poniedziałek, 30 lipca 2018

Olejek konopny / Efektima


Hejka!
W dzisiejszym poście przygotowałam dla Was recenzję olejku konopnego przeznaczonego do ciała jak i do włosów marki Efektima. Muszę przyznać, że osobiście jestem wielką fanką takich preparatów i lubię używać tego typu kosmetyki. Dlatego jeżeli jesteście ciekawi tego jak mi się on sprawdził to zapraszam do czytania. 


Produkt ten został zapakowany w plastikowe opakowanie o pojemności 150 ml. Ma on bardzo fajny atomizer, dzięki któremu możemy równomiernie rozpylić kosmetyk na nasze włosy czy twarz. Jeżeli chodzi o jego zapach to jest on lekki i nie drażniące, nie utrzymuje się także długo z czego jestem bardzo zadowolona, ponieważ zwłaszcza latem nie lubię duszących aromatów. 


Jeżeli chodzi o jego działanie bardzo fajnie nawilża końcówki włosów, dzięki czemu stają się one błyszczące. Nie przetłuszcza on włosów i bez problemu, możemy go stosować bez późniejszego zmywania. Jednak wszystko w granicach rozsądku, ponieważ zbyt duża ilość może je obciążyć. 

33 komentarze:

  1. Ja nie znam umiaru w tego typu kosmetykach dlatego też rzadko używam. Mam problem z przetłuszczanien się włosów, a znając moje zdolności takim kosmetykiem obciąże je na 100%

    OdpowiedzUsuń
  2. A na mojej skórze zapach utrzymuje się bardzo długo :) Ale jak dla mnie jest cuuuudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pewna, że moje włosy pokochały ten olejek :) super, że pojemność jest tak duża :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam wiele dobrego o tym olejku, a moim końcówką z pewnością się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze koniecznie wypróbować to cudo 😁❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie takie produkty tylko stosuję minimalnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny na końcówki! Mam i bardzo dobrze się sprawdza ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nigdy olejku konopnego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oleje uwielbiam i chętnie po nie sięgam, jednak z konopnym styczności nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam styczności z tym olejkiem, ale chętnie wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię te markę, mają naprawdę świetne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Atomizer - takie rozwiazanie jest najlepsze. Lubie olejki do wlosow, chociaz kiedys do nich bardzo sceptycznie podchodzilam uwazajac, ze efektem stosowania bedzie jeden wielki ociekajacy tluszcz. Ja olejek innej firmy z pompka. Wolalabym atomizer.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie przepadam za olejkami - w sumie ani do ciała ani do włosów nie używam, bo czuję jak mnie zapychają.

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy o czymś takim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stosowałam olej konopny w mieszance z żelem hialuronowym na twarz ale na włosy jeszcze nie próbowałam. Fajnie, że ten olej ma atomizer <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kiedyś olejek konopny, ale z innej firmy i fajnie działał na moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie używałam tego szamponu. Bardzo zaciekawiły nie jego właściwości. W przyszłości muszę go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tego produktu ale chętnie kupię. Ostatnio mama strasznie suche końcówki włosów.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja sie do olejkow przekonac nie moge

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię olejki i ten pewnie bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze wiedzieć, że się sprawdza. Ja nie używałam jeszcze olejku konopnego, więc jestem ciekawa jak zareagowałyby na niego moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Słyszałam, że olejki działają cuda! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam wszelkie olejki :D ten muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat olejku konopnego :)

    OdpowiedzUsuń
  25. oo to cos dla mnie poprosze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Również mam olejek z nasion konopii ale w mniejszej buteleczce i stosuje to głównie do twarzy ;) o włosach nie pomyślałam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja używam maści konopnej i jestem zadowolona z działania oleju konopnego. O tej mgiełce słyszałam co nie co :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo chętnie sięgnę po ten produkt skoro polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Osobiście jestem naprawdę świetnie nastawiona na kosmetyki z tym dodatkiem :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger