niedziela, 2 września 2018

Szampon i odżywka / Nivea


Witajcie!
jakiś czas temu otrzymałam kolejną paczkę od Przyjaciółek Nivea z ich nową serią do włosów. Tym razem przetestować miałam okazję szampon i odżywkę do włosów. Ostatnim razem był to suchy szampon, który bardzo lubię i stosuję na co dzień. Jeżeli jesteście ciekawi czy i tym razem produkty z tej linii, także mi się sprawdziły to zapraszam do oglądania. 

Zacznijmy może od wyglądu, produkty te zostały zamknięte w przepięknych liliowych opakowaniach i typową dla tej marki szatą graficzną. Jeżeli chodzi o pojemność tych kosmetyków to szampon zawiera aż 400 ml produktu, natomiast odżywką 200 ml


Szampon Hairmilk Natural Shine bardzo dobrze radzi sobie z nawilżaniem i nadaje matowym włosom blasku, a także świeżego wyglądu. To co także zauważyłam to przede wszystkim gładkość, miękkość i to jak włosy dobrze się układają. Ma on także przepiękny delikatny zapach i lejącą dość konsystencję, ale i tak dobrze się pieni. Ogromnym plusem jest przede wszystkim to, że włosy po nim nie plączą się i dużo łatwiej jest mi je rozczesać. 


Odżywka HairMilk Natural Shine  tak jak zapewnia producent, kosmetyk ten nadaje włosom zdrowego blasku i naturalnego wyglądu. Bardzo dobrze odżywia i włosy po jej użyciu są gładkie i mięciutkie w dotyku. Zapach ma podobny jak i szampon, czyli przyjemny i nie drażniący. 


Podsumowując : Jestem bardzo zadowolona z tego zestawu, oba te produkty świetnie mi się sprawdzają, a w połączeniu dają dopiero zniewalający efekt. Myślę, że zaopatrzę się ponownie w ten duet jak mi się skończy. 

48 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Nivea, mają świetne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie bardzo dobrze sprawdza się odżywka z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię produkty Nivea. Tej serii jeszcze nie stosowałam, ale czeka już na półce na swoją kolej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam niebieską wersję i byłam bardzo zadowolona. Uwielbiam Nivea i jeszcze nigdy ta firma mnie nie zawiodła!

    OdpowiedzUsuń
  5. super, że ten duet dobrze się u Ciebie spisuje, chętnie poznam te kosmetyki bliżej bo dawno nie miałam produktów Nivea

    OdpowiedzUsuń
  6. coraz rzadziej stosuje produkty od nivea

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie duet świetny, idealnie im wyszło

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam produkty Nivea 💖 Muszę zakupić ten duecik :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe produkty

    bit.ly/2Nb31xZ

    OdpowiedzUsuń
  10. Nivea ma bardzo fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja planuję wypróbować tą odżywkę. Szamponów na razie mam zapas, więc na razie tylko odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa efektów na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie przepadam za produktami do włosów marki Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tez jestem z tego duetu bardzo zadowolona- fajne dzialanie i dobry wplyw na wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam podobny zestaw od Nivea i byłam zadowolona bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytalam juz o nich i chetnie wyprobuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Skusiłam się dobrymi opiniami w sieci i muszę przyznać, że bardzo się zawiodłam. Moje włosy po tych produktach wyglądały po prostu jak siano. :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzień dobry.
    Przepraszam, że kontaktuję się w taki sposób, ale jest on najpewniejszy, by dotrzeć szybko do Twórców tego bloga.
    Otóż mam przyjemność powiadomić Was, że blog ten został nominowany przez innego uczestnika do konkursu BLOGS from HEART. W związku z powyższym uprzejmie proszę o kontakt na ten adres e-mail: konkurs_blogsfromheart@onet.pl - sprawa pilna.
    Pozdrawiam.
    Witold

    OdpowiedzUsuń
  20. A u mnie niestety włosy po nich zrobiły się jak siano i będę pisać o tym na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dawno nie używałam nic od Nivea, a jeśli chodzi o produkty do wlosow to mają ciekawą ofertę;>

    OdpowiedzUsuń
  22. używam go od jakiegoś czasu i fajnie się spisuje u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię produkty marki Nivea za jakość i niską cenę! :)
    Formuła oparta na mleku jest dla mnie niezawodna.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie stosowałam tych produktów i na chwilę obecną mam zbyt wielkie zapasy na kolejne zakupy :)
    Ciekawy patent z tą formułą, która została opracowana na mleku, chyba jeszcze się z takimi nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czytałam już o tej serii pozytywne opinie, być może poznam osobiście

    OdpowiedzUsuń
  26. Wydaje mi się że to duet wręcz idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubie markę nivea, ale nie jestem przekonana do ich szamponów 🤔

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedyś używałam kosmetyków Nivea jeżeli chodzi o pielęgnację włosów i były bardzo fajne. W sumie każdy z produktów, które używałam bardzo fajnie sprawdzały się u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obecnie używam maseczki z Kallos, ale chętnie wypróbuję ten zestaw, kiedy owa maseczka mi się skończy. Szata graficzna produktów przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam tego szamponu i odżywki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Moje włosy bardzo lubią się z odżywkami od Nivea

    OdpowiedzUsuń
  32. Szampon raczej nie dla mnie, ale odżywkę chętnie przetestuję!

    OdpowiedzUsuń
  33. Generalnie uwielbiam Nivea, ale tej serii jeszcze nie próbowałam.
    Z chęcią skuszę się na tą odżywkę, ciekawa jej jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. moj zestaw utknal gdzies po drodze :D

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie nivea sie super sprawdza. Z odzywkami musze uwazac, czesto mi obciazaja wlosy, wiec omijam skalp. Dawno nivea nie kupowalam, poki co mam ich zele do kapieli.

    OdpowiedzUsuń
  36. Odkąd pamiętam, marka Nivea gościła w Naszym domu i do tej pory bardzo ją lubimy :)
    Bardzo ciekawy zestaw, będe musiała koniecznie zobaczyć jak sie u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja wolę produkty do włosów marki Montibello , odpowiadają mi w stu procentach, są profesjonalne i pięknie nawilżają włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo lubie ten team, na moich włoasach sparwdza sie

    OdpowiedzUsuń
  39. Miałam kiedyś niebieską wersję i była fajna, ciekawa jestem ten różowej :>

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem ciekawa jak ten duet sprawdziłby się na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  41. W ogóle mnie nie dziwi że jesteś zadowolona z tych kosmetyków. Uwielbiam markę Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam wielką ochotę sprawdzić tą odżywkę. Tym bardziej skoro daje takie fajne efekty.

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie znam za bardzo produktów NIVEA, ale bardzo chciałabym wypróbować szampon. Ciekawi mnie jego formuła.

    OdpowiedzUsuń
  44. Dla mie ten zestaw jest bardzo udany i fajny.

    OdpowiedzUsuń
  45. Po nivea mogę sięgnąć i w ciemno !

    OdpowiedzUsuń
  46. NIe ma co, ale po nivea mogę sięgnąć i w ciemno !

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger