czwartek, 10 października 2019

Jesienna wishlista


Był już post z jesienną stylizacją to czas na wishlistę. W dzisiejszym poście przygotowałam dla Was propozycje fajnych ubrań, które udało mi się znaleźć na stronie Dresslily. Już wiele razy robiłam tam zamówienia i mało kiedy zdarzyło mi się nie trafić z rozmiarem albo ubranie nie wyglądało tak jak na zdjęciu. Dlatego przeglądając ostatnio asortyment tej strony trafiłam na kilka perełek, którymi chce się z Wami podzielić, dlatego zapraszam do oglądania. 













 code:DLBF20 with 20% OFF:  


Over 10usd, save 2usd; Over 20usd, save 4usd; Over 30usd, save 6usd; Over 40usd ,save 8usd; Over 50usd, save 10usd; Over 60usd, save 12usd; Over 70usd, save 14usd; Over 80usd, save 16usd; Over 90usd, save 18usd; Over 100usd, save 20usd;Over 110usd, save 22usd; Over 120usd, save 24usd; Over 130usd, save 26usd; Over 140usd, save 28usd


11 komentarzy:

  1. Czerwony płaszczyk to bardzo fajna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te buty i sukienka rządzą. Na prawdę ciekawe propozycje 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwony płaszczyk jest świetną propozycje :D
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwony płaszcz, wygląda mega stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio właśnie zakupiłam takie wyższe kozaczki, zawsze o nich marzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie to kozaki na obcasie sa hitem lat!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest świetna. Długie kozaki mam z zeszłego roku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kozaki są cudowne :)
    Dodaję do obserwowanych
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. This boot looks great. I want to collect it.

    wholesale jeans

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger