piątek, 16 sierpnia 2019

NIVEA, SUFLET DO CIAŁA KOKOS I OLEJEK MONOI


Hejka!
Dziś po raz kolejny przychodzę do Was z jedną z nowości marki Nivea, a mianowicie sufletem do ciała o moim ulubionym kokosowym zapachu. Firma ta bardzo prężnie się rozwija i co chwilę możemy słyszeć o kolejnych produktach. W kolejnych postach przekonacie się jeszcze co fajnego udało mi się przetestować, a teraz zapraszam już na recenzję. 




Zacznijmy może od opakowania, które po otwarciu paczki bardzo zwróciło moją uwagę. Produkt został zamknięty w plastikowym słoiczku z ładną i przejrzystą grafiką. Po otwarciu ukazuje nam się zawartość, czyli biały suflet z perełkami olejku monoi. Jeżeli chodzi o zapach to tak jak mówiłam uwielbiam go! Jeżeli jesteście fankami tropikalnych aromatów to będzie to dla Was strzał w 10! 

Przeszliśmy przez wizualne aspekty kosmetyku to teraz czas na działanie. Bardzo dobrze nawilża i sprawia, że skóra staję się gładka i aksamitna w dotyku. Przynosi on ukojenie mojej suchej skórze i oprócz tego bardzo szybko się wchłania. Jest bardzo komfortowy i przyjemny w aplikacji. Jestem bardzo z niego zadowolona latem sprawdza mi się idealnie! 

10 komentarzy:

  1. Mialam krem do twarzy z tej serii i bardzo mi sie spodobal, mysle ze skusze sie na ten suflet bardziej jesienia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kosmetyki nivea, praktycznie zawsze sie u mnie sprawdzają. Na krem może się skusze tym bardziej, że uwielbiam kosmetyki o zapachu kokosa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już dawno rozstałam się z tą marką, bi niestety przesuszała moją skórę. Ale zapach kokosa uwielbiam. Na co dzień używam masła z The Body Shop właśnie w tym zapachu

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że jesteś zadowolona. Zresztą ostatnio wszędzie są same pozytywne opinie produktów Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kosmetyk na pewno pachnie nieziemsko a ja kocham wszystko co kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ja przeczytałam kokos? Nałogowo kupuję kosmetyki pachnące kokosem, więc już wiem jaki bedzie mój następny zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moja koleżanka z pracy stosuje go do dłoni i jest zadowolona:)
    OBSERWUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam bardzo ciekawa tych sufletów, muszę i ja przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kosmetyki nivea :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger