czwartek, 24 stycznia 2019

Replay Stone Supernova


Witam!
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym postem. Tym razem do pokazania mam Wam perfumy, które możecie dostać w Drogeriach Hebe. Jeżeli jesteście ciekawi czy zapach idealnie trafił w mój gust to zapraszam do czytania. 


Gdy tylko zobaczyłam jak wygląda flakonik to się zakochałam, przypomina mi on kryształ lodu i a także przede wszystkim kojarzy mi się z teraźniejszą porą roku czyli zimą. Myślę, że fajnie sprawdzi się pod tym względem jako prezent. 


Jeżeli chodzi o zapach to górują tutaj nuty kwiatowo-owocowe. Znajdziemy tutaj między innymi jabłko, róże, piżmo i drzewo sandałowe. Ja nie jestem zwolenniczką mocnych i wyczuwalnych perfum, dlatego też tak bardzo przypadł mi do gustu. Zapach jest bardzo świeży i lekki, a przy tym nie towarzyszy nam uczucie ciężkości. Jeżeli chodzi o jego utrzymywanie to wytrzymuje długie godziny na skórze, co jest jego ogromnym plusem. 


32 komentarze:

  1. Nie testowałam ich, ale zapowiadają sie ciekawie! PS. Śledzę twojego bloga od jakiegoś czasu, jesteś na prawdę świetna w tym co robisz! 💓

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam zapachu, ale flakon jest bardzo orginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Flakonik mają piękny :) Będę w Hebe to je powącham :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o nim, ale flakonik jest piękny.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)  
    https://livetourevel.blogspot.com/2019/01/pomadki-golden-rose-recenzje.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  5. Flakonik piękny, nie słyszałam jeszcze o tych perfumach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. znam ten zapach i uwielbiaam

    OdpowiedzUsuń
  7. Obłędny ten flakon! Jestem ciekawa tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa zapachu :)
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  9. No fajny flakonik chętnie bym je powąchała i oceniła zapach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Flakon genialny, zapach wydaje się trafiać w mój gust. :)
    https://fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wygląda ten flakonik. Aż kusi, żeby wypróbować ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hebe ma ostatnio fajne nowości w perfumach. Piękny flakonik.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam nuty kwiatowo owocowe, a flakonik jest prześliczny - muszę się przyjrzeć bliżej tym perfumom.

    OdpowiedzUsuń
  14. zapach pewnie mnie też przypadłby do gustu, podoba mi się ten flakon

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapach myślę, że dla mnie idealny. A flakonik boski :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kwiatowo-owocowa nuta to jedna z moich ulubionych! :)
    Z pewnością perfumy zasługują na uznanie i z chęcią chciałabym zapoznać się z nimi osobiście.
    Pozdrawiam kochana!

    OdpowiedzUsuń
  17. Flakon jest przepiękny. Uwielbiam takie buteleczki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Opakowanie jest przepiękne! Jak tylko będę w Hebe od razu pobiegnę je powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie nuty zapachowe są idealne na lato :) flakonik rzeczywiście piękny 😍

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie testowałam jeszcze, a nie ukrywam,że od jakiegoś czasu jestem zakochana w perfumach wszelkiego rodzaju. Ten flakonik jest boski. Pozdrawiam pisanepedzlem

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudownie wygląda 😍 To opakowanie jest genialne ! Zapach na pewno też ❤️
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam ich, ale sprawiają wrażenie dobrych :)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tych perfum, ja najchetniej sięgam po Calvin Klein euphoria :)

    OdpowiedzUsuń
  24. oj ta woda musi naprawde ladnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię takie świeże zapachy:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubimy takie nuty zapachowe :) Myślimy, że spodobałby nam się!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger