czwartek, 27 września 2018

Recepta na zmęczone nogi i stopy


Witajcie!
Od jakiegoś czasu postanowiłam w końcu zabrać się za pielęgnację stóp nie tylko latem, gdy chcemy je odpowiednio wyeksponować do odsłoniętych butów, ale także zacząć o nie dbać przez cały rok. W tym celu stwierdziłam, że czas przetestować kilka produktów, które odpowiednio pomogą mi o nie zadbać.

Spray chłodzący na zmęczone nogi Gorvita

Posiada on w swoim składzie bogate mikroelementy i biopierwiastki w tym leczniczą wodę mineralną, wyciąg z kasztanowca, miłorzębu japońskiego i aniki górskiej. Te właśnie składniki według opinii producenta mają działaś uszczelniająco na ścianki naczyń włosowatych zmniejszając ich kruchość. Oprócz tego ze względu na zawartość jodu, wodorowęglanu sodu, chlorku sodu i kwasu metaborowego wykazują one działanie oczyszczające i przeciwpodrażnieniowe.


Od zawsze byłam bardzo aktywna fizycznie przez co często miałam problem z pojawiającymi się siniakami i pękającymi nadmiernie naczyniami krwionośnymi. Dodatkowo co jakiś czas także występowały u mnie obmrzmienia nóg, które powodowały u mnie duży dyskomfort podczas wykonywania ćwiczeń. Dzięki temu preparatowi zauważyłam, że moje krążenie uległo jak na razie delikatnej poprawie i siniaki nie pojawiają się już tak często jak to było. Stosując go także odczuwam przyjemne uczucie chłodzenia skóry i likwiduje on także ciężkość nóg. 

Kremo-żel do stóp Gorvita

Podobnie jak poprzedni produkt, ten także został opracowany na bazie naturalnych składników takich jak aloesu, pichty, mięty, szałwii, lawendy, nagietka z drzewa herbacianego oraz wody leczniczej. Substancje te mają one przede wszystkim działanie oczyszczające, antybakteryjne i odświeżające. 


Produkt ten ma bardzo przyjemny i delikatny z wyczuwalną nutką mięty zapach. Jego konsystencja jest lekka i po nałożeniu szybko się wchłania. Jeżeli chodzi o jego działanie to jest ono podobne do poprzedniego produktu, dzięki niemu stopy są odświeżone i mniej obciążone. Dodatkowo produkt ten zmniejsza także nadpotliwość i neutralizuje nieprzyjemny zapach. Oprócz tego także świetnie nawilża wysuszoną skórę nóg i świetnie radzi sobie ze zmiękczeniem zrogowaciałego naskórka. 



43 komentarze:

  1. Wiele z nas zapomina o pielęgnacji stop, szczególnie teraz gdy zblia się jesień i zima.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak mam zmęczone nogi to lubię je wymoczyć w wodzie z sodą. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie z pielęgnacją stóp jest na bakier.

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś dla mnie, ja będąc ciagle w ruchu odczuwam zmęczenie nóg. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Odciążenie i dobra pielęgnacja bardzo się przyda stopkom , zwłaszcza w okresie jesiennym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mój patent to wygodne buty, ale czasami sięgam po różne wspomagacze apteczne lub drogeryjne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomniałam o tej marce, a mieli swego czasu kilka fajnych produktów do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja czesem mam problem z obolałymi nogami, więc takie produkty są zdecydowanie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny post, bardzo pomocny , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie takie produkty. Grajac jako nastolatka w koszykowke chlodzace spray'e mama kupowala mi na potege. Wiecznie poobijana chodzilam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba produkty doskonale znam często je używam i bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  12. produkt dla mnie, musze koniecznie ten żel kupić

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobny zestaw i jestem zadowolona z jego stosowsnia

    OdpowiedzUsuń
  14. Raczej nie mam problemów ze stopami i dlatego rzadko używam takich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja uwielbiam wszystko co chłodzi stopy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zmęczone nogi to zdecydowanie ja ;) Chętnie sięgnę po ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam o nich wcześniej. To coś dla mnie, bardzo chętnie przetestuje u siebie te produkty. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spray chłodzący na zmęczone nogi bardzo by mi się przydał, często czuję ciężkość i ból.

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealne produkty dla osób które dużo chodzą np. w pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę sobie kupic ten spray chłodzący. Lubię takie produkty do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chłodzący spray by był u mnie mile widziany;>

    OdpowiedzUsuń
  22. czesto zapominamy o pielęgnacji stop 🙈

    OdpowiedzUsuń
  23. Tych kosmetyków nie znam, ale ostatnio bardziej skupiłam się na pielęgnacji stóp.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja lubie stopki wymoczyc w cieplej wodzie po ciezkim dniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię chłodzące produkty do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Produktów co prawda nie znamy, ale chyba polecimy je mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Testowałam kremo-żel bardzo fajny, innowacyjny produkt! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Poświęcam dużo czasu na pielęgnację stóp i chętnie sięgnę po ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam tego typu produkty, choć konkretnie tych nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Spray chłodzący by mi się przydał, moje nogi mają trudny okres

    OdpowiedzUsuń
  31. Chyba coś dla mnie, nie stosowałam niczego takiego a też nie mam za grosz systematyczności w pielęgnacji stóp.. bardzo często czuję ich zmęczenie i ciężkość.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy zestaw. Może kiedyś z niego skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne produkty. To na pewno ulga dla stóp.

    OdpowiedzUsuń
  34. Duzo i czesto chodze wiec to cos dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  35. Mile wspominam produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dobrze mieć takie produkty w domu. Zawsze to ulga dla nóg.

    OdpowiedzUsuń
  37. Znam i uwielbiam te preparaty. Stosuję je regularnie, szczególnie w upalne dni.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo chętnie poznam bliżej te preparaty, bo moje nogi bardzo potrzebują odprężenia.

    OdpowiedzUsuń
  39. Przydałby się i mnie taki zestaw.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger