czwartek, 6 września 2018

Stanik samonośny idealny do ubrań z odkrytymi ramionami?


Hejka!
W ostatnim czasie bardzo modne stało się odkrywanie ramion i pleców, dlatego też postanowiłam zaopatrzyć się w stanik, który pozwoli mi wyeksponować ładnie te części ciała nie martwiąc się przy tym o wystawaniu ramiączek spod biustonosza. Zamówiłam go na stronie Banggood w kolorze cielistym, ponieważ byłam bardzo ciekawa jak mi się spisze i czy faktycznie będzie mi się go wygodnie nosiło. 




W zależności od jak bardzo chcemy uwydatnić nasze atuty, stanik ten posiada ściągacz, który pozwoli nam na idealne dopasowanie się do kształtu piersi. Oprócz tego do niego dołączony był przeźroczysty pasek, który zapinany jest na 3 zatrzaski, przez co mamy pewność, że biustonosz podczas noszenia nie zsunie nam się z dekoltu i będzie się trzymał przez cały dzień. 


Muszę przyznać, że nie spodziewałam się, że będzie on tak wygodny w noszeniu i sprawdzi się w nawet największych kryzysowych sytuacjach. Moim zdaniem jest to idealne rozwiązanie do kreacji z odsłoniętymi ramionami czy plecami i uważam, że stylizacja wygląda dużo lepiej. 

biustonosz - KLIK


46 komentarzy:

  1. takie staniki rzeczywiście są świetne do bluzeczek z odkrytymi ramionami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety jeszcze nie trafiłam na stanik samonośny, który trzymałby wszystko na miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z nazwy może i jest samonośny jednak wydaje mi się, że z tymi przezroczystymi paskami jest jak zwykły standardowy biustonosz (no chyba, że nie zrozumiałam jego nowoczesnej technologii) :)
    U mnie z typowymi samonośnymi biustonoszami byłoby ciężko i wątpię czy bym im zaufała na jakieś wyjścia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciężko trafić na stanik samonośny, który dobrze się trzyma. Ja na taki nie trafiłam, ale może ten będzie w porządku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałby mi się taki, tym bardziej, że ja mam dużo sukienek i bluzek z odkrytymi ramionami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki stanik z pewnością się przydaję. Szczególnie do sukienek. Muszę sobie taki nabyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem przekonana ale wydaje mi sie ze do takich kreacji jak piszesz nadaje sie idalnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa sprawa, napewno bardzo przydatne.

    http://kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda,że mam za duży biust do takiego stanika.Chętnie bym skorzystała z takiego rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo wygląda nieźle. Ja miałam jakiś biustonosz samonośny z innego sklepu, ale to była kompletna klapa. Muszę sobie zamówić ten, wygląda o niebo lepiej i od razu widać, że jest funkcjonalny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakos mnie nie przekonuje ;p wole tradycyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze wiedzieć, że tego typu staniki się sprawdzają. Od dawna nosiłam się z zamiarem zakupu, ale bałam się, że nie jest wygodny i wyląduje w kącie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chętnie bym go przetestowała. Czasem przydałby się do sukienki, albo bluzek z odkrytymi ramionami. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę go kupić, mam sukienki z dużymi wycięciami na plecach oraz takie z gołymi ramionami, przydałby mi się

    OdpowiedzUsuń
  15. przy małym biuście się sprawdzi, gorzej z większym rozmiarem

    OdpowiedzUsuń
  16. No mi np brakuje takich stanikow bez ramiaczek do chociazby t-shirtow tzw.bokserek. ale jakos nie do konca wierze, ze by mi sue sam "nosił".

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam taki jeden z Zaful i był super ale klej się nie trzyma już tak mocno :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja taki posiadam, lezż i czeka w szufladzie na odpowiedni moment :) Ale też zastanawia mnie, czy aby przypadkiem nie odklei się...

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne są te staniki jednak na większy biust są nie trafione. Ja noszę miseczkę E i żaden nie dał rady utrzymać biustu na swoim miejscu, a szkoda, bo lubię sukienki z odkrytymi ramionami.

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasami by się taki przydał :) Nie jestem jednak do końca przekonana do takich staników .

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy produkt, kilka lat temu o takim myślałam.
    Na razie moje piersi jakby do takiego się nie nadają, ale z czasem może w biustonosz samonośny się wyposażę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Akurat szukałam czegoś takiego, bo mam kilka takich bluzeczek bez ramiączek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny Stanik muszę sobie koniecznie taki sprawić zwłaszcza że wychodzimy na kilka Wesel i mam sukienki bez pleców :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z moim biustem to nie wiem jakby to było...
    Sporawy.
    Nie miałam okazji takiego mieć.

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem ciekawa czy sprawdziłby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam podobny i też na początku nie byłam do niego przekonana teraz go uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny i piękne ma wiązanie na środku

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam duży biust i taki biustonosz nie byłby dla mnie odpowiedni

    OdpowiedzUsuń
  29. Takie staniki potrafią uratować stylizacje;>

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie to niezbędnik w niektórych stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  31. nie mam takiego w swojej szafie, ale myślę, że warto się w niego zaopatrzyć :)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Muszę sobie właśnie taki kupic to sukienki na wesele :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ciekawa jestem takiego stanikqa

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawe czy utrzymałby również mój biust :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja jakoś nie jestem przekonana do tego typu staników. Boję się, że by nic mi nie utrzymał.

    OdpowiedzUsuń
  36. Taki stanik powinna mieć każda z nas w swojej "szafie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam podobny i również jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja kupiłam sobie fajny biustinosz na ślub - jest tak fajnie wyprofilowany, że jak odczepi się ramiączka (od wewnętrznej strony, to w ogóle nie widać, że były doczepione, dookoła ma sylikon, więc fajnie się trzyma :D

    OdpowiedzUsuń
  39. U mnie niestety takie staniki się nie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  40. mam taki, ale nieco inny fason. fajnie srprawdza się do bluzek bez ramiączek

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawe czy dalby rade z moimi cyckami :P Mam problem żeby kupić ładny klasyczny na swoje, wszystko takie "babcine" a jak coś fajne to cena kosmos.

    OdpowiedzUsuń
  42. Niestety produkt nie dla mnie, póki karmie syna :)

    OdpowiedzUsuń
  43. mam samonośny z biedronki i jest genialny - dalej działa a ma ze dwa lata ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger