poniedziałek, 22 lipca 2019

Kurtka i sukienka - Shein.com


Dziś po raz kolejny przychodzę do Was z zamówieniem ze strony Shein.com. Tym razem zdecydowałam się na białą, letnią sukienkę w paski oraz czarną ramoneskę. Obydwie rzeczy prezentują się tak samo na żywo jak i na zdjęciach na stronie, więc duuuży plus dla Shein. Często zamawiam przez internet i na prawdę często zdarza się, że ubrania w rzeczywistości bardzo odbiegają wyglądem od tych, które firma pokazuje na zdjęciu. Bardziej szczegółowo na temat zamówienia wypowiem się w dalszej części wpisu.





Ramoneska wykonana jest z fajnego materiału, łatwo ją ułożyć tak jak lubimy. Dodatkowo mamy do niej pasek, którego ja jednak nigdy nie zapinam. Kurtka wygląda elegancko i będzie pasować do każdej stylizacji. W zamówieniu dopasowałam do niej wcześniej wspomnianą białą sukienkę, która świetnie komponuje się z ramoneską. Sukienka jednak ma dość cienki materiał i niestety troszkę prześwituje. W dodatku jest troszkę dłuższa niż myślałam i do mojego wzrostu (160cm) pasuje dosyć średnio. Świetnie za to będzie wyglądać u osób wyższych. Mój rozmiar to S.



Z kodem Q3ruude15 macie 15% zniżki na zakupie w sklepie Shein.com! :)

5 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja! Sukienka naprawdę mi się podoba <3
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarówno sukienka jak i ramoneska są w moim stylu. Świetnie do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! Bardzo ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, ale cóż ładnemu we wszystkim ładnie. Super wyglądasz, Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię taki krój, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger