wtorek, 31 lipca 2018

Lakiery do paznokci - Bell Hawaiian Ocean


Hejka!
To już któryś post, w którym pokazuję Wam nowości z szaf Bell, które możecie znaleźć w biedronkach. Dzisiaj mam dla Was recenzję lakierów do paznokci. To już ostatni dzień kiedy linia Hawaiian Ocean, będzie jeszcze na półkach, ponieważ ma ją zastąpić nowa Desert Rose. Dlatego też musicie się spieszyć! A teraz zapraszam już na recenzję :)



Przyznam szczerze, że na początku byłam bardzo sceptycznie nastawiona do tych lakierów, ponieważ od prawie roku ze zwykłych lakierów przerzuciłam się na hybrydowe. Jednak te kolory mi się tak spodobały, przede wszystkim kojarzą mi się z wakacjami i są cudowne! Mają także różne wykończenia 2 z nich czyli Honolulu Night i Pina Colada to lakiery brokatowe, natomiast reszta m.in Pearl Lagoon, Kiss of Mermaid, Hula Dance czy Coral Reef są lakierami metalicznymi. 


Jeżeli chodzi o ich trwałość to na paznokciach utrzymują się spokojnie przez kilka dni, bez żadnych odprysków. Ja dość często po nie sięgam z tego względu, że przepięknie podkreślają opaleniznę. Spróbuję jeszcze zobaczyć jak będą wyglądać jak zrobię z nich półhybrydy. Jak na razie jestem z nich bardzo zadowolona i mogę Wam je serdecznie polecić! 


41 komentarzy:

  1. Piękne są te kolorki chyba się skuszę na któryś z tych białych

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tych lakierów, muszę zdecydowanie kupić ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne metaliczne kolory, na moich paznokciach, które są tragiczne na pewno trwałość byłaby gorsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś często korzystałam z lakierów Bell, jednak ostatnimi czasy jakoś zapomniałam o tej marce.. patrząc jednak na te piękne kolory, myślę, że pora na ich powrót do mojej kosmetyczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie się prezentują :) Ja obecnie używam tylko lakierów hybrydowych, więc na ta się raczej nie skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie kolorki są w typie mojej mamy, bardzo lubi błysk na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam jak się błyszczy wiec kolorki dla mnie zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te z efektem syrenki dla mnie są bajeczne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te lakiery :) Idealne na lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U nie tylko hybrydy na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczynie podeśle post bo chyba coś kiedy sobie zrobi z paznokciami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Te kolory są rewelacyjne! Uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie te lakiery zwłaszcza ten niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ahhh, chciałabym osobiście przetestować tę serię! <3
    Bardzo lubię metaliczne lakiery :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie podobają mi się takie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Do rąk używam jedynie hybrydy A do stóp goldenrose

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne kolorki, ale pozostanę przy hybrydzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolory naprawdę świetne. Fajnie, że nie są hybrydowe.

    Zapraszam do mnie: http://pasjonujacejezykiobce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Można znaleźć coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się lakier Pina Colada. Nie udało mi się go dorwać w Biedronce, ale może jeszcze gdzieś go upoluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiadomo, ze tradycyjne lakiery nie sprostaja juz hybrydom. Ake czasem warto odpoczac. Kolorow metalicznych za bardzo nie lubie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bell to jedne z lepszych lakierów, jak stosowałam tradycyjne to tylko tej firmy, solidna polska marka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podobają mi się te lakiery do paznokci, szczególnie ten różowy. Jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Mamy wszystkie i każdy ma mega kolorek! :) Stosowałyśmy juz prawie wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie wyglądają te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cała ta seria kosmetyków jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja już z od lat nie stosuje lakierów zwykłych i na pewno do nich nie powrócę

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna mają kolor i szkoda że to nie są Hybrydy

    OdpowiedzUsuń
  29. Trwałość kilkudniowa jak na zwykły lakier jest dość fajną cechą. JA całkowicie przerzuciłam się na manicure hybrydowy i już ze zwykłych lakierów nie korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię kosmetyki Bell. Są niedrogie i na ogół dobrej jakości. Korzystam też z lakierów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnio używam tylko lakierów hybrydowych

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne są te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger