niedziela, 13 października 2019

Mała czarna - Amiclubwear


Witajcie!
Każda kobieta, która uwielbia ładnie i modnie wyglądać ma w swojej szafie choćby jedną małą czarną sukienkę. Jest ona prosta i oczywiście w czarnym kolorze! Taką sukienkę najłatwiej jest wystylizować przez różnorodne dodatki, które dodają całości pazura. Możemy ją ubrać na różne okazje większe jak i nawet na co dzień. Właśnie dlatego dobrze jest na nią postawić wtedy, kiedy nie mamy pomysłu na żadną stylizację, ponieważ jest to bardzo uniwersalny strój. A teraz zapraszam Was na moje wydanie właśnie w małej czarnej. 





No to zacznijmy może od naszej bazy, którą jest nijaka czarna sukienka, do której założyłam tego samego koloru botki. Moim zdaniem fajnie wyglądałyby także srebrne czy złote szpilki. Z okrycia wierzchniego postawiłam na beżowy płaszczyk z misiem, a z dodatków postawiłam na złote elementy takie jak zegarek, czy czarna torebka z ozdobnym łańcuszkiem. 


mała czarna - Amiclubwear

17 komentarzy:

  1. Masz super figurę :) Sukienka leży na Tobie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ci w niej pięknie! idealnie podkreśla figurę ❤ bardzo podoba mi się połączenie tej sukienki z kożuszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego typu sukienki są najlepsze. Można z nimi stworzyć naprawdę przeróżne stylizacje w różnym stylu, więc tu się zgodzę, że każda kobieta powinna posiadać w swojej szafie coś tego typu.

    kiichigousagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz;) mała czarna jest zawsze dobrą opcją;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesująca mała czarna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna stylizacja i świetnie dobrane dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Małe czarne, są najlepsze. Hiszpanki w sumie jeszcze nie mam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, cóż za sexowna kreacja! Kobieco, z finezją i klasą - czego chcieć więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba każda kobieta ma w swojej klasyczne czarne sukienki :) Ja sama w takich chodze, ale figury może pozazdrościć Ci niejedna kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny fason i pięknie na Tobie leży. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że dbasz o Siebie, ale sukienka mi się nie podoba. Lubię naturalne materiały i zwiewne sukienki, które pozwalają na komfort. W tej czułabym się spięta. Dziś nie mam żadnej czarnej sukienki, kiedyś dużo było u mnie tego koloru. Dziś mała czerwona w sam raz dla mnie. Dobrego roku!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger