej :) kupiłam niedawno bazę z ingrid ale mnie podrażnia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejna pozytywna opinia o tej bazie - muszę koniecznie się skusić

    OdpowiedzUsuń
  20. Bazy to coś co ostatnio zaczęłam używać i mam już 1 ulubioną z innej firmy natomiast z tej firmy jeszcze nie miałam okazji poznać bazy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi sie, bo daje delikatny efekt rozswietlenia. Nie chcialabym sie blyszczec. Plus mam sucha skore, wiec mi mala dawka nawilzenia jest wrecz potrzebna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kojarzę tą bazę :) ale osobiście nie stosuję żadnej

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety nie znam, ale mało używam baz pod, od wielkiego święta.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiedziałam, że Bell ma w swojej ofercie taką bazę. Wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam cerę normalną, więc mogę z kosmetykami bez problemu szaleć hehe :) Ta baza przyznam, że mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie miałam styczności z tym podkładem. Wydaje się być lekki i trochę wodnisty. Muszę go wypróbować koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam bazy, które działają na skórę pozostawiając na niej efekt delikatnego glow. Musze wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja sporadycznie tylko w makijażach wieczorowych czy okolicznościowych stosuję bazy pod makijaż. Na co dzień najlepszą bazą dla mnie jest odpowiednia pielęgnacja :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zauważyłam, że Bell ma coraz lepsze produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakiś czas temu polubiłam się z bazami i często używam. Ta z Bell faktycznie wypada fajnie cenowo w stosunku do jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Również go mamy i sprawdza się u nas całkiem nieźle :) Daje fajne rozświetlenie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne ma opakowanie, nigdy nie używałam bazy od Bell

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę poznać ją osobiście :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger