niedziela, 21 kwietnia 2019

Happy Easter


Witajcie!
Jak tam u Was w pierwszym dniu świąt? Przejedzeni od świątecznych pyszności i smakołyków? Bo ja tak, sama już nie mogę patrzeć na te wszystkie słodkości, które goszczą w każdym rodzinnym domu na stole. Jednak miło jest tak zasiąść wspólnie i spotkać się ze wszystkimi bliskimi, spędzając z nimi wspólnie czas. Można wtedy powspominać stare czasy i trochę poświętować. Jest to także świetna forma odpoczynku od szarej rzeczywistości i gonitwie życia codziennego. 
Dlatego też z tej okazji chciałabym Wam pokazać moje 2 stylizacje z ubraniami ze sklepu Elegrina, które dla Was przygotowałam. Myślę, że idealnie wpasują się one w świąteczny klimat. Zapraszam do oglądania. 

Pierwsze zestawienie to połączenie czarnych klasycznych jeansów z dziurami na kolanach jak i tego samego koloru topu. Głównym elementem stylizacji jest żółto-szary kardigan, który dodaje koloru całej stylizacji i dodatkowo ją ożywia. Z dodatków ubrałam czarny pasek i do tego założyłam także czarne botki z ćwiekami.





Druga stylizacja to także połączenie czerni i koloru. Jednak teraz zamiast spodni postawiłam na czarną skórzaną spódniczkę z guziczkami, ten sam top co w poprzedniej stylizacji i kardigan w intensywnym pomarańczowym kolorze. 




5 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje :) a święta jak to mówią święta święta i po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten pomarańczowy kardigan- kolor super, ale wolałabym, ażeby był dłuższy :D top bardzo mi się podoba:>

    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! W obydwu stylizacjach wyglądasz szałowo! :D Moje serce skradły spodnie z pierwszej i kardigan z drugiej stylizacji.. sama chętnie bym go założyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny top! Mnie zdecydowanie bardziej przypadła do gustu druga stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba zestawy bardzo pieknie się prezentują: dziewczęco i wiosennie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger