czwartek, 29 listopada 2018

Urban Skin Detox / Nivea


Hejka!
Chwilkę mnie tutaj nie było przez natłok obowiązków i innych spraw, jednak wracam do Was z dawką nowych postów i mam nadzieję, że będę mogła je publikować regularnie. Dziś mam Wam do pokazania jedną z nowości marki Nivea, czyli płyn micelarny, który testowałam już długi okres czasu i mogę się nieco wypowiedzieć na jego temat. Zapraszam więc na recenzję. 

 Płyn z serii Urban Skin posiada formułę 3w1, która efektywnie usuwa makijaż, łagodnie i skutecznie oczyszcza a także matuje. Jest to bardzo wydajny produkt, ponieważ w buteleczce znajduje się aż 400 ml produktu, przez co wystarczy nam na długi czas.


Podoba mi się bardzo to, że w szybki sposób za pomocą wacika możemy pozbyć się makijażu i innych zanieczyszczeń, które gromadzą się na naszej twarzy w ciągu całego dnia. Jest to produkt bezzapachowy przez co myślę, że wielu osobom się spodoba i dodatkowo nie podrażnia i jest wprost stworzony do skóry wrażliwej. Dzięki zawartości ekstraktów z zielonej herbaty i alg, świetnie radzi sobie z dokładnym oczyszczeniem i zmatowieniem skóry. 

5 komentarzy:

  1. Lubię Nivea i do oczyszczania twarzy od makijażu używam zazwyczaj płynów micelarnych. Tergo jeszcze nie próbowałam, więc czas to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czytałam o tym płynie sporo opinii, że piecze w oczy. Miałam na niego ochotę, ale to mnie zniechęca :(

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię produkty z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie się nie sprawdziły te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam różne produkty Nivea do demakijażu ale tego płynu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger