poniedziałek, 2 września 2019

Gąbeczka do makijażu Gosh


Hejka! 
Chyba większość z nas w swoim codziennym makijażu używa gąbeczek. Ja osobiście nie wyobrażam sobie aplikować podkładu czy nakładać sypki puder inaczej niż tą metodą. Próbowałam już wielu gąbeczek z różnych firm, a w ostatnim czasie w moje ręce wpadła Gosh Makeup-Blender. O której trochę Wam opowiem w dzisiejszym wpisie. Nie przedłużając zapraszam do czytania.




Zacznijmy może od rzeczy wizualnych gąbeczki. Jest ona koloru czarnego i ma ona dość specyficzny kształt, u góry zakończona jest dziubkiem przez co idealnie nada się do nakładania korektora, natomiast drugą stroną aplikuję nią podkład. Jeżeli chodzi o jej domywanie się z resztek kosmetyków, to nie mam z tym najmniejszego problemu. 

Gąbeczka Gosh bardzo dobrze rozprowadza produkty, nie tworzą mi się żadne smugi przy nakładaniu, a co najważniejsze jest bardzo wytrzymała i stosując ją codziennie przez kilka tygodni nie zauważyłam żadnego pęknięcia! Dodatkowo aplikacja nią to istna przyjemność, ponieważ jest bardzo miękka i nie macie uczucia bicia się po twarzy. Nie wpija ona także dużej ilości podkładu przez co, że nie jest ona tak porowata jak inne tego typu gąbeczki.


Jeżeli chodzi o jej dostępność to tę gąbeczkę jak i inne produkty marki Gosh znajdziecie na stronie wizazsklep.pl 

6 komentarzy:

  1. Osobiście używam pędzli do makijażu, jednak muszę w końcu wypróbować także gąbeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam gąbeczek, jakoś się nie przekonałam, wolę zdecydowanie pędzle. Muszę jednak kupić i przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne! I ten kształt ❤️ Na pewno są niezbędne 😉❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze zabieram się za kupno gąbeczki, ale wypada mi z głowy lub nie mam kiedy. Aczkolwiek jak wkoncu kupię to napewno tą ! ☺️☺️

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wreszcie kupić taką gąbeczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj nie mogę przekonać się do tych gąbeczek :D Niemniej jednak, ważne, że jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger