środa, 1 maja 2019

Flowers Print


Jak tam Wam mija majówka? Pogoda dopisuje? Ja bardzo się cieszę bo po kilku dniach szarości i ciągłego deszczu w końcu zawitało do nas słoneczko. Mam nadzieję, że zostanie ono na dłużej i zrobi się jeszcze cieplej. Dziś z tej okazji postanowiłam przygotować dla Was wiosenną wishlistę z kwiatowym printem. Ten motyw bardzo kojarzy mi się z panującą porą roku i też na stronie Dresslily udało mi się znaleźć wiele ciekawych ubrań, które bardzo mi się spodobały. Nie przedłużając już zapraszam do oglądania. 








Mam też dla Was kod rabatowy -20 % z hasłem " DLBF20"

31 komentarzy:

  1. U mnie niestety brak słońca, ale idę dziś ze znajomymi na jakieś jedzenie.
    Bardzo podoba mi się druga bluzka, lubię takie z wycięciami na dekolcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie niby słońce, ale bardzo chłodno :/ Pierwsza bluzka i sukienka super :)

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że kwieciste wzory nie są dla mnie, ale w linki poklikam ;)
    Co do majówki i pogody - właśnie się zepsuła i zaczęło padać. A szkoda bo do dzisiejszego dnia było przepięknie, ciepło i słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie majówka w tym roku pracowita, muszę pisać licencjat na obronę :< Piękna jest ta biała koszulka w kwiaty <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kwiatowe wzory, u mnie majówka to 100% odpoczynek.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne! :) Motyw kwiatów jest jednym z moich ulubionych.
    Poklikane.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam nosić rzeczy w taki print! Nie tylko wiosną, ale przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kwiaty, zwłaszcza na wiosnę. Takie sukienki są bardzo dziewczęce i ultra słodkie ♥
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Stroje fajne :) niestety u mnie znów niepogoda :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Super te ubrania! Najbardziej w moim guście jest sukienka :)
    Pozdrawiam!
    http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. new arrival to najpiękniejsza bluzka którą widziałem tej wiosny. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie zimno i bez słońca :( Śliczna jest ta sukienka ;)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Generalnie nie noszę bluzek z takim motywem, ale od czasu do czasu lubię zaszaleć i założyć na siebie coś kolorowego 💟

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam bluzki z motywem kwiatowym mam ich chyba tone :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Też bardzo lubię ubrania z kwiatowym motywem, są takie wiosenne! :)
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ta sukieneczka jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Strasznie podobają mi się ubrania z kwiatowym motywem, ale jakoś nigdy nie miałam odwagi, żeby je kupić i nosić :) Jakoś mam wrażenie, że do mnie to nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem wielką fanką takich wzorów na ubraniach! A na wiosnę strzał w dziesiątkę ��

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię kwiatowe wzory :) Podobają mi się bluzeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham kwiatowe wzory, tej wiosny to prawdziwy hit ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej spodobała mi się sukienka z odkrytymi ramionami ! Jest mega

    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne są. Uwielbiam kwiatowe wzory :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię kwiatowe motywy na ubraniach, szczególnie w czasie wiosennym! :)

    Sukienka jest przepiękna *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta ostatnia czarna sukienka bardzo mi się spodobała :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Całkiem fajne rzeczy, na cieplejsze dni ;).

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta sukienka jest przecudowna *.*
    Lecę zobaczyć wszystkie produkty na tej stronce :D


    Buziaki,
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne! <3 Uwielbiam kwiatowe wzory na ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger