czwartek, 18 października 2018

Powrót do lata ?


Hejka! 
Czy u Was pogoda tak samo ostatnio dopisuje jak u mnie? Jest tak ciepło, ze nie raz już zdarzyło mi się wyjść w krótkim rękawku, a termometry południem przekraczają 20 stopni. Trzeba przyznać, że jesień w tym roku nas rozpieszcza i jest taka jaką najbardziej lubię czyli piękna i kolorowa. Taką pogodą zwłaszcza uwielbiam chodzić na zdjęcia i tworzyć nowe stylizacje.W planach już mam zaplanowane kolejne sesje, jestem ciekawa czy tak piękna pora będzie się jeszcze tak długo utrzymywać i mam ogromną nadzieję, że tak będzie. A teraz zapraszam Was już na 2 stylizacje, które dla Was przygotowałam, z ubraniami ze sklepu internetowego Amiclubwear




komplet w kratkę - KLIK

buty - KLIK

Pierwsza stylizacja jest to komplet bluzki i spódniczki w modnym tym sezonie wzorze kratki, jak tylko zobaczyłam go na stronie to stwierdziłam, że musi być mój! Kojarzy mi się bardzo z strojami cheerleaderek i szkoda, że nie będę mogła teraz już w nim chodzić, ale myślę, że w sezonie wiosenno-letnim będę go ubierać bardzo często. Do tego zamówiłam sobie białe buty, które spodobały mi się ze względu na ich oryginalny wygląd, są one błyszczące i do tego bardzo wygodne. Dodatkowo ślicznie wyglądają do wielu stylizacji. 




Druga stylizacja składa się z czarnej sukienki, którą dla podkreślenia tali założyłam w tym samym kolorze pasek. Dodatkowo w okolicach biustu posiada ona ozdobne paski, które dodają uroku całemu zestawieniu i sprawiają, że ie jest już taka prosta. Głównym aspektem tej stylizacji są czarne kozaczki, w których urzekł mnie ich lustrzany obcas. Do tego buty są bardzo stabilne i wygodne i bardzo mi się podoba jak prezentują się w tym zestawieniu.

kozaki - KLIK

48 komentarzy:

  1. pierwsza stylizacja jest jak najbardziej w moim stylu, a co do pogody to ja także uwielbiam, kiedy jest tak cieplutko, aż chce się wychodzić :)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga stylizacja w moim stylu, super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie, że w październiku mogłaś zaprezentować pierwszy komplecik! :)
    Pogoda rozpieszcza a my korzystajmy z niej ile się da.
    Oczywiście czy to w pierwszej, czy w drugiej stylizacji wyglądasz obłędnie <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie pogoda niestety wstrętna. Niektórzy już chodzą w kozakach i zimowych kurtkach...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stylizacje :) https://my-own-philosophyy.blogspot.com/2018/10/uroki-jesieni.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogoda u mnie ladna ale juz za chlodno na takie stylizacje niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że lato wróciło i na trochę z nami zostanie. Ostatnia stylizacja jest obłędna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. woow. ten komplet w kratę cudowny (az kliknęłam zobaczyc gdzie mozna taki dostac ;D) no i bardzo Ci pasuje;)
    na pewno nie jest banalny.. ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Póki jest ciepło trzeba korzystać😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Kozaki cudowne!!! Akurat czegoś podobnego na jesień szukałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja! Uwielbiam szarości! :)

    http://whitegreyandpink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj do lata to daleko ale przyznaje ze jest bardzo milo

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post, pierwsza stylizacja przemawia jak najbardziej do mnie :) pozdrawiam serdecznie!

    https://ibejhlojda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kozaki są genialne, bardzo mi się podobają. Szczególnie w zestawieniu z tą sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne stylizacje, szczególnie kozaki wpadły mi w oko, u mnie cały czas jest bardzo ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że u mnie już za chłodno na takie stylówki... Oby do wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziś to już trzeba ciepły sweterek ubrać niestety.

    OdpowiedzUsuń
  18. ten pierwszy zestaw wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kto by pomyślał że w październiku taką pogodę będziemy mieć.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podobają mi się kozaki! Muszę sobie takie sprawic :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wybieram look nr 2 :) choć ten komplecik mega mi się podoba nie założyłabym go o tej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Do dzisiaj było cudnie.
    A loom nr.2 jest bardzo sexowny.
    Świetny :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia! Druga stylizacja najbardziej mi się spodobała :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne stylizacje i fajne miejsce na zdjęcia. Pozdrawiam, Sebastian
    kttp://fashionseba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta czarna stylizacja wygrała! Cudownie wyglądasz ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. No jak na pazdziernil to pogoda petarda - z checia zatrzymalabym czas, bo dzis sie juz kiepsko zrobilo, a rano zaskoczyly mnie geste mgly

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne stylizacje. Ładnie wyglądasz w tych ubraniach.

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepięknie wyglądasz w tej czarnej sukience! ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Druga stylizacja jest prześwietna. Rewelacyjnie wyglądasz w tej sukience. A pasek idealnie ją dopełnił :) Co do pogody to teraz już jest nieco gorzej, ale październik faktycznie się popisał słoneczną aurą :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wspaniałe stylizacje :) kozaki kupiły mnie totalnie <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Kozaki są świetne, bardzo w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Czytając Twój post mam za oknem szarą brzydką deszczową jesień :( A również planowałam piękną jesienną sesję zdjęciową i kilka stylizacji. Czyli coś czego u mnie na blogu jeszcze nie było... Widząc tą pogodę raczej już nie będzie.
    Czarna sukienka mi się bardo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ta czarna stylizacja jak dla mnie CUDO! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Druga stylizacja bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Czarna wersja bardzo mi się pod, coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Buty świetne, mam podobne z Bonprix :D

    OdpowiedzUsuń
  37. W czarnej sukience wygladasz mega!

    OdpowiedzUsuń
  38. Zazdroszczę Ci figury, każda kreacja na Tobie super wygląda

    OdpowiedzUsuń
  39. Druga stylizacja jest genialna. Poza tym masz świetną sylwetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawe stylizacje ,zapraszam do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Już niedługo wiosna jakieś stylizacje butów na 2019?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger