sobota, 31 sierpnia 2019

Nigdy nie jest za późno


Nigdy nie jest za późno na szczęście, miłość, na bycie lepszą wersją siebie. Wiele z nas każdego dnia spotyka się z presją otoczenia, ciągłą zazdrością i rywalizacją. Ciężko jest w tak otaczającym nas świecie o cokolwiek zawalczyć, gdy większość ludzi czeka tylko na nasze potknięcie. Jednak ile razy rozmyślając o naszym życiu żałujemy tych kilku sytuacji, niewypowiedzianych słów, a tak na prawdę wiemy, że wszystko wtedy mogłoby wyglądać inaczej. Strach to on blokuje nas przed chęcią i próbą czegoś co mogłoby przynieść zamierzony efekt.



Sama żałuję tak wielu sytuacji, że nie założyłam bloga dużo wcześniej, chodź już wtedy czytałam wiele profili i kochałam pisać. Jednak lepiej późno niż wcale i w końcu udało mi się spełnić jedno ze swoich marzeń i do tej pory nie zrezygnowałam z publikowania dla Was nowej dawki postów.

Determinacja! Tak to główny sposób na pokonanie wszystkich naszych lęków. Nigdzie nie jest napisane do kiedy mamy coś zrobić, ile mamy szans by zacząć od nowa. Bo tak na prawdę każdy dzień jest szansą by coś zmienić tylko nie każdy z nas potrafi to dostrzec.



Ile razy byłeś zły o to i patrzyłeś na życie innych z pogardą, że wszystko przychodzi im z łatwością, a ty masz ciągle pod górkę. Nie wiesz jak ciężką walkę musieli przejść by być tu i teraz, ty też możesz to osiągnąć! Przecież w życiu nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko strach przez porażką. Bo by na coś zapracować trzeba zrobić najpierw milion małych kroczków, mieć siłę, motywację i silną wolę. Więc nie szukaj wymówek, że jest już za późno na to by cokolwiek zrobić tylko weź się do roboty!

Nigdy nie jest za późno by spełniać marzenia. By zacząć od nowa. Żyje się tylko raz, więc co masz zrobić dziś zrób dziś i nie zwlekaj do jutra.


bluzka - Bonprix 
nerka - Bonrpix 
sandałki - Bonprix

15 komentarzy:

  1. Nigdy nie jest za pozno aby siebie zaakceptować, to moje motto!
    Przepiękna stylizacja:)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wpis! Przepiękne zdjęcia ♥️♥️
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo motywujący post! A co do zdjęć, to ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś bardzo mądra i uroczą osoba! A stylizacja na tych zdjęciach jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta spódniczka jest niesamowita, muszę poszukać podobnej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo zaciekawiła mnie ta nerka <3 Świetnie pasuje do tej stylizacji! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku, idealnie moje klimaty, ta stylizacja jest przepiękna!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana poruszyłaś niezwykle ważną kwestię. W każdej chwili możemy coś zmienić, nigdy nie jest za późno - najważniejsze by żyć szczęśliwie!

    Sandałki totalnie skradły moje serce. Już wcześniej zastanawiałam się nad zamówieniem, teraz żałuje, że go nie zrealizowałam.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne buty! Uwielbiam takie paski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna, dziewczęca stylizacja, bardzo Ci pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger