czwartek, 30 maja 2019

Krem do stóp - Aquaselin


Ostatnio na naszym blogu możecie znaleźć sporo wpisów o pielęgnacji skóry i produktach, które to znacznie ułatwiają. W tym wpisie możecie poczytać o kremie do stóp od Aquaselin Podology, marce dostępnej na stronie oceanic.com.pl. Szczerze przyznam, że pierwszy raz spotkałam się z tą firmą i byłam bardzo ciekawa jak się sprawdzi ten krem. W końcu pielęgnacja stóp to często pomijany przez nas krok, a jest równie ważny jak inne.


Krem ma za zadanie chronić skórę stóp przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, przywracać odpowiedni poziom jej nawilżenia oraz neutralizować zapach potu. Należy go stosować 1-2 razy dziennie na oczyszczone i suche stopy, masując do wchłonięcia. Krem bogaty jest w składniki takie jak masło shea, alantoina czy kompleks PediControl, które skutecznie odżywiają, natłuszczają i chronią naskórek. Przyznam się bez bicia, że starałam się używać kremu regularnie, jednak wiadomo jak to bywa - czasem dzień zabiegany i po prostu się zapomina. Jednak sytuacji takich nie było dużo, więc myślę, że śmiało mogę się wypowiedzieć na jego temat. Zniknął mi suchy naskórek, stopy są wyraźnie nawilżone i zadbane, mimo, że poza smarowaniem nie robiłam z nimi nic szczególnego. Krem nie ma zbyt wyczuwalnego zapachu, a wręcz go nie ma, więc myślę że to super sprawa. Zauważyłam też znaczną poprawę kondycji mojej skóry. Krem kosztuje gorsze, zakupić go możecie na stronie oceanic. Myślę, że warto go kupić i samemu przetestować :)

5 komentarzy:

  1. Rzadko używam kremów do stóp, a raczej nigdy bo jak na razie nie mam z mini problemów, ale będę miała na uwadze ten kremik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam się, że bardziej dbam o skórę rąk niż stóp. Może skuteczny krem zmobilizowałby mnie bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tym kremie do stóp. Moje stopy sa bardzo wymagające i niestety są bardzo suche.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kremik do stóp ważna sprawa, szczególnie teraz gdy zbliżamy się do Lata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z Wielkiej Parady Smoków w Krakowie.

    Pozdrawiam. Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger