piątek, 12 kwietnia 2019

LoveLiness - lutowe pudełko Shinybox


Witajcie ponownie!
Chciałabym przedstawić zawartość lutowego pudełeczka Shinybox pod hasłem "LoveLiness". Była to zapowiedź boxu pełnego miłości do piękna, pewnie ze względu na miesiąc i dzień czyli Walentynki. Dlatego jeżeli jesteście ciekawi, co tym razem znalazło się w pudełko to zapraszam do oglądania.
Biotanique serum liftingujące


Jest on idealny dla każdego typu cery. w swoim składzie posiada śluz ze ślimaka, który poprawia koloryt i strukturę skóry, a także bardzo dobrze nawilża. Ja jestem bardzo zadowolona z tego produktu, lubię stosować go pod makijaż, przez to, że jest bardzo lekki i szybko się wchłania. Cena : 31,99 zł / 30 ml.

7 th Heaven - miesięczny program pielęgnacyjny twarzy


Byłam bardzo mile zaskoczona z tego, że jeszcze w żadnej edycji nie pojawiło się na raz tyle maseczek! Miałam już kilka maseczek z tej marki i chętnie przetestuję także tę serię. Na pewno je zużyję i mam nadzieję, że okażą się one tak dobre jak pozostałe. Cena : 23,52 zł / zestaw

Bell HypoAllergenic Bronze Powder 


W styczniowej edycji pudełeczka pojawiło się bardzo dużo kosmetyków marki Bell i nie spodziewałam się, że także w tej edycji znajdę kolejny kosmetyk tej firmy. Bronzer ma ładny odcień przez co myślę, że będzie pasował większości dziewczyn. Jest on bardzo delikatny jednak można go dokładać i nie tworzą się żadne plamy. Cena: 16,99 zł / szt

L ' Biotica Odżywka w piance 


Jeszcze nigdy nie miałam okazji używać odżywki w takiej formie. Według zapewnień producenta kosmetyk ten ma przywrócić dawny blask, dodać objętości i ułatwić rozczesywanie. Chętnie sprawdzę to, czy faktycznie działa i dam Wam znać. Cena : 9,99 zł / 150 ml

Revers Cosmetics puder rozświetlający 

W pudełeczku znalazłam go w odcieniu 03 Champagne, ja w swoich zbiorach już mam ten kosmetyk więc chętnie oddałam go koleżance. Jeżeli chodzi o sam produkt to nie jest to zbyt mocny rozświetlacz, ja bardzo lubię go używać na co dzień przez to, że daje delikatny blask i pięknie odbija światło. Cena : 9.99 zł / szt

Masmi zestaw do higieny intymnej


Te produkty już także mieliśmy okazję poznać w jednym w boxów, tym razem jest to zestaw ratunkowy, który idealnie sprawdzi się do torebki przez co, że zajmuje bardzo mało miejsca i jest niewidoczny. Cena : 6,97 zł / zestaw.

Biotanique Multi Biomask


To już ostatni produkt, który znalazłam w pudełku, moim zdaniem zamiast tego mogli wrzucić coś innego. Jednak maseczka sama w sobie jest bardzo dobra, miałam okazję używać jej kilka razy i byłam z niej na prawdę zadowolona. 


16 komentarzy:

  1. Bardzo fajne pudełko! Ja najbardziej jestem ciekawa tego serum z linii Korean Beauty, chyba się na niego skuszę na jakieś promocji w Rossmannie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej :D Ile rzeczy! Takie pudełka są super :D

    https://turystawlaczkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy w pudełku. Jestem ciekawa odżywki w piance i maseczek :) Lubię takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pudełko, przydałoby mi się takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zawartość pudełka! Maseczki wyglądają super ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są te maseczki 7 th Heaven :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dużo słyszałam o tej firmie. Jednak nigdy nie miałam możliwości ich przetestowania.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe pudełko, przydaloby mi sie dla przyjaciolki

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńka! Super są takie boxiki :) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię produkty marki Biotanique :)
    Urocza zawartość pudełeczka.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Odżywka od L'Biotica zainteresowała mnie najbardziej, bo bardzo lubię tę firmę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tego typu boxy :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    byy-aleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger