czwartek, 2 sierpnia 2018

Olejek w balsamie / Nivea


Hejka! 
Dziś przychodzę do Was z kolejną recenzją produktu marki Nivea a jako, że należę do grona przyjaciółek co jakiś czas mam okazję testować ich nowości i dzielić się z Wami opinią. Jakiś czas temu w moje ręce wpadł olejek w balsamie o zapachu kwiatu pomarańczy i awokado. Przyznam szczerze, że to połączenie bardzo mi się spodobało i z chęcią sięgam po nie na co dzień. A teraz zapraszam już na recenzję. 


Zacznijmy może od wyglądu, jest on standardowy jeżeli chodzi o opakowania marki Nivea. Jest to niebieskie opakowanie z solidnym otwarciem, żeby produkt się nam nie wylewał. Szata graficzna też bardzo mi się podoba i idealnie komponuje się z całym wyglądem kosmetyku.


Olejek ten jest biały o lekkiej konsystencji, która szybko wchłania się w skórę. Nie pozostawia tłustego filmu na skórze, nawet jak nałożymy go nieco więcej.Tak jak pisałam wyżej zapach tego produktu bardzo mi się podoba nie jest on duszący, tylko przyjemny kwiatowo-owocowy. Utrzymuje się nawet do kilku godzin, ale jakoś specjalnie mi to nie przeszkadza. Myślę, że będzie można go stosować niezależnie od pory roku. Jeżeli chodzi o działanie to ja posiadam skórę suchą i świetnie ją nawilża i staję się po nim gładka. Dlatego jeżeli szukacie produktu, który odpowiednio wypielęgnuje waszą skórę i nada jej blasku, to mogę Wam go serdecznie polecić, uwierzcie mi jak na razie jest moim ulubieńcem! 


42 komentarze:

  1. pewnie bardzo bym go polubiła, uwielbiam kremowy żel pod prysznic z nivea o zapachu kwiatów pomarańczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w takim razie spróbować tego olejku. Sama kompozycja zapachowa mnie do tego przekonuje. Uwielbiam wszystko co związane z pomarańczą ;) a w takie upalne dni wszystko co dla ciała to mile widziane w mojej łazience.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam i bardzo bardzo lubię u mnie super się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam produkty nivea, są proste, a w tej ich prostocie siła. Nigdy mnie nie zawiodły.

    Zapraszam na nowy post o koniach. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    Mój blog-KLIK Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam olejki do ciała ale właśnie takie, które nie zostawiają tłustej skóry i szybko wchłaniają. Nivea nie potrzebuje reklamy ponieważ od lat ma świetne kosmetyki zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo polubiłam ten olejek w balsamie, dobrze nawilża i ładnie pachnie :) Ogólnie to pielęgnacja z Nivea jest najlepsza <3 chętnie sięgam po balsamy tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam, znam inne tez zapachy i jest swietny

    OdpowiedzUsuń
  8. Produkty firmy NIVEA bardzo lubimy i stosujemy od małego! :) Są niezawodne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię olejki ale w balsamie jeszcze nie miałam, chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za olejkami, ale takie połączenie może być ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Duzo o nich czytalam i mysle ze skusze sie jesienia, obecnie nie widze sie z olejkami na ciele hahaha, chyba ze na nogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno by mi się spodobał :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. To musi być na pewno cudowny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja bardzo się z nim polubiłam, ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  15. ten balsam ma przepiękny zapach

    OdpowiedzUsuń
  16. Również mam go i bardzo lubię. Zapach piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak spotkam go w sklepie to z przyjemnością wypróbuję, bo uwielbiam takie zapachy i produkty Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nivea ma cudne zapachy. Obecnie mam balsamy, zazwyczaj stawiam na Dove i Nivea. Musze go wyprobowac.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo polubiłam ten olejek w balsamie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam już wcześniej o tym produkcie, ale jeszcze nie udało mi się przetestować. Wydaje się bardzo fajny i jeszcze na pewno spodobały mi się zapach :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie ten balsam sprawdza się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawy produkt

    www.skucinska-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam kosmetyki Nivea! są ze mną już wiele lat :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dużo dobrego o nim słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. slyszalam ze warto go kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię kosmetyki Nivea ;) Chętnie skuszę się na ten olejek 😊
    https://patrycjakoziol55.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  27. Na pewno polubiłabym jego zapach. Miałam kiedyś inny wariant i był ok :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię produkty Nivea! Zapach z pewnością piękny!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię produkty Nivea, dlatego często po nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszyscy tak zachwalają ten olejek, że koniecznie muszę go wypróbować. Będę polować na promocję na niego w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem pewna, ze by się i u mnie swietnie sprawdził;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam go stosować po wieczornej kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  33. ten kwiat pomarańczy kusi <3 musi bosko pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo lubię Nivea :) tego jeszcze nie używałam, ale wpada na moja listę

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam go i z każdym użyciem lubię go coraz bardziej. Skóra po nim jest niesamowicie gładka i miękka, a zapach sprawia, że czuję się czysto i świeżo

    OdpowiedzUsuń
  36. Myślę, że bym go polubiła. Uwielbiam wszystko od Nivea :)

    sunreads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Za olejkami w tradycyjnym wydaniu niezbyt przepadam, ale z tą formą mogłabym się polubić:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie przepadam za olejkami . Miałam jeden i przez niego trochę się zraziłam . Lubię kosmetyki Nivea i chętnie dam szansę temu olejkowi

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam nivea <3 i każdy ich kosmetyk mogę kupować w ciemno <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam ich kosmetyki, więc bardzo chętnie wypróbuję ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger