piątek, 3 sierpnia 2018

Shinybox lipiec - "Summer Vibes"


Hejka! 
Jak co miesiąc przychodzę do Was dzisiaj z openboxem nowej edycji pudełeczka Shinybox pod hasłem "Summer Vibes" czyli wakacyjny niezbędnik. W środku znajduje się 7 produktów  z czego wszystkie są pełnowymiarowe. Kilka produktów było wymiennych, więc każdy mógł dostać coś innego. A teraz zapraszam już do oglądania tego co mi się przytrafiło w tej edycji. 

Maska do włosów Hello Nature


Jak tylko ten produkt zobaczyłam i przeczytałam, że jest o zapachu kokosu to od razu się z nim polubiłam! Używam go 2 razy w tygodniu i fajnie pielęgnuje nasze włosy. Stają się one miększe i bardziej nawilżone. Cena 24,99 zł / 250 ml.

Island Vibes Fiji Dream antyperspirant w spray'u


Przyznam szczerze, że nigdy jeszcze nie miałam dezodorantu o takim zapachu i muszę przyznać, że jak najbardziej przypadł mi on do gustu i się z nim polubiłam. Zwłaszcza, że kocham takie aromaty latem. Cena : 8,19 zł / 150 ml.  

Raisin zestaw naklejek wodnych na paznokcie


Na pewno coś wymyślę i zrobię jakieś ładne paznokcie z nimi w roli głównej zwłaszcza, że wzory jak najbardziej mnie urzekły. Cena: 5 zł / zestaw

Biotaniqe Multi Biomask


Kocham maseczki więc taki produkt zawsze fajnie jak się znajdzie w pudełku, na pewno go zużyję przy najbliższej okazji. Cena: 4,79 zł / 2* 5 ml

Collibre Swiss Collagen Drink


Ten napój postanowiłam dać do przetestowania mojej mamie wiadomo, że kolagen z wiekiem niestety się zmniejsza więc jest to fajna alternatywa dla innych produktów. Cena: 9 zł / 140 ml.

Tria krem ujędrniający na dzień z ekstraktem z imbiru


Właśnie mój krem się właśnie kończy więc fajnie przetestować coś nowego. W ostatnim Shinyboxie był to kosmetyk, który otrzymały klientki w ramach 12 miesięcznego pakietu i których było to ich 6 pudełko. Ja do tej grupy nie należałam jednak fajnie, że ten produkt pojawi się w także w tej edycji. Cena : 49,95 zł / 50 ml

Stara mydlarnia Argan krem do rąk i paznokci


Jest to raczej kosmetyk, który każda z nas zużyje bez żadnego problemu. Ja takie produkty bardzo lubię stosować i zawsze mi się przydadzą. Cena: 17 zł / 75 ml.

Bishojo krem wodny nawilżający dzień/noc


To już ostatni produkt jaki udało mi się znaleźć w moim pudełku. Uwielbiam go stosować jako baza pod makijaż nie dość, że szybko się wchłania to jeszcze ładnie wygląda na skórze. Cena: 39,99 zł / 30 ml.

Podsumowując: Pudełko to zawierało to praktycznie same produkty do pielęgnacji i wypadło bardzo dobrze. Zawartość bardzo mi się podoba i żaden kosmetyk się nie zmarnuje. 




51 komentarzy:

  1. Ciekawa zawartość pudełka :)
    Myśle ze każda rzecz chętnie bym przetestowała!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na wpis i bardzo ciekawa zawartość pudełka:) Podoba mi się ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem zadowolona z tej edycji pudełka. To faktycznie same przydatne produkty. Pięknie wzory naklejek Ci się trafiły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna zawartość tego boxa :-) śliczne naklejki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udane pudełko, każdy produkt mi się podoba i chętnie bym je przygarneła

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem zachwycona zawartością tego boxa, super pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten miesiąc w pudełku jest całkiem nieły, bywały dużo gorsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem jedna z lepszych zawartości tego pudełka ;) Już myślałam, że ShinyBox zostanie spisany przeze mnie na straty, ale ta edycja mnie pozytywnie zaskoczyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. te naklejki pięknie wyglądają :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem fajna zawartość lecz raczej nie wszystko wpisaloby się w moje potrzeby.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna zawartość

    skucinska-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam że na przestrzeni ostatnich miesięcy, to to pudełeczko zachwyca najmocniej :) ma świetne produkty które z chęcią bym przetestowała :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten krem wodny wydaje sie bardzo ciekawy :)
    http://klaudiaandmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakaś taka marna ta edycja, ostatnio kompletnie mnie nie zaskakują te boxy.

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawa zawartość boxa :) szczególnie wpadły mi w oko naklejki na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy unboxing. Ja chyba tego wszystkiego nie potrzebuje :)

    sunreads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsze, co bym chetnie wyprobowala to te naklejki wodne 😁

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe produkty, ta maska do włosów mnie zainteresowała :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. już widziałam ten box, fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny zestaw, naklejki na paznokcie super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. niestety te pudełka to całkowicie nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  22. To pudełko całkiem mi się podoba. Ciekawi mnie dezodoratn Fa.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam ten zapach Fa, może dlatego tak mi pasuje, że mało w nim arbuza

    OdpowiedzUsuń
  24. Całkiem fajne, różnorodne produkty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Same cuda! Chciałabym przetestować wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny i przydatny zestaw. Juz od jakiegos czasu noszę się z zamiarem zamówienia sobie tych boxow i chyba mnie przekonalas

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie moja tematyka ale bardzo fajnie że przy produktach są od razu ceny🔹

    OdpowiedzUsuń
  28. Zaciekawiłaś mnie tym dezodorantem z FA ^^ Jestem ciekawa jak pachnie ;p
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny ten zestaw kosmetyków. Muszę sobie takie pudełko sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Maska do włosów wylądowała na mojej liście zakupów. Dalej szukam kosmetyku, który zapobiegnie wypadaniu włosów a przy okazji przyśpieszy ich wzrost. ;) od kiedy je zapuszczam to non stop wypadają ;/

    OdpowiedzUsuń
  31. Całkiem ciekawa zawartość tego boxa :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapach kokosa przekonałby również mnie :) Uwielbiam wszystko co kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń
  33. miałam bishojo. efekt ok ale bez WOW

    OdpowiedzUsuń
  34. Maskę do włosów chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Widzę, że kolejne pudełko jest także całkiem interesujące i wartościowe. Chętnie wypróbowałabym każdy z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ooo zawartość tego pudełka jest całkiem ciekawe. Spróbowałabym chętnie tego napoju z kolagenem. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zawartość pudełka dość ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  38. tym razem ja tez jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  39. W shiny ostatnio te pudełka się chyba nieco poprawiły jeżeli chodzi o zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  40. Moją uwagę zwrócił antyperspiranty Fa. Zacheciłaś mnie opisem zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  41. Maska mnie zaciekawiła, reszta już kiedyś była.

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajną zawartość ma ten box :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger