środa, 5 września 2018

Moje pierwsze zamówienie z Tosave


Cześć!
Jakiś czas temu miałam okazję po raz pierwszy zamówić ubrania z firmy Tosave i przyznam szczerze, że bardzo ciężko było mi się zdecydować na cokolwiek, ponieważ asortyment sklepu jest na prawdę szeroki. Na szczęście koniec końców wybrałam sobie 2 rzeczy, które będziecie mogły zobaczyć w poniższych stylizacjach. Dlatego też zapraszam do oglądania. 

Pierwszą rzeczą jaką zamówiłam była ta przepiękna niebieska bluzeczka z koronkowym dołem. Najbardziej w niej spodobały mi się te przeurocze rękawki, które możemy zawiązać, dzięki czemu dodają one dziewczęcego looku. Zestawiłam ją z białymi spodniami, które idealnie pasowały do tej stylizacji. 



bluzeczka  - KLIK

W ostatnim czasie bardzo modne stały się lampasy, których to motyw bardzo mi się podoba i sama postanowiłam, że zamówię sobie takie dresy. Do tego ubrałam czarną koronkową bluzkę z frędzelkami, które dopełniły cała stylizację. kobiety białe spodnie



dresy - KLIK

43 komentarze:

  1. To prawda, spodnie z lampasami stały się ostatnio bardzo modne! - uwielbiam ten trend! <3
    Cudowne ciuszki zamówiłaś, zakochałam się w Twojej bluzeczce.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. oo naprawdę urocza bluzeczka :)
    świetne stylizacja!

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne stylizacje <3
    Zapraszam do mnie http://barwne-stylizacje.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że motyw koronki wraca do mody:) Piękna ta bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne stylizacje :) podoba mi się bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam sklep ma wiele fajnych ubrań i nie tylko. Mam od nich świetną sukienkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne rzeczy szczególnie bluzeczka.

    OdpowiedzUsuń
  8. kilka lat temu zamawiałam z tego sklepu i byłam bardzo zadowolona z zakupów. super plener.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dresy super. Tez takie mam. Fajnie do superstarow wygladaja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są takie spodnie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacje! Bardzo w moim guście :) Dresy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba zestawy bardzo fajne. Uwielbiam białe spodnie więc ten pierwszy szczególnie do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kojarzę tą stronkę! Prześlicznie Ci w tej bluzeczce ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego sklepu jeszcze. Uroczo wyglądasz w pierwszej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzeczka jak dla mnie jest piękna, wyglądasz w niej świetnie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzeczka genialna. Dresy również mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dresy wpadły mi w oko, bluzeczka w sumie też :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna jest ta bluzka, ale dresy nie dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. zarówno bluzeczka jak i dresy bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niebieska bluzka i czarne spodnie - SZTOS!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dresy z lampasami mi się podobają. Ten trend też do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pierwsze ale jakie fajne to zamówienie

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluzka nie jest w moim stylu, ale spodnie jak najbardziej tak. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niebieska bluzeczka z koronkowym dałem bardzo ładnie się przedstawia w sam raz na lato szkoda że już się Kończy

    OdpowiedzUsuń
  25. spodnie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bluzką jestem oczarowana, ten kolor i krój

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna ta bluzeczka, dresy też niczego sobie;>

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nic tam nie zamawiałam. Bluzeczka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  29. wszystko pieknie ladnie jak zwykle

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten drugi dres jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta pierwsza stylizacja mi się bardzo podoba - jeszcze tak letnio :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz super styl. Obydwie stylizacje są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dresy batdziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  34. Niebieska bluzeczka jest super i Tobie w niej ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Białe spodnie sa swietnie:) najlepsze z tego co widze:P

    OdpowiedzUsuń
  36. Musze przyznać że zamówienie niezwykle udane.

    OdpowiedzUsuń
  37. ciekawe ubrania sobie stamtąd wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak zawsze idealne kreacje na pięknej modelce ! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger