niedziela, 21 kwietnia 2019

Golden Rose Long Wear Finishing Powder


Hejka!
W ten piękny niedzielny, świąteczny poranek przychodzę do Was z recenzją mojego ostatniego nabytku jakim jest matujący, transparenty puder do twarzy od Golden Rose. Marka ta przede wszystkim kojarzy mi się z produktami do ust, jednak postanowiłam też wypróbować inne jej kosmetyki i tym razem padło na puder. Poza tym słyszałam o nim wiele pozytywnych opinii i swego czasu, był to bardzo znany kosmetyk na polskim YouTube. Dodatkowo zachwyciła mnie także jego atrakcyjna cena. Na stronie KosmetykizAmeryki możecie go dostać za 23,99 zł


Zacznijmy może od opakowania, które jest klasyczne i płaskie. Do pudru dołączony został także biały puszek, który moim zdaniem fajnie nada się torebki, gdy chcemy poprawić nasz makijaż w ciąg dnia. Kosmetyk ten posiada także sitko, które zabezpieczony zostało folią, którą w zależności od potrzeb możemy odkleić albo pozostawić, przez co produkt nie będzie nam się wysypywał.



Jeżeli chodzi o aplikację to bardzo lubię go nakładać gąbeczką pod oczy, a reszty twarzy omiatam delikatnie pędzlem. Na początku trochę obawiałam się, że puder będzie bielił,  jednak nic takiego nie robi i wygląda bardzo ładnie. Utrwala on świetnie makijaż, przez co utrzymuje się na naszej twarzy przez cały dzień. Nie robi on też efektu maski, ani nie wysusza cery w mojej przypadku suchej. Nie podkreśla on także zmarszczek a daje ładny efekt wygładzenia na buzi. 

Podsumowanie: Jak za taką cenę to myślę, że znalazłam idealny puder, który daje mi wszystko czego potrzebuje, a przy tym jest łatwo dostępny. Myślę, że gdy tylko mi się skończy to na pewno kupię kolejne opakowanie.


16 komentarzy:

  1. Muszę spróbować! Akurat szukam zamiennego sypkiego pudru. Mam nadzieję, że u mnie również się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudru sypkiego od GR jeszcze nie używałam, muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze tego pudru ale koniecznie muszę go wypróbować 😊 Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Kolejna pozycja do wypróbowania.Świetny blog.

    OdpowiedzUsuń
  5. kosmetyki GR są świetne, ja akurat mam zapas pudrów na długo

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się obiecująco :) myślę że napewno go spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno wypróbuję bo uwielbiam kosmetyki GR i dużo dobrego słyszałam na temat tego pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię kosmetyki GR, ale nie miałam okazji jeszcze go testować :)

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyki z GR dawno nie miałam, ale lubię najbardziej ich pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super koniecznie muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje się świetny. Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ta markę. Z chęcią wypróbuję ten puder. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. To jutro go na pewno kupię, akurat mi się puder skończył:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem jak i dlaczego, ale marka GR jeszcze u mnie nie gościła. Chętnie poznała bym ten puder

    OdpowiedzUsuń
  15. Opakowanie wygląda bardzo elegancko, matowa formuła i połyskujące GR; coś rewelacyjnego! :)
    Myślę, że produkt jest bardzo obiecujący.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger