wtorek, 14 maja 2019

Nivea koloryzujący balsam do ust w kredce


Witajcie! 
Rano na blogu pojawił się nowy post z recenzją kosmetyków od Revers Cosmetics. Jeżeli jeszcze nie widzieliście to serdecznie zapraszam do przeczytania. A tymczasem przychodzę do Was z kolejnym wpisem z balsamem marki Nivea. Czyli jednej z nowości firmy dostępnej w ofercie. Kosmetyk ten dostępny jest w 3 wersjach kolorystycznych. W moje ręce wpadł balsam Coral Crush. Jest to przepiękny ciepły pomarańczowo-czerwony odcień, który nie będzie pasował każdemu, jednak mi on bardzo się spodobał i chętnie po niego sięgam.



Jeżeli chodzi o formę aplikacji to nigdy nie miałam balsamu w kredce więc była to dla mnie totalna nowość. Nie spodziewałam się także po tym kosmetyku, aż tak dobrej pigmentacji i poziomu krycia. Można by nazwać ten produkt kremową pomadką bo tak też ten balsam się zachowuje. Oprócz tego jest też bardzo komfortowa w noszeniu. Dodatkowo świetnie pielęgnuje, odżywia i nawilża nasze usta. Nie jest to jednak produkt, który będziemy mogli nosić cały czas, ponieważ nie zawsze współgra się on z naszym makijażem. Dlatego ja na co dzień raczej stawiam na bezbarwne produkty i raczej na takie częściej stawiam. 

17 komentarzy:

  1. Muszę sobie kupić! Balsamów nigdy za wiele. Uwielbiam maty, ale moje usta ich nie znoszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny balsam na co dzień, też nie spodziewałam się tak wyraźnego koloru

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie delikatne balsamy, ale tutaj chyba nie do końca to mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze słyszę o tym balsamie :) Muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nivea ma coraz lepsze produkty! :) Jestem zachwycona pielęgnacją ust :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście widać, że kolor ma intensywny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy takiego nie używałam. Brzmi całkiem interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego nie miałam okazji jeszcze testować, wygląda ciekawie :)

    Pozdrawiam ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda kolorek tylko do określonego makijażu, niemniej jednak bardzo interesujący :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też ją mam, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda bardzo zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o niej, podobno jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger