środa, 8 kwietnia 2020

Czas wybrać bikini


Hejka! 
Dawno nie było żadnego przeglądu brań na blogu więc postanowiłam, że dziś przygotuję dla Was nieco wakacyjną wishlistę ze strojami kąpielowymi. Myślę, że jest to idealny moment na to by umilić sobie nieco czas i oderwać od rzeczywistości, a dla mnie takim czymś są zakupy. Dlatego chciałabym wam pokazać kilka ciekawych moim zdaniem propozycji, które znaleźć możecie na stronie internetowej Dresslily. Nie przedłużając już zapraszam do oglądania. 












Mam też dla Was kod rabatowy z hasłem "GBJKNO" macie 22 % rabatu na cały asortyment sklepu Dresslily

18 komentarzy:

  1. ładne modele, szczególnie ostatnio podobają mi się majtki z podniesionym stanem, ukryją mankamenty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie modele są ciekawe, mi jednak najbardziej przypadł do gustu numer trzeci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię stroje kąpielowe z BonPrix bo fajnie trzymają większe biusty :)

    Zapraszam na nowy post ♥ Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam serdecznie Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłaś mi apetyt na wakacyjny wyjazd, a tutaj na razie nie wiadomo jak będzie z podróżami :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie myślałam o rozglądaniu się za strojami kostiumowymi

    OdpowiedzUsuń
  6. To drugie jest przepiękne :) mam nadzieję, że będziemy miały okazję w tym roku się gdzieś na spokojnie poopalać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 i 4 są super :D ja kupiłam sobie super strój w zeszłym roku i zdążyłam go ubrać aż jeden raz :P mam nadzieję, że w tym roku będzie okazja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kupować nowy strój lub dwa na sezon, chociaż nie zawsze mam okazję się w nich pokazać :) Zastanawiam się ostatnio nad zakupem stroju dwuczęściowego z podwyższonym stanem - tylko pytanie czy ukryje to co odstaje, czy wpije się i uwydatni to co niechciane?! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe jak w tym roku będzie z tym plażowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zestawy, jest w czym wybierać

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby tylko się okazało że będzie okazja by ubrać to bikini tego lata.

    OdpowiedzUsuń
  12. Każde z tych bikini jest bardzo ładne. Niestety, ja nie mam figury do tego typu strojów kąpielowych.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ciekawe propozycje na lato :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger