niedziela, 6 października 2019

Nyx, Catrice, MAkeup Obssesion, Makeup Revolution - Notino


Hejka!
W dzisiejszym poście przygotowałam dla Was recenzję kosmetyków z perfumerii notino.pl. Już jakiś czas temu pisałam dla Was post z boxem powitalnym, o którym pisałam kilka postów wcześniej. A tymczasem dziś chciałabym Wam pokazać produkty, które sama miałam okazję wybrać sobie do testów. Jeżeli jesteście więc ciekawi co tym razem mam Wam do pokazania to zapraszam do czytania.



Jest to paletka do konturowania i modelowania twarzy, która zawiera 4 bronzery o wykończeniu matowym jak i satynowym w zależności od potrzeb. Znajdziemy w niej zimne jak i ciepłe odcienie, które pomogą nam idealnie podkreślić nasze kości policzkowe i dać ładny kontur. Łatwo się rozcierają i nie tworzą plam. Ostatnio jest to moja ulubiona paletka i wszędzie ją ze sobą zabieram.

Nyx Professional Makeup Lip Lingerie



Miałam już dwie pomadki z tej marki i postanowiłam zamówić kolejne dwa kolorki tym raem padło na numer 18 Cashmire Silk i numer 15 Bustier. Oba te kolorki to przepiękne nudziaki, które spodobają się na pewno nie jednej osobie. Ja sama długi czas szukałam idealnego odcieniu nude i właśnie takie znalazłam. Jeżeli chodzi o same pomadki to nie są one zbyt długotrwałe, dość szybko się zjadają i trzeba je co jakiś poprawiać, jednak jestem im to w stanie wybaczyć. Na pewno zaopatrzę się w najbliższym czasie w kolejne kolory, ponieważ są one mało spotykane wśród innych marek. 




Jeszcze nigdy nie miałam do czynienia z produktami do ust tej marki i postanowiłam je przetestować. Postawiłam na pomadkę matową w odcieniu 40 Muddy Madness. Jest to przepiękny kolorek w brązowych tonach, który ma bardzo lekką i kremową konsystencję. Już jedna warstwa wystarczy by pokryć całe usta. Nie zastyga ona w 100% jednak muszę przyznać, że utrzymuje się bardzo dobrze nawet po zjedzeniu czegoś tłustego. 

Makeup Revolution Conceal&Define 


Słysząc wiele pozytywnych opinii na temat tego korektora sama chciałam go wypróbować. Zamówiłam go w odcieniu C6. Ma on bardzo fajną i lekką konsystencję. Nie wysusza i nie obciąża skóry pod oczami. Bardzo dobrze radzi sobie z kryciem cieni pod oczami i nie ciemnieje. Do tego świetnie się utrzymuje i skóra wygląda na promienną i świeżą. 


9 komentarzy:

  1. Ten ciemniejszy kolor bardziej mi się podoba! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pomadki! Widać, że są naprawdę napigmentowane ☺️
    Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę ta paletę kupić, chyba trzy miesiące szukałam czegoś takiego

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę tu same skarby! Muszę chyba zaopatrzyć się w takie pomadki bo skradły moje serce! 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podobają mi się pomadki :) Lubię chodzić w pomalowanych ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne pomadki<3 zapraszam również do siebie kochaana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam pomadki z Nyxa, to chyba najlepsze z matów jakie mam w swojej kolekcji :)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne kolory! Nie słyszałam wcześniej o tych hybrydach. :)

    wholesale dresses

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się w 100% jeśli chodzi o korektor Makeup Revolution Conceal & Define. Sama go testowałam, a później używałam na stałe. Również miałam problem z cieniami pod oczami. Radził sobie świetnie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger