środa, 30 stycznia 2019

Cosmic Girl / Bell


Hejka! 
Mam trochę zaległości w blogosferze przez moją chwilową nieobecność, dlatego też w pierwszej kolejności muszę dodać zaległe posty. Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję edycji limitowanej, która jakiś czas temu znajdowała się w biedronce. Mowa tutaj o kolekcji Bell z linii " Cosmic Girl". Jeżeli jesteście ciekawi jakie kosmetyki znalazły się w tej serii i co o niej myślę to zapraszam do oglądania. 

Pomadki do ust 



Są to typowe wykręcane pomadki w sztyfcie o metalicznym wykończeniu, który w ostatnim czasie jest bardzo modny, przez co widać, że marka Bell dąży za trendami. Jeżeli chodzi o ich konsystencję to przypomina mi trochę masełko, łatwo się jej aplikuje na usta przez to że są takie kremowe. Nie posiadają one drobinek i bardzo ładnie odbijają światło. Dostępne są one w czterech odcieniach : 01 Black Hole, 01 Jupiter, 02 Mars , 03 Venus . Swatche tych pomadek, możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach.

Lakiery do paznokci


W całej gamie lakierów znaleźć można było 6 odcieni lakierów do paznokci, które są bardzo wyjątkowe przez ich metaliczno-błyszczące wykończenie. W celu uzyskania lepszego krycia należy nałożyć 2 warstwy lakieru, dzięki temu, że mają tak mocny pigment. Lakiery e możemy podzielić na 2 kategorie : czyli te o pełnym kryciu i także te, które idealnie nadadzą się jako topy na inne lakiery. Muszę przyznać, że cała kolekcja bardzo przypadła mi do gustu. 

Cienie w płynie



Są to produkty, które gdy tylko zobaczyłam w swojej paczce to miałam ochotę je wypróbować. Posiadają one wiele drobinek i ja bardzo lubię je nakładać jako baza pod inne błyszczące cienie, przez co osiągam efekt foli. Lubię je też używać solo, gdy nie mam ochoty na mocny makijaż oczu i używam wtedy jednego z odcieni i nakładam go na całą powiekę. 

Konturowanie na mokro



Od zawsze lubiłam konturowanie na mokro i gdy tylko mam więcej czasu to lubię używać tego typu produktów. A mianowicie tutaj do przetestowania otrzymałam dwa produkty w sticku, czyli chłodny bronzer, który idealnie sprawdza mi się do nadania konturu twarzy i rozświetlacz, którego zadaniem jest nadanie blasku i zdrowego wyglądu skórze. Dzięki tym kosmetykom odstawiłam pudrowe produkty do modelowania i nawet na co dzień lubię ich używać przez to, że są tak szybkie w aplikacji. 

24 komentarze:

  1. Wspaniałe odcienie :)

    Wpadnij i do mnie :)

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Swatche pomadek wyglądają dość ciekawie. Najbardziej przemawia do mnie Jupiter ;)
    Pozdrawiam,
    Aldrazek

    aldrazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadki ciekawie się prezentują :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W sobotę mam studniówkę, to z pewnością jakaś pomadka by mi się przydala, myślę że trzecia najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak szczerze to wszystko bym chciała :)
    Pandora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobaja mi się odcienie. Pomadki są sliczne

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię pomadki z tej marki. Swietne maja kolory. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawią mnie te sztyfty do konturowania, a szczególnie ten brąz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe kolory, chociaż ja wolę inne odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne kolory pomadek, dawno nie miałam metalicznych

    OdpowiedzUsuń
  11. Te kredki do konturowania bardzo fajnie się zapowiadają! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. UWielbiam kosmetyki firmy BELL , a te szminki rewelacja ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie serie Bell mi się podobają :) I ta jest bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kosmetyki z Bell jestem zachwycona ich pomadkami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kredki do konturowania przykuły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jednak ta seria nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Pigmentacja wyglada calkiem niezle :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam tą kolekcję, podobają mi się te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne produkty szczególnie lakiery do paznokci mają fajne odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna jest ta kolekcja. Lubię tę markę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uuu kuszą mnie takie metaliczne kolorki, muszę się za nimi rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bell ostatnio ma sporo ciekawych propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bell ostatnio zaskakuje tymi swoimi nowościami. Bardzo lubię ta markę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Również mamy tę serię! :) Czekamy na kolejną <33

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger