środa, 25 lipca 2018

Czarna sukienka i spodnie SHEIN



Hej! Dziś ponownie przychodzę do Was z moim mini zamówieniem ze strony Shein.com. Tym razem wybrałam śliczną czarną sukienkę ze świecącymi drobinkami, które pięknie mienią się w słońcu i dodają sukience wiele uroku. Materiał z jakiego wykonana jest sukienka jest bardzo miły i delikatny w dotyku, pod spodem ma czarną podszewkę, dzięki której nic nam nie prześwituje. Sukienkę bardzo wygodnie się nosi, nic nie gryzie i nie odznacza też zbyt sylwetki. Mój rozmiar to M, jednak w S też bym spokojnie weszła. Będę mieć nauczkę na następny raz :).


Drugą rzeczą, jaką zamówiłam, są baardzo wygodne spodnie z trzema paskami (biały czerwony biały). Motyw ten ostatnio stał się bardzo modny i widziałam go już na wielu różnych ubraniach. Spodnie są wykonane z dobrego materiału, ale nie jest to dżins. Bardziej nosi się je jak legginsy, nie mają też żadnych kieszonek. Zamówiłam rozmiar M, ponieważ bałam się że będą za małe, ale kiedy je już zmierzyłam to wiem, że mogłam spokojnie wziąć S. Materiał się delikatnie rozciąga przez co nie musimy się martwić że nie zmieścimy się w spodnie.






44 komentarze:

  1. Nie lubie sukienek i ubieram je tylko na jakies okazje, ale ta czarna bardzo mi się podoba :) nawet to ze jest w wiekszym rozmiarze dla mnie byloby spoko, bo lubie jak cos jest luzniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz super za razem w sukience jak i w spodniach. Idealnie podkreślają twoją figurę bomba! Obserwuję i zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło 😊
    https://patrycjakoziol55.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie totalnie w moim stylu, świetnie wyglądasz! Poklikałam w linki :3

    https://japonski-rozgardiasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka bardzo ładnie się prezentuje , a Ty Kochana wyglądasz w niej wstrzałowo 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga stylizacja jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mała czarna zawsze w modzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzeczy lubię czerń 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest bardzo ładna. Spodnie zresztą też :) Obydwie stylizacje super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygląda ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ubrania :)
    Ile dni idzie paczka od tej firmy? :)

    http://twinstyl.blogspot.com/2018/07/love-pink.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka fajna. Czarna, mala i skromna. Spodnie zreszta tez. Udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie w moim stylu, lubię taki minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super są te spodnie, bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodenki super :) fajnie wygladasz :)
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  16. Czarne sukienki bardzo lubię i Twój wybór mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka zdecydowanie lepiej prezentuje się.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie i na luzie, to lubię.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. sukienka i spodnie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka sliczniusia, lubię takie fasony. Powiedz mi, czy samo kupowanie na tej stronie nie jest kłopotliwe? Długo czekasz na przesyłkę? Musisz robić zakupy reguralnie czy kiedy chcesz?

    OdpowiedzUsuń
  21. te spodnie są idealne wprost

    OdpowiedzUsuń
  22. Taka "mała czarna" mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietna jest ta sukienka. Lubie takie

    OdpowiedzUsuń
  24. sukienka cudna :) super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam czarne sukienki. W mojej szafie prawie wszystkie są czarne i chętnie takie wybieram. Ten fason również mi się bardzo podoba. Spodnie też są ok.

    OdpowiedzUsuń
  26. Czarną sukienkę zawsze dobrze mieć w szafie w razie "w" :D

    OdpowiedzUsuń
  27. W sukience prezentujesz się obłędnie tak prosto klasycznie i pięknie

    OdpowiedzUsuń
  28. I spodnie i sukienka bardzo mi się podobają :)) Super!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię twój styl *.* Poza tym świetne zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sukienka wygląda niesamowicie. Jest uniwersalna, ale ma w sobie coś wyjątkowego.Cudowna<3

    OdpowiedzUsuń
  31. Sukienka bardzo mi się podoba. Uwielbiam delikatnie połyskujące tkaniny.

    OdpowiedzUsuń
  32. Oo spodnie mamy podobne! :o Ślicznie w nich wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger