piątek, 26 października 2018

Flawless Cover and 4 - Ever Matte / Miyo


Hejka! 
Dzisiaj chciałabym Wam  przedstawić kilka nowości marki Miyo. Wiele razy pisałam już o kosmetykach tej marki na swoim blogu i uważam , że marka na prawdę goni za trendami i wypuszcza co chwile wiele nowinek na rynek. Przykładem tego jest choćby nawet współpraca ze znaną instagramerką, której paleta cieni bije rekordy popularności. Ja sama jeszcze nie mam jej w swoich zbiorach, ale przyznam szczerze, że podoba mi się dobór kolorów i to z jaką starannością została wykonana. Dlatego też gdy tylko pojawi się w sprzedaży to na pewno ją sobie kupię. A teraz już nie przedłużając chciałabym Wam pokazać nowe korektory i puder. Zapraszam więc na recenzję. 


Korektory Flawless Cover dostępne są w 4 wersjach kolorystycznych i przeznaczone są na różne problemy skórne. Możemy spośród nich wyróżnić : 

01 Light -  jest to korektor przeznaczony do różnego typu niedoskonałości, możemy go używać zarówno pod oczy jak i punktowo. Ma on bardzo jasny kolorek i jego zaletą na pewno jest także to, że nie ciemnieje.

02 Dark - podobnie jak poprzedni korektor ten także jest uniwersalny i nadaję się do każdego rodzaju niedoskonałości, z tą różnicą, że przeznaczony jest on dla osób, które posiadają nieco ciemniejszą karnację. 

03 Green - sprawdzi się on idealnie w przypadku zaczerwienień i tak jak u mnie z zakryciem uciążliwych naczynek. 

04 Yellow - świetnie radzi sobie z neutralizowaniem cieni pod oczami i oznakami po nieprzespanej nocy. 



Są to korektory o dość gęstej konsystencji i trzeba na prawdę bardzo szybko z nimi pracować, ponieważ po dłuższym czasie mogą wystąpić problemy z ich dokładnym rozblendowaniem. Mają one także wygodny aplikator, który pozwala nam na precyzyjne nakładanie produktu. Jedyne co mi w nich przeszkadza to ich zapach, który jest bardzo intensywny i miętowy.

 Jeżeli chodzi o ich krycie to określiłabym je jako średnie z kierunku mocnego. Świetnie sprawdzą się także nakładane punktowo na inne pryszcze czy przebarwienia. Dodatkowo nie wchodzą one także w zmarszczki, ani też nie rolują się a na skórze trzymają się bez żadnych poprawek przez długi godziny. 



4 - Ever Matte jest to puder kompaktowy przeznaczony o cery problematycznej czyli trądzikowej. Dzięki mikroelementom w nim zawartym zostaje pochłaniane sebum i skóra staje się matowa na długie godziny. Oprócz tego nie ciastkuje się ani nie wygląda ciężko na skórze. Daje on ładne i naturalne wykończenie przez co bardzo lubię go używać na co dzień. Oprócz tego wiem, że mam pewność co do jego trwałości i tego jak wygląda, przez co ostatnio sięgam po niego bardzo często w swoim makijażu.

46 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tego zielonego korektora. Ostatnio moja skóra jest zaczerwieniona i mógłby być fajny na dni bez podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna marka, akurat tych produktów nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. najjaśniejszy korektor byłby dla mnie ok. zarówno pod oczy jak na zaczerwienienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię markę Miyo :) fajne te korektory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe produkty. Ciekawe czy poradziłyby sobie z moimi sińcami pod oczami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc nigdy nie miałam styczności z tą firmą. Ten najjaśniejszy kolektor był by dla mnie, bo jestem bladziochem!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tą markę kosmetyczną :) Korektorów nie używałam ale myślę, że świetnie by mi się sprawdziły. Super,że są dostępne w czterech wersjach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety, ale nie znam marki. Ale korektory wydają się ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam okropne cienie pod oczami ciekawe czy dodanie do korektora tego w zielonym kolorze by pomogło :O

    Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorowych korektorów raczej nie używam ale myślę, że bym się skusiła aby te wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe czy taki korektor pomógłby na moje masakryczne cienie pod oczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zielony korektor zaciekawil mnie najbardziej :) muszę go sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem bardzo ciekawa tych produktow

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie ich kosmetyki, dobry korektor by się mi przydał, tych jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawiła mnie ta marka chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja szukam właśnie mocno kryjacego korektora pod oczy. Muszę spróbować tych z miyo! Mogą się okazać idealne na moje cienie pod oczami. Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę wypróbować ten Light jak skończy mi się ten co teraz mam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jeszcze z Miyo niczego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nic nie miałam jeszcze z tej marki, ale wygląda obiecująco :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Zielony korektor z chęcią bym przygarnęła z racji moich popękanych naczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Musze wypróbować :) Może spodoba mi się :)
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie ta marka dosc czesto sie u Ciebie na blogu pojawia. Korektorow malo uzywam. Zachecil mnie puder.

    OdpowiedzUsuń
  23. Prawdę mówiąc nie słyszałam o tej marce, ale korektory wyglądają ciekawie... Szukam jakiegoś fajnego pod oczy, co prawda mam jeden swój ulubiony, ale czasami lubię eksperymentować z nowymi kosmetykami, dlatego może się skuszę :)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili:
    Myśli to wymyśli

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślę, że korektory sprawdziłyby się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię korektory i jestem ciekawa jak by sie u mnie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  26. Małe mam doświadczenie z tymi kosmetykami

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspomnianą paletkę też bardzo chciałabym mieć, bo za każdym makijażem, który oglądałam na YT zakochuje się w niej na nowo. Korektory wyglądają świetnie i co najmniej 2 chciałabym mieć swojej kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapowiadaja sie fajnie ale osobiscie ich nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę przyznać, że korektory mnie zaciekawiły! Zwłaszcza zielony i żółty :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kosmetyki tej firmy nie są mi obce, jednak dawno ich nie używałam. Zaciekawiły mnie szczególnie korektory. Może znalazłabym wśród nich idealny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  31. Te korektory chętnie bym wypróbowała. Szukam dobrych.

    OdpowiedzUsuń
  32. Dawno, dawno używałam kosmetyków tej firmy. Teraz chyba nie znam żadnego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Te korektory wyglądają świetnie. Od zawsze korzystałam z różnych kolorów, aby ukrywać niedoskonałości. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawa jestem jakby mi się sprawdził ten zielony ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Korektory wyglądają zachęcająco. Mają bardzo ładne, nieprzesadzone odcienie. Jestem ich ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  36. Dla mnie to kompletnie nie znana marka. Musze kupic cos na probe.

    OdpowiedzUsuń
  37. Tej marki nie znam ale korektory zachęcają do wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajnie się prezentują chętnie poznałabym osobiście.

    OdpowiedzUsuń
  39. Przydałby mi się jakiś korektor pod oczy, więc z chęcią wypróbuję jeden z tych, które prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny jest ten puder, uwielbiam go

    OdpowiedzUsuń
  41. Z firmy MIYO mam tylko paletkę cieni, ale jest bardzo fajna więc może przyjrzę się też innym produktom.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger