wtorek, 29 stycznia 2019

Nowości w mojej kosmetyczce / Revers Cosmetics


Witajcie!
Jakiś czas temu w moje ręce wpadło kilka nowości z marki Revers Cosmetics. Miałam już kiedyś styczność z kilkoma kosmetykami tej firmy i byłam pod wrażeniem jakości tych produktów. Czy tak też było i tym razem? Przekonacie się czytając dzisiejszy post.


Revers Mineral Perfect Base

Jest to produkt, którego zadaniem jest przedłużenie naszego makijażu, a cera po nim ma być idealnie wygładzona, aksamitnie miękka i matowa. Takie są zapewnienia producenta a jak to się sprawdza w praktyce? Produkt ten ma postać białego kremu, który jest bardzo lekki i nie mam żadnego problemu z jego aplikacją na twarz. Mimo, że baza jest silikonowa to nawet używając jej codziennie nie zauważyłam, aby w jakikolwiek sposób mnie zapchała. Jeżeli chodzi o jej działanie to faktycznie zauważyłam, że mój makijaż trzyma się o wiele dłużej, a dodatkowo buzia jest ładnie zmatowiona, a przy tym miękka w dotyku. 

Revers Camouflage Liquid Corrector 

Produkt ten możemy dostać na stronie w 3 odcieniach, ja testowałam go o numerze 101 Beige. Trzeba jednak uważać, ponieważ produkt troszkę ciemnieje, jednak nie wygląda to nienaturalnie pod oczami. Jeżeli ktoś szuka mocnego krycia, który całkowicie zatuszuje cienie pod oczami, to niestety ten kosmetyk do tego się nie sprawdzi. Będzie on idealny dla osób, które lubią świetliste wykończenie. 

Revers Rise Dermafixer 

Jest to produkt zamknięty w plastikowym opakowaniu z wygodnym sitkiem, dzięki któremu możemy wysypać część pudru na wieczko, a następnie nałożyć go puchatym pędzelkiem na twarz. Mimo swojego białego koloru, nie bieli on twarzy, sprawia on że skóra wygląda na wygładzoną i aksamitną. Nie jest to puder, który przetrwa na naszej twarzy cały dzień, daje on dość naturalny efekt i po upływie 5 h trzeba go ponownie lekko przypudrować, jednak i tak jestem z niego bardzo zadowolona. 

Revers Show Glow 



Od niedawna próbuję się przekonać do gęstej konsystencji błyszczyków i coraz częściej używam ich do codziennego makijażu. Formuła tego kosmetyku jest bardzo lepka przez co trzeba bardzo uważać, ponieważ przy kontakcie z włosami, może się lekko rozmazywać. Jeżeli chodzi o jej trwałość to jest bardzo zdziwiona, ponieważ jest ona na prawdę dobra. 

Revers City New Trends 



Jest to już ostatni produkt, który mam Wam dzisiaj do pokazania.  A mianowicie jest to paletka cieni, która dostępna jest na stronie producenta w 8 wariantach kolorystycznych. Mi osobiście najbardziej spodobała się wersja różowo-brązowa, czyli o numerze 01. Cienie są bardzo miękkie w dotyku i bardzo dobrze się blendują, a także da się nimi budować intensywność poszczególnych odcieni. Paletka ta idealnie sprawdzi się do codziennych jak i wieczorowych makijaży. 


27 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się cienie, są delikatne, w odpowiednim kolorze. Super... Marki nie kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten korektor i bazę! Jak dla mnie nie ma lepszego korektora od tego 😊 Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletka cieni wygląda bardzo ładnie. Fajne ma kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tylko kosmetyk do ust, z prezentowanych kosmetyków i przyznam że bardzo się z nim polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam markę, ale żadnego z tych kosmetyków, o których piszesz nie miałam okazji testować. Miałam chyba puder ryżowy, ale oddałam siostrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. często czytam o kosmetykach revers ale sama jeszcze ich nie miała, obie palety mają ładne cienie

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kilka produktów od tej marki, ale nie zrobiły one na mnie dobrego wrażenia niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zdecydowanie zamiast błyszczyków wolę szminki, ale ten co pokazałaś ma wyśmienity kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Extra kosmetyki ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nazwa pierwszy raz słyszę firmy, moja dziewczyna również nie ma takich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam już gdzieś o tej marce :) Wyglądają ciekawe produkty!

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej mi się podoba odcień błyszczyka, jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cienie bardzo mi sie podobaja! Uwielbiam takie i mam podobne <3 Widac, ze ta marka ma dobre i fajne produkty.

    Pozdrawiam! ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Błyszczyk ma super kolor ale jesli jest gęsty i lepki to niestety nie dla mnnie :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Te cienie mają przepiękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie miałam kosmetyków firmy Revers :) Piękny odcień ma ten błyszczyk :) Lubię brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dawno mnie tu nie było, ale muszę przyznać, że Twój blog jest coraz lepszy! Świetnie rzeczy, chętnie zaopatrzyłabym się w niektóre. W wolnej chwili zapraszam na zostawienie czegoś po sobie tutaj ;) http://artmusicwritelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ta paletka bardzo fajnie prezentuje sie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Paletka cudowna. Kolory bardzo moje

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem ciekawa tego korektora i paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zakochałam się w błyszczyku i cieniach :) <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Firmę znam i lubię ich produkty z tych pokazanych przez Ciebie chyba błyszczyk najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam kilka produktów od nich i nie są złe.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dobry korektor wg mnie, super sprawdza się :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mnie ciekawi ten produkt do ust - ma ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Całkiem fajna ta marka i dość tanie te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger