wtorek, 14 sierpnia 2018

Trendy ostatnich miesięcy czyli - koronka, kratka i hafty w stylizacjach / NA-KD


Witajcie! 
Połowa sierpnia już za nami, pogoda także ostatnio trochę się popsuła i u mnie za oknem zamiast blasku słoneczka widzę deszcz i zachmurzone niebo. Mam ogromną nadzieję, że te ostatnie tygodni wakacji jeszcze będzie ładnie i będę mogła się wybrać na kilka ciekawych sesji, które swoją drogą mam już w planach.

 A dziś mam do pokazania 3 stylizacje z wykorzystaniem najmodniejszych trendów ostatnich miesięcy. Mowa tutaj o koronkowej sukience, żakiecie w kratkę i haftowanej jeansowej spódniczce. Wszystkie te ubrania pochodzą ze sklepu NA-KD, który to posiada genialny asortyment i uważam, że bez wątpienia każdy znajdzie coś co mu się na pewno spodoba. Nie przedłużając zapraszam już do oglądania. 

Pierwszą stylizacja jest dość prosta, składa się ona z jeansowej spódniczki z przepięknymi haftami w postaci czerwono-różowych różyczek i ubranie to zdobią także guziki, które biegną przez całą spódnicę. Do tego dobrałam bordową hiszpankę z falbanką i na dole posiada także pasek koronki. 




spódniczka - KLIK

W drugiej stylizacji postawiłam na klasę i elegancję. Głównym elementem tutaj jest kratkowany żakiet, który w połączeniu z szarymi garniturowymi spodniami z wysokim stanem i wiązaniem w tali, wygląda po prostu bajecznie. Górę stylizacji stanowi krótka koronkowa bluzka, która idealnie wpasowuje się w klimat stylizacji. Całość dopełniłam czarnymi sandałkami, które dodały szykowności całemu zestawieniu. 




marynarka  - KLIK

W ostatniej stylizacji mam Wam do pokazania biała koronkową sukienkę, która świetnie będzie wyglądać zwłaszcza latem, gdy nasza skóra jest nieco opalona. Sukienka ta nie jest taliowana więc ubrałam do niej czarny cieniutki pasek, dzięki któremu mogłam ją podkreślić. Na sam koniec założyłam także czarną skórzaną kurtkę, która moim zdaniem fajnie prezentuje się w takim połączeniu. 




sukienka - KLIK

Na hasło "gabrielajaworskax20" macie -20% na cały asortyment sklepu NA-KD

55 komentarzy:

  1. Ładna ta szara marynarka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie 3 stylizacje są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, która ze stylizacjai podoba mi się najbardziej, bo każda z nich jest wyjątkowa na swój sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne stylizacje! najbardziej podoba mi się zestaw: marynarka w kratkę + spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz. Nie umiem powiedzieć, która stylizacja podobała mi się bardziej. Wszystkie są bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się elegancka stylizacja z marynarką oraz wiązane spodnie. rewelacja , biała sukienka jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje!! Ta pierwsza jest genialna :D
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 ostatnie stylizacje to mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga stylizacja podoba mi się najbardziej - klasa i elegancja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi sie ta marynarka w kratkę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam motyw krat, a ta marynarka jest cudownaaaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie stylizacje śliczne i każdą z nich mogłabym się zainspirować ;) Największe wrażenie zrobiła na mnie ta druga ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka skradła moje serce! Podoba mi się jej delikatność :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna marynarka ^^ Chyba muszę się w nią zaopatrzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie do mnie przemawia trzecia stylizacja, koronkowe rzeczy ostatnio bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze piękne stylizacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjna sukienka, bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne stylizacje ! Piękna biała sukienka ❣️

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się marynarka! Rewelka! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Każdy z tych setów ma coś w sobie. Bardzo fajnie dobrane do siebie nawzajem ubrania. Krata u mnie w szafie tylko na koszulach, ale na tobie żakiecik prezentuje się bardzo ładnie :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają! <3
    Spódniczka z haftem to mistrzostwo świata - czym prędzej zmykam na stronkę.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsza stylizacja jest po prostu obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna jest ta spódniczka :D
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko fajne ale ostatnia sukienka najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli chodzi o koronki to bardzo podobają mi się takie bieliźniane bluzki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Każda stylizacja jest śliczna! Pozdrowionka🌹
    https://vikaa-vikaaa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się druga stylizacja, coś nowego u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwsza spódniczka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowne stylizacje :) szczególnie ta z marynarką <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow świetne stylizacje :-) do twarzy Ci we wszystkich :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Druga i trzecia stylizacja mi się podoba. A drugie zdjęcie z drugiej stylizacji jest fenomenalne - cała stylizacja widoczna i bokiem wygląda to bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystko idealnie w moim stylu - często stawiam na takie wzory i kroje.

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne ubrania, podobają mi się Twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwsza stylizacja mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  35. 2 i 3 stylizacja podobają mi się najbardziej "_

    OdpowiedzUsuń
  36. W tej marynarce w kratę wyglądasz rewelacyjnie, niczym prawdziwa biznes woman.

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne te stylizacje tylko proszę nie maluj tak mocno ust :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Biała sukienka jest po prostu fantastyczna! Ładny krój, idealnie nada się na ostatnie ciepłe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  39. marynarka w kratkę jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kocham biel latem, wiec sukienka dla mnie bomba! Wyslij mi deszczu, bo u nas z kolei zar z nieba leci ☺ dosc mam slonca. Potrzebujemy deszczu jak na wage zlota!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ostatnia stylizacja zdecydowanie najbardziej trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  42. wszystkie stylizacje mi sie podobaja

    OdpowiedzUsuń
  43. Druga stylizacja najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Druga stylówka to coś co jest perfekcyjnie dobrane, no powiem Ci, że jestem zauroczona;>

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne stylizacje. Ale masz świetną figurę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger