poniedziałek, 20 sierpnia 2018

Letnie zestawienia


Hejka!
Jak możecie zauważyć na blogu ostatnio pojawia się bardzo dużo stylizacji i mam nadzieję, że się cieszycie, ponieważ w najbliższym czasie pewnie pojawi się ich jeszcze więcej. Zobaczyłam także, że są to jedne z waszych ulubionych postów i takie najbardziej lubicie oglądać. Dlatego też dziś przygotowałam dla Was kilka stylizacji z ubraniami ze sklepu Zaful. Nie przedłużając zapraszam do oglądania. 

Pierwszą stylizacja składa się z przepięknej rozkloszowanej jeansowej spódniczki, do której dobrałam pudrowo-różowy crop top z wycięciem . Moim zdaniem całość prezentuję się bardzo dziewczęco i zwiewnie.




bluzka - KLIK

Drugim zestawienie to biała dość nietypowa tiulowa bluzka hiszpanka, która  idealnie prezentuje się z spódniczką  w czarno-białe paseczki. Dodatkowo jako element łączący postawiłam na czarne okulary, które fajnie dopełniły całą stylizację.





bluzka - KLIK

Ostatnim już outfitem, który mam wam do pokazania jest bluzka w dość modnym w tym sezonie wzorze,a mianowicie mowa to u groszkach, które skradły moje serce w ostatnim czasie. Postanowiłam do niej dobrać szarą spódniczkę z delikatnym plisem, która fajnie komponuje się w tym zestawieniu.




bluzka - KLIK

54 komentarze:

  1. bardzo lubię stylizacje, tym razem jeansowa spódniczka bardzo wpadła mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia wyglądają jak z okładki vouge🔸💋

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzeczka czerwona w grochy podoba mi sie najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne stylizacje! Najbardziej podoba mi się stylizacja 3 jest genialna! 😊 Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te stylizacje są świetne, nie potrafiłabym wybrać jednej ponieważ wszystkie w moim stylu! Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne bluzeczki, pięknie na Tobie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  7. Co prawda, nie mój gust, ale ciuchy fajnie na Tobie leżą ;)
    http://hellokitycool.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne bluzeczki.. 100% moj styl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Drugi zestaw najfajniejszy, chociaż wszystkie trzy są świetne. Masz idealną figurę do takich stylizacji - spódnice z wysokim staniem i krótkie bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne stylizacje :D Możecie dawać jeszcze więcej takich letnich kreacji :) Pozdrawiam :*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz w każdej z nich! Pozdrawiam
    https://vikaa-vikaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz wyczucie stylu kochana dlatego też te posty cieszą się taką popularnością. Ślicznie wyglądasz, Jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim faworytem jest bluzka w grochy! Uwielbiam! Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Outfity są cudne ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten top w kolorze pudrowego różu jest piękny *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzka w czerwone grochy super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne stylizacje. Do mnie raczej nie pasują, ale Ty wyglądasz w nich rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacje szczególnie ta pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  19. Szara spódniczka i biała bluzka są rewelacyjne. Bardzo podoba mi się ten zestaw a Ty w nim wyglądasz najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię takie stylizacje :)Biała bluzeczka najbardziej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tym razem nie dla mnie, nie lubię siebie w crop topach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie stylizacje są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz super figurę i takie stylizacje pasują do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne stylizacje ale za krótkie na mnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne bluzeczki wybrałaś! Ciekawi mnie tylko, skąd spódniczki? Są równie urokliwe, co bluzeczki :) !

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam dwie ostatnie bluzki! Chyba sama się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie stylizacje są super 💕💕💕
    https://twinstyl.blogspot.com/2018/08/kurs-e-larningowy-wrocaw.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  28. Pamiętam lata wstecz jak byłam mała, że miałam takie bluzeczki i je uwielbiałam teraz znów wróciły do łask. Wyglądasz pięknie w każdej z nich - jak zawsze.
    Najbardziej przypadła mi do gustu pierwsza i trzecia, choć i druga piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super stylizacje! :) Najbardziej spodobała mi się niebieska jeansowa spódniczka :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Druga i trzecia stylizacja podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dla mnie najpiękniejsze są hiszpanki ;) Ale wszystkie stylizacje bardzo letnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. ooo rwelacyjnie ;)) druga i trzecia bluzeczka są mega!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie stylizacje świetne! Biała hiszpanka dla mnie wygywa :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Biała najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  35. jakie piekne rzeczy wybrałas, od razu widać że jakśc tez ok

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podobają mi się takiego rodzaju bluzki, biała jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie się prezenujesz w tych stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne, dziewczęce stylizacje! Obserwuję ;)

    monikaaszczesna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ta czerwona jest prześliczna! Tylko nie na moją figurę:))

    OdpowiedzUsuń
  40. Biała podoba mi się najmocniej - niestety nie jest to mój krój.

    OdpowiedzUsuń
  41. Pierwsza i trzecia mega! Środkowa też ładna, ale tamte dwie bardziej dają czadu;>

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkie stylizacje sa śliczne ale dwie ostatnie najbardziej mi sie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakie ładne połączenia z pomysłem... na lato wprost idealne.

    OdpowiedzUsuń
  44. podobają mi się hiszpanki, ale na mojej figurze wyglądają komicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam bluzki hiszpanki, ta czerwona jest boska.

    OdpowiedzUsuń
  46. ladna ta spodniczka jeansowa. bluzeczki tez Ci pasuja

    OdpowiedzUsuń
  47. Trzecia stylizacja najbardziej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak to mówią, ładnemu we wszystkim ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Ta czerwona bluzka jest śliczna. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  50. Prześliczna stylizacja i figura godna pozazdroszczenia. Rewelacyjne zestawienia. Macie dobry gust Dziewczyny

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger