czwartek, 6 września 2018

12 Urodziny Banggood!!


Witajcie! 
Jak widzicie po tytule posta to możecie się dowiedzieć, że strona Banggood obchodzi w tym czasie swoje 12 urodziny odkąd ją założono. Ten sklep internetowy posiada ogromny asortyment rzeczy. Znaleźć możemy tam ubrania, buty, kosmetyki, a także telefony, dekoracje do domu czy inne tego typu przedmioty. Zamawiałam już kilka razy na tej stronie i do tej pory byłam bardzo zadowolona z jakości rzeczy tego sklepu. 

Przeglądając także ofertę strony, natknęłam się także na wiele ubrań, które szczególnie zwróciły moją uwagę. Dlatego też chcę się podzielić z Wami moimi typami i rzeczami, które mi się spodobały najbardziej.




Strona Banggood zrobiła także ogromną promocję, można wygrać aż 600 sztuk darmowych zamówień, a to wszystko z okazji ich kolejnej rocznicy urodzin. 

44 komentarze:

  1. No to mamy podobny gust.
    Dzięki moja droga za posta.
    Obczaję co też tu mają.
    No i ta ich promocja ciekawa w sumie. I sprawiedliwa. Bo losowanie to losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś zamawiałam na Banggood - nie narzekam na jakość :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa z takim losowaniem. Trzeba będzie spróbować szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka w stylu vintage wyglada niezle!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji robić zamówienia z tej strony;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wstałem rano i zimno mi było i nie chciało mi się wychodzić spod kołderki ale musialem bo do szkółki musiałem jechać i wstałem i się ubralem ale na dworku mega chłodno było ale już jestem w szkole ale i tak jest chłodno :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Szok, że to już 12 urodziny. :) Szybko ten czas leci, a pamiętam jak sklep wchodził na rynek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam raz coś z tego sklepu i to była porażka ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. akcesoria do paznokci to to co teraz interesuje mnie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  11. te botki *_*
    leci obserwacja! lubię wasze posty :))

    OdpowiedzUsuń
  12. No urodziny widze z pompą! Dobrze wiedziec, chociaz nie mialam okazji tam nic zamawiac ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. To trzeba być wytrwałym aby tyle lat prowadzić strone:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kilka rzeczy ze sklepu mam. Jednak nie należy on do moich ulubionych - strasznie długo się czeka na paczki - z aliexpress szybciej dochodzą.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie zamawiałam jeszcze tam. Spojrzę co mają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czarne botki to moj must have! Boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. jeszcze tam nie zamawiałam, muszę przejrzeć ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne rzeczy jeszcze nie robiłam zakupów w tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Te botki mnie skusiły :-) chętnie przeglądne ofertę :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. uhuhu to trzeba wziąć udział

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny asortyment tam mają.

    OdpowiedzUsuń
  22. Te botki są bardzo ładne, ale w sumie już mam podobne;>

    OdpowiedzUsuń
  23. Czerwona sukienka mi się podoba, lubię ten kolor w sukienkach

    OdpowiedzUsuń
  24. urocza jest ta opaska na oczy :)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. zakochałam się w tych botkach! ❤

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiedziałam, że ta firma ma aż tyle lat :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy tam nie kupowałam, ale gama produktów jest całkiem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie slyszalam nawet o tej stronie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wiedziałam że ten sklep istnieje tyle czasu!

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierścionki fajnie się prezentują. Ja nie robię zamówień na stronkach zagranicznych, więc i tym razem chyba się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądają te buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sukienka wygląda naprawdę fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. No proszę jaka ładna rocznica

    OdpowiedzUsuń
  34. ale to szybko minęło odkąd zaczynali :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeszcze nic tam nie kupowałam.... mam podobne botki ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger