wtorek, 20 sierpnia 2019

Na łonie natury


Hejka! 
Jak Wam mija dzień? Pogoda końcem wakacji dopisuje idealnie, przez co można świetnie wykorzystać ten czas na spędzenie go w gronie przyjaciół i wyjść gdzieś na miasto czy nad wodę. Ja sama póki jest tak ładnie często chodziłam na zdjęcia przez co możecie się tutaj spodziewać dużo postów z nowymi stylizacjami. Dlatego też słowem wstępu zapraszam do oglądania.



Mam Wam dziś do pokazania prześliczną sukienkę w paski od Dear-lover. Ten motyw bardzo uwielbiam na ubraniach, dlatego też postanowiłam ją zamówić. Bardzo też zachęcił mnie jej beżowy kolor, ponieważ jeszcze nie miałam sukienki w takim odcieniu w swojej szafie. Dodatkowo posiada ona ego samego wzoru pasek, którym możemy się obwiązać podkreślając przy tym samym swoją talię. Do tego postawiłam na beżowe sandałki z wiązaniem, które dopełniły całe zestawienie. Ten look idealnie nada się na randkę przez co, że wygląda tak dziewczęco i romantycznie. Ja sama uwielbiam takie stylizacje i często chodzę też tak na co dzień.



sukienka - dear-lover

W sklepie trwa także Big Sale i możemy zobaczyć tam wiele produktów w atrakcyjnych cenach takich jak  wholesale swimwear, wholesale dresses, wholesale jeans, Wholesale Women's Clothing

22 komentarze:

  1. Śliczna jest ta sukienka ;) Może kiedyś się na taką skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne sesja, genialna jakość zdjęć, piękny plener

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fotki! Bardzo wakacyjny klimat :)

    Zapraszam na nowy post, a w nim... relacja z Preikestolen.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Mój blog - KLIK
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sukienka! Pasuje na różne okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Totalnie zazdroszczę pogody! Sukienka jest przepiękna *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam o tym sklepie :o
    Sukienka śliczna tak samo jak zdjęcia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham takie zdjęcia na łonie natury !
    xoxo
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka, takie motywy bardzo mi się podobają, ale o dziwo jeszcze nie mam takiej rzeczy w szafie. A zdjęcia przepiękne - jak zawsze ;)
    Pozdrawiam kochana,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna ta sukienka, Uwielbiam takie sukienki na lato <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest super, sama mam podobną. Na łonie natury wychodzą najlepsze zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, masz przepiękne włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka. Uwielbiam paski, więc kolory i fason totalnie do mnie przemawiają:-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Great dresses, comfortable and casual. The stripes are very beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  14. Trust me. It looks great on the beach

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak twoja sukienka. Bardzo praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna sukienka w paski. Uwielbiam ubrania na ten temat, kolor jest bardzo piękny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja! Sukienka cudna! Bardzo lubię takie klimaty do robienia zdjęć. Moim zdaniem wtedy zdjęcia wychodzą najpiękniejsze.
    CTNBEE | https://ctnbee.com/pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger